Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kriel schreef:Jeetje, wat een veroordelingen
Ben ik dan een van de weinigen die het 'begrijpt'?
TS is niet degene die enige verantwoording hoeft af te leggen, dat is hij....ten opzichte van zichzelf, ten op zichte van zijn familie.
In mijn ogen is TS niet de vrouw die eventueel een huwelijk stuk maakt, dat is het echtpaar uiteindelijk in mijn ogen zelf.
Het klinkt voornamelijk als: wel de lusten, niet de lasten. Lekker wel eigenlijk
ENOMIS schreef:Sunrise_ schreef:http://www.youtube.com/watch?v=e-_9G827_jw
Ik moet altijd aan deze scene denken. Die pijn gaat gewoon door merg en been (en ja ik weet dat het fictief is).
Fictief of niet.. Zet wel precies de pijn neer zoals het voelt.
Zahlina schreef:Kriel schreef:Jeetje, wat een veroordelingen
TS is niet degene die enige verantwoording hoeft af te leggen, dat is hij....ten opzichte van zichzelf, ten op zichte van zijn familie.
In mijn ogen is TS niet de vrouw die eventueel een huwelijk stuk maakt, dat is het echtpaar uiteindelijk in mijn ogen zelf.
Het klinkt voornamelijk als: wel de lusten, niet de lasten. Lekker wel eigenlijk
Ik begrijp het ook en verbaas me ook om de reacties die Ik hier lees.
Waarom zou ts niet kunnen genieten van deze man, het is de man in deze die fout is, die bedonderd zijn vrouw.
Ik heb zelfs een periode gehad dat Ik meerdere pleziertjes had met mannen met relaties, Lekker gemakkelijk. Ze blijven niet hangen, Je heb geen verwachtingen alleen maar plezier zonder het gezeik van een relatie. Nu ging het bij mij alleen maar om de sex en de vrijgezelle mannen Wilde Vaak al snel meer Dan Ik dus waarom niet iets met iemand die zeker weten niet meer Wilde Dan Ik.
En ja het is egoistisch maar dat is iets wat nou eenmaal in de mens zit.
Zahlina schreef:Kriel schreef:Jeetje, wat een veroordelingen
Ik begrijp het ook en verbaas me ook om de reacties die Ik hier lees.
Waarom zou ts niet kunnen genieten van deze man, het is de man in deze die fout is, die bedonderd zijn vrouw.
Ik heb zelfs een periode gehad dat Ik meerdere pleziertjes had met mannen met relaties, Lekker gemakkelijk. Ze blijven niet hangen, Je heb geen verwachtingen alleen maar plezier zonder het gezeik van een relatie. Nu ging het bij mij alleen maar om de sex en de vrijgezelle mannen Wilde Vaak al snel meer Dan Ik dus waarom niet iets met iemand die zeker weten niet meer Wilde Dan Ik.
En ja het is egoistisch maar dat is iets wat nou eenmaal in de mens zit.
Anoniem schreef:TS weet niet alleen van de bestaande vrouw af, maar ook van de bestaande kinderen af. Ik denk dat ik dat gewoon nog het meest bizarre vind van allemaal. Je bedriegt geen vrouw, maar een gezin, en daar ben je nog altijd zelf bij. Hij steekt 'm erin, maar ik vind dat je als vrouw zelf net zo verantwoordelijk bent als je hem erin láát steken.
Anoniem schreef:TS weet niet alleen van de bestaande vrouw af, maar ook van de bestaande kinderen af. Ik denk dat ik dat gewoon nog het meest bizarre vind van allemaal. Je bedriegt geen vrouw, maar een gezin, en daar ben je nog altijd zelf bij. Hij steekt 'm erin, maar ik vind dat je als vrouw zelf net zo verantwoordelijk bent als je hem erin láát steken.

Tiffany schreef:Met Gast3289 eens.
Verliefd worden overkomt je , daarna ben je er zelf nog bij als je jezelf als neukertje laat behandelen en kun je zelf ook wel bedenken dat je daarna keihard op je hart getrapt gaat worden.
Zijn vrouw gaat hij niet voor jou verlaten anders had hij dat namelijk al gedaan en ben je dus simpelweg een goedkope aanvulling.
Wees er maar trots op
Zahlina schreef:Percy, Je zult eens moeten weten hoeveel Mensen vreemd gaan, Ik sprak nu over een periode van 16 jaar geleden die in totaal 6 maanden heeft geduurt.
IK heb geen idee of Mijn vriend vreemd gaat of niet, hij weet in elk geval wel wat k allemaal heb uitgespookt, daar heb Ik echt geen geheim van gemaakt omdat dit mij om gevormt heeft tot de persoon die Ik nu Ben.
Maar kom op in dit topic lijkt iedereen in eens roomser Dan de paus, Ik kom er eerlijk voor uit, Ik vraag me eerlijk af hoeveel moraalridders in dit topic daadwerkelijk eerlijk zijn.
Melanie_B schreef:Ik kan mij totaal NIET inleven in jouw situatie. Sterker nog, ik zou het niet eens willen.
Als je zelf 3x goed bedrogen bent, en je weet hoe veel verdriet je dit geeft... Waarom zou je het een andere vrouw aan doen? Jij weet van haar bestaan en blijft hier mee door gaan. Jij weet hoeveel verdriet en ellende dit kan veroorzaken voor die vrouw en kinderen. Gedraag je naar je leeftijd, wees een sterker en volwassen vrouw en kies voor het juiste, en in dit geval niet voor jezelf.
Mocht het zou zijn dat jij niet wist van het bestaan van zijn vrouw, dan is het een ander verhaal. Maar je weet dat zij in het spel is, en kinderen ook nog. Ik vind dit echt een heel smerig spel wat je nu speelt.
Ik vind het plaatsen van dit topic dus ook niet dapper. Vind het eerder zielig. Je wilt jouw verhaal kwijt omdat je hem moet delen, je samen dingen wilt ondernemen (die niet kunnen) en aan geeft het hier moeilijk mee te hebben. Open je ogen, JIJ bent in dit verhaal NIET zielig. JIJ bent een onderdeel van het probleem hiervan. De enige die hier in het verhaal zielig is, is zijn vrouw en kinderen. En ze zullen vast, zoals elke relatie, hun goede en slechte dagen hebben, maar het is haar man. Jij had de volwassene in dit verhaal moeten zijn en niet op zijn voorstel/vraag in te gaan wbt het telefoon nummer.
Je houdt jezelf voor de gek om ''voor deze man te gaan''. Je kijkt niet eens meer naar andere mannen omdat ''hij'' het is voor je. Keep on dreaming, het enige wat hij doet is je gruwelijk gebruiken en zijn seks behoefte op je uit te oefenen. Dat je dat wilt, so cheap....
wendy1987 schreef:Tiffany schreef:Met Gast3289 eens.
Verliefd worden overkomt je , daarna ben je er zelf nog bij als je jezelf als neukertje laat behandelen en kun je zelf ook wel bedenken dat je daarna keihard op je hart getrapt gaat worden.
Zijn vrouw gaat hij niet voor jou verlaten anders had hij dat namelijk al gedaan en ben je dus simpelweg een goedkope aanvulling.
Wees er maar trots op
TS is volwassen genoeg om dit allemaal te bedenken. Daarbij heeft ze al minstens 10 x aangegeven dat ze ook niet wil dat hij haar verlaat en dit weet ze dus ook al te goed.
Maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die gewoon niet snappen hoe de wereld in elkaar steekt.
Je kan gevoel willen uitschakelen. Dat is gewoon niet altijd even makkelijk. Wat zeg ik, soms is dat gewoon bijna onmogelijk. En als deze 2 volwassen mensen dat op deze manier oplossen, wie zijn wij dan om daar zo keihard over te oordelen. Ik denk dat de mening van de moraalridders hier wel duidelijk is nu toch?
Citaat:Maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die gewoon niet snappen hoe de wereld in elkaar steekt
Serieus? dus het moet allemaal maar kunnen een heel gezin kapot maken is heel normaal want zo werkt de wereld? dat je er niet voor kan kiezen op wie je verliefd word dat snap ik ook wel, maar je hebt wel een keus om er mee door te gaan jaren terwijl je een gezin kapot maakt wendy1987 schreef:Tiffany schreef:Met Gast3289 eens.
Wees er maar trots op
TS is volwassen genoeg om dit allemaal te bedenken. Daarbij heeft ze al minstens 10 x aangegeven dat ze ook niet wil dat hij haar verlaat en dit weet ze dus ook al te goed.
Maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die gewoon niet snappen hoe de wereld in elkaar steekt.
Je kan gevoel willen uitschakelen. Dat is gewoon niet altijd even makkelijk. Wat zeg ik, soms is dat gewoon bijna onmogelijk. En als deze 2 volwassen mensen dat op deze manier oplossen, wie zijn wij dan om daar zo keihard over te oordelen. Ik denk dat de mening van de moraalridders hier wel duidelijk is nu toch?