Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Puur mazzel als het wel lukt.
Ik had ook nooit gedacht dat ik dat zou doen, maar het is zo gegroeid en die kleine heeft het er super naar zijn zin, opa & oma vinden het ook leuk en hij steelt de show bij ouwe oma in het grote huis met de andere ouwetjes die hij allemaal om zijn vingers windt eens per week als ze daar samen naartoe gaan. Dan zegt 1 van die oude bessen "wat heb jij lieve krulletjes" en dan buigt meneer heel lief zijn hoofdje er naartoe van voel maar even 
Echt kleine babietjes horen wel bij moeder wat mij betreft 
. Die van mij is veel te druk en ondernemend, die zou het best een kwartier volhouden, maar dan is het wel weer klaar. Gelukkig hoeft het hier ook niet.
.

_lautje_ schreef:Ik heb geen mening over hoe anderen dat doen als die hun kind meer laten kijken dan die van mij. Hun kind hun visie. Een belerende toon vind ik gewoon haast ongepast.

kwita schreef:....het enige wat vaak blijft liggen is het huishouden!

redelijk onderhoudsarm (volledig bestraat, wonen hier net 10 maanden, vorige tuin was echt super groen en deed ik veel in). Zodra die groen is is ze ook gewoon altijd buiten met mij. Huishouden.. sja. We zoeken nog hulp
het is zo gezellig altijd met de kleine dat ik pas aan het huishouden toekom als ze in bed ligt savonds
en dan wil ik niet meer. enzino schreef:kwita schreef:....het enige wat vaak blijft liggen is het huishouden!
Ha ha, hier ook. En de tuin.
Kinderen hebben 2 dutjes per dag en tijdens het eerste dutje train ik. Het tweede dutje is vaak wat korter (30-60 min) en dan is het ook wel fijn even niets te doen ipv stofzuigen. Niet ideaal met 2 verharende honden trouwens.
. Maar geniet nog even van de twee slaapjes, hier was het met elf maanden al terug naar één. RoyceMack schreef:Waarom beginnen aan kinderen als vaderlief 24/7 werkt?
Volgens mij heb je geen idee waar je aan begint als je geen steun krijgt van je partner.
Tijdens en net na de bevalling zul je vast steun krijgen maar wat heb je eraan (en vooral ook, wat heeft het kind eraan) als papa nooit thuis is?
RoyceMack schreef:Waarom beginnen aan kinderen als vaderlief 24/7 werkt?
Volgens mij heb je geen idee waar je aan begint als je geen steun krijgt van je partner.
Tijdens en net na de bevalling zul je vast steun krijgen maar wat heb je eraan (en vooral ook, wat heeft het kind eraan) als papa nooit thuis is?
Sunrise19 schreef:Wat een belachelijke reactie. Ik ben 6 a 7 weken alleen met 3 kinderen. Ondanks dat mn man niet thuis is doen we wel elke dag video bellen. Net alsof je dan een man hebt die geen verantwoordelijkheid neemt. Wat dacht je dat hij doet als hij zoveel van huis is? Zorgen dat wij een goed leven hebben dus.
Alsof het voor de mannen niet zwaar is hun gezin te missen. Maar waarom hebben die zo'n baan? Juist voor hun gezin. Niet iedereen heeft de luxe om een baan in nederland te hebben en dan ook nog een leuk salaris kunnen krijgen. En als dat op deze manier wel kan wie ben jij dan daarover te oordelen?
Ik word zo moe van dit soort gedoe. Mijn man os zijn droom achterna gegaan. Had ik dan moeten zeggen sorry schat maar je hebt pech? Ik weet niet of het ook zo is voor KenJeMe. Maar ik dacht altijd dat een relatie draait op vertrouwen en elkaar het beste wensen en gunnen.