Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:51

Weet je wat ik nu vooral niet snap, hoe kan je nu naast een man zitten die naar huis belt naar zijn vrouw en kinderen, die dus naast je zit en glashard tegen zijn partner zit te liegen en niet inzien dat die man gewoon een naar mens is? Je eigen verantwoordelijkheid tot daaraan toe, maar wat moet je met zo'n vent. Het is gewoon een leugenachtige kwal en daar dien je net als bij een echte kwal gewoon met enige walging en een net boogje om heen te lopen, bah bah.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:55

Kriel schreef:
Jeetje, wat een veroordelingen :o
Ben ik dan een van de weinigen die het 'begrijpt'?
TS is niet degene die enige verantwoording hoeft af te leggen, dat is hij....ten opzichte van zichzelf, ten op zichte van zijn familie.
In mijn ogen is TS niet de vrouw die eventueel een huwelijk stuk maakt, dat is het echtpaar uiteindelijk in mijn ogen zelf.
Het klinkt voornamelijk als: wel de lusten, niet de lasten. Lekker wel eigenlijk :o

Ik begrijp het ook en verbaas me ook om de reacties die Ik hier lees.
Waarom zou ts niet kunnen genieten van deze man, het is de man in deze die fout is, die bedonderd zijn vrouw.

Ik heb zelfs een periode gehad dat Ik meerdere pleziertjes had met mannen met relaties, Lekker gemakkelijk. Ze blijven niet hangen, Je heb geen verwachtingen alleen maar plezier zonder het gezeik van een relatie. Nu ging het bij mij alleen maar om de sex en de vrijgezelle mannen Wilde Vaak al snel meer Dan Ik dus waarom niet iets met iemand die zeker weten niet meer Wilde Dan Ik.

En ja het is egoistisch maar dat is iets wat nou eenmaal in de mens zit.

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:55

Dat je verliefd word kan, hebben mijn nog steeds niet ex en ik elkaar steeds voorgehouden. Eerlijk zouden we dan zijn omdat ex dit al eens had meegemaakt dat hij bedrogen werd. Toch was hij degene die vreemdging en het niet vertelde. Het zijn allebei de volwassenen die een bewuste keuze maken. Hij de spannende optie vreemdgaan en zij oh leuk! ikzelf maak nu de bewuste keuze om uit dit topic te gaan. Zulke mensen kan ik niet mee omgaan.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:56

Ik kan mij totaal NIET inleven in jouw situatie. Sterker nog, ik zou het niet eens willen.
Als je zelf 3x goed bedrogen bent, en je weet hoe veel verdriet je dit geeft... Waarom zou je het een andere vrouw aan doen? Jij weet van haar bestaan en blijft hier mee door gaan. Jij weet hoeveel verdriet en ellende dit kan veroorzaken voor die vrouw en kinderen. Gedraag je naar je leeftijd, wees een sterker en volwassen vrouw en kies voor het juiste, en in dit geval niet voor jezelf.
Mocht het zou zijn dat jij niet wist van het bestaan van zijn vrouw, dan is het een ander verhaal. Maar je weet dat zij in het spel is, en kinderen ook nog. Ik vind dit echt een heel smerig spel wat je nu speelt.

Ik vind het plaatsen van dit topic dus ook niet dapper. Vind het eerder zielig. Je wilt jouw verhaal kwijt omdat je hem moet delen, je samen dingen wilt ondernemen (die niet kunnen) en aan geeft het hier moeilijk mee te hebben. Open je ogen, JIJ bent in dit verhaal NIET zielig. JIJ bent een onderdeel van het probleem hiervan. De enige die hier in het verhaal zielig is, is zijn vrouw en kinderen. En ze zullen vast, zoals elke relatie, hun goede en slechte dagen hebben, maar het is haar man. Jij had de volwassene in dit verhaal moeten zijn en niet op zijn voorstel/vraag in te gaan wbt het telefoon nummer.

Je houdt jezelf voor de gek om ''voor deze man te gaan''. Je kijkt niet eens meer naar andere mannen omdat ''hij'' het is voor je. Keep on dreaming, het enige wat hij doet is je gruwelijk gebruiken en zijn seks behoefte op je uit te oefenen. Dat je dat wilt, so cheap....

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:56

ENOMIS schreef:
Sunrise_ schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=e-_9G827_jw
Ik moet altijd aan deze scene denken. Die pijn gaat gewoon door merg en been (en ja ik weet dat het fictief is).

Fictief of niet.. Zet wel precies de pijn neer zoals het voelt.

Allesbehalve. In dat fragment is het koppel (dus ook de man) het slachtoffer van de o zo vreselijke, opdringerige andere vrouw. En dat is precies het hokje waar velen hier TS proberen in te duwen, terwijl dat zeker niet zo hoeft te zijn in realiteit.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:57

Bah... Ik moet er gewoonweg niet aan denken, ik vind dit echt een vreselijke daad.
TS heeft het zelf meegemaakt. Je weet hoeveel pijn je er iemand mee doet en tóch doe jij het een ander ook aan. Ik zou er niet mee kunnen leven.

Overigens vind ik de man ook een *piep*. Zoiets doe je de vrouw waar je van houd toch niet aan? {:)-:(
Laatst bijgewerkt door xMyrth op 13-01-15 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:58

Wat is nu werkelijk het probleem dan? Wat heeft je doen besluiten dit topic te openen?

Zit het je dwars dat zijn vrouw er niets van weet?
Zit het je dwars dat hij 'een ander' heeft?
Zit het je dwars dat jij de hele week alleen bent?
Zit het je dwars dat de relatie over 5 jaar nog steeds zo zal zijn? (er vanuit gaande dat er niets veranderd)

Heb je zelf al eens over de toekomst gedacht? Hoe denk je dat dit gaat aflopen?
Ga je er vanuit dat dit een happy end heeft voor jou, ookal duurt het nog jaren?
Of zal hij uiteindelijk jou weer 'verlaten'? En waarom?
Hoe zie je dit nu eigenlijk voor je?

Als ik erover nadenk zie ik alleen maar ellende, zowel linksom als rechtsom en ik denk dat er in geen enkele situatie een 'winnende' partij zal zijn, of een 'happy end'.

Furrow

Zahlina schreef:
Kriel schreef:
TS is niet degene die enige verantwoording hoeft af te leggen, dat is hij....ten opzichte van zichzelf, ten op zichte van zijn familie.
In mijn ogen is TS niet de vrouw die eventueel een huwelijk stuk maakt, dat is het echtpaar uiteindelijk in mijn ogen zelf.
Het klinkt voornamelijk als: wel de lusten, niet de lasten. Lekker wel eigenlijk :o

Waarom zou ts niet kunnen genieten van deze man, het is de man in deze die fout is, die bedonderd zijn vrouw.

Ik heb zelfs een periode gehad dat Ik meerdere pleziertjes had met mannen met relaties, Lekker gemakkelijk. Ze blijven niet hangen, Je heb geen verwachtingen alleen maar plezier zonder het gezeik van een relatie. Nu ging het bij mij alleen maar om de sex en de vrijgezelle mannen Wilde Vaak al snel meer Dan Ik dus waarom niet iets met iemand die zeker weten niet meer Wilde Dan Ik.

Ik zie wel dat vaak degene die dit gedrag doen, het is niet mijn verantwoordelijkheid gebruiken om het goed te praten.

Melanie_B

Zahlina schreef:
Kriel schreef:

Totaal niet mee eens.
TS WÉÉT af van het bestaan van desbetreffende vrouw, en nóg gaat ze er op in. Dan ben je in mijn geval ook fout bezig, wetende dat zij dus ook die vrouw bedonderd.

Als TS nou niet op de hoogte was van het bestaan van deze vrouw, nee dan was het alleen die man zijn schuld.

Zoolgangster

Tijdje terug stuitte ik op wat afleveringen van "Achter gesloten deuren" ja het is nagespeeld dus niet echt, maar wel gebaseerd op echte situaties,en daar kun je dus heel vaak zien wat een ellende stiekem gedrag gaat geven... Ter "leringhe ende vermaeck" hier een link: http://tvblik.nl/achter-gesloten-deuren
Laatst bijgewerkt door Zoolgangster op 13-01-15 15:59, in het totaal 2 keer bewerkt

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:59

Ik snap niet dat vrouwen zich zo willen laten gebruiken door een man.. hij wil duidelijk niet weg bij zijn vrouw dus wat wilt hij dan nog bij jou? ja seks dat is duidelijk. hij moet gewoon niet zo laf doen en het met zijn vrouw uitzoeken voordat hij het bij een ander gaat zoeken, en jij.. jij moet dit helemaal niet willen, je verdient toch een man die helemaal voor jou alleen gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:00

TS weet niet alleen van de bestaande vrouw af, maar ook van de bestaande kinderen af. Ik denk dat ik dat gewoon nog het meest bizarre vind van allemaal. Je bedriegt geen vrouw, maar een gezin, en daar ben je nog altijd zelf bij. Hij steekt 'm erin, maar ik vind dat je als vrouw zelf net zo verantwoordelijk bent als je hem erin láát steken.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:02

Anoniem schreef:
TS weet niet alleen van de bestaande vrouw af, maar ook van de bestaande kinderen af. Ik denk dat ik dat gewoon nog het meest bizarre vind van allemaal. Je bedriegt geen vrouw, maar een gezin, en daar ben je nog altijd zelf bij. Hij steekt 'm erin, maar ik vind dat je als vrouw zelf net zo verantwoordelijk bent als je hem erin láát steken.

Mee eens. :j

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:02

Percy, Je zult eens moeten weten hoeveel Mensen vreemd gaan, Ik sprak nu over een periode van 16 jaar geleden die in totaal 6 maanden heeft geduurt.
IK heb geen idee of Mijn vriend vreemd gaat of niet, hij weet in elk geval wel wat k allemaal heb uitgespookt, daar heb Ik echt geen geheim van gemaakt omdat dit mij om gevormt heeft tot de persoon die Ik nu Ben.

Maar kom op in dit topic lijkt iedereen in eens roomser Dan de paus, Ik kom er eerlijk voor uit, Ik vraag me eerlijk af hoeveel moraalridders in dit topic daadwerkelijk eerlijk zijn.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:03

Ja ik vind vooral ook deze man heel laf, lekker makkelijk voor je problemen weglopen zo in de armen van een andere vrouw omdat het thuis niet goed gaat? praat er dan over voordat je je hele gezien kapot maakt met een andere vrouw

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:04

Met Gast3289 eens.

Verliefd worden overkomt je , daarna ben je er zelf nog bij als je jezelf als neukertje laat behandelen en kun je zelf ook wel bedenken dat je daarna keihard op je hart getrapt gaat worden.

Zijn vrouw gaat hij niet voor jou verlaten anders had hij dat namelijk al gedaan en ben je dus simpelweg een goedkope aanvulling.

Wees er maar trots op

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:05

Een kennis zei ooit eens tegen mij: een vrouw gaat vreemd omdat ze van haar man/vriend niet krijgt wat ze nodig heeft en een man gaat vreemd omdat hij gewoon een ass.hole is die op zoek is naar avontuur.

Ik snap dat TS hier 'gelukkig' mee is, maar ergens heb ook ik het idee wel dat ze uiteindelijk meer gaat willen. Natuurlijk wie niet als je je goed voelt bij die persoon. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.

Als hij werkelijk geen sex meer heeft bij zijn vrouw is dat aan hem omdat op te lossen met zijn vrouw. Maar heb het idee dat hij die moeite niet wilt doen omdat er blijkbaar genoeg vrouwen zijn die hem aan zijn pleziertjes helpen. En TS geloof me ooit komt zijn vrouw erachter, als hij zoveel behoefte heeft aan sex (als hij dat altijd al gehad heeft) dan moet er bij zijn vrouw een belletje gaan rinkelen, of ze heeft het wel door en denkt: als hij het enkel daarom doet vind ik het best.

Denk er nog eens goed over na, kan ook goed zijn dat ALS zijn vrouw erachter komt ze hem buiten kickt en dat hij misschien vervolgens aan jouw deur staat. Zou je dat willen een 2e keus zijn?

In elk geval veel sterkte en wijsheid gewenst en je mag me altijd PB'en

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:05

Anoniem schreef:

:')
Goed verwoord

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:07

Tiffany schreef:
Met Gast3289 eens.

Verliefd worden overkomt je , daarna ben je er zelf nog bij als je jezelf als neukertje laat behandelen en kun je zelf ook wel bedenken dat je daarna keihard op je hart getrapt gaat worden.

Zijn vrouw gaat hij niet voor jou verlaten anders had hij dat namelijk al gedaan en ben je dus simpelweg een goedkope aanvulling.

Wees er maar trots op

TS is volwassen genoeg om dit allemaal te bedenken. Daarbij heeft ze al minstens 10 x aangegeven dat ze ook niet wil dat hij haar verlaat en dit weet ze dus ook al te goed.

Maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die gewoon niet snappen hoe de wereld in elkaar steekt.

Je kan gevoel willen uitschakelen. Dat is gewoon niet altijd even makkelijk. Wat zeg ik, soms is dat gewoon bijna onmogelijk. En als deze 2 volwassen mensen dat op deze manier oplossen, wie zijn wij dan om daar zo keihard over te oordelen. Ik denk dat de mening van de moraalridders hier wel duidelijk is nu toch?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:08

Zahlina schreef:
Percy, Je zult eens moeten weten hoeveel Mensen vreemd gaan, Ik sprak nu over een periode van 16 jaar geleden die in totaal 6 maanden heeft geduurt.
IK heb geen idee of Mijn vriend vreemd gaat of niet, hij weet in elk geval wel wat k allemaal heb uitgespookt, daar heb Ik echt geen geheim van gemaakt omdat dit mij om gevormt heeft tot de persoon die Ik nu Ben.

Maar kom op in dit topic lijkt iedereen in eens roomser Dan de paus, Ik kom er eerlijk voor uit, Ik vraag me eerlijk af hoeveel moraalridders in dit topic daadwerkelijk eerlijk zijn.

Waarschijnlijk zal idd een deel hier ook niet eerlijk over zijn.
En het zal best dat een gros zich uit leeft met de mannen en het idd ook een keertje voor het plezier doen, maar waarom in hemelsnaam een getrouwde man? Omdat die verder niks willen. Nee, maar dat kun je een vrijgezelle man ook heel goed duidelijk maken. Geen schade aan het gezin.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:09

Melanie_B schreef:
Ik kan mij totaal NIET inleven in jouw situatie. Sterker nog, ik zou het niet eens willen.
Als je zelf 3x goed bedrogen bent, en je weet hoe veel verdriet je dit geeft... Waarom zou je het een andere vrouw aan doen? Jij weet van haar bestaan en blijft hier mee door gaan. Jij weet hoeveel verdriet en ellende dit kan veroorzaken voor die vrouw en kinderen. Gedraag je naar je leeftijd, wees een sterker en volwassen vrouw en kies voor het juiste, en in dit geval niet voor jezelf.
Mocht het zou zijn dat jij niet wist van het bestaan van zijn vrouw, dan is het een ander verhaal. Maar je weet dat zij in het spel is, en kinderen ook nog. Ik vind dit echt een heel smerig spel wat je nu speelt.

Ik vind het plaatsen van dit topic dus ook niet dapper. Vind het eerder zielig. Je wilt jouw verhaal kwijt omdat je hem moet delen, je samen dingen wilt ondernemen (die niet kunnen) en aan geeft het hier moeilijk mee te hebben. Open je ogen, JIJ bent in dit verhaal NIET zielig. JIJ bent een onderdeel van het probleem hiervan. De enige die hier in het verhaal zielig is, is zijn vrouw en kinderen. En ze zullen vast, zoals elke relatie, hun goede en slechte dagen hebben, maar het is haar man. Jij had de volwassene in dit verhaal moeten zijn en niet op zijn voorstel/vraag in te gaan wbt het telefoon nummer.

Je houdt jezelf voor de gek om ''voor deze man te gaan''. Je kijkt niet eens meer naar andere mannen omdat ''hij'' het is voor je. Keep on dreaming, het enige wat hij doet is je gruwelijk gebruiken en zijn seks behoefte op je uit te oefenen. Dat je dat wilt, so cheap....

TS, sorry, maar ik ben ook van deze mening aangedaan.

Melanie_B

wendy1987 schreef:
Tiffany schreef:
Met Gast3289 eens.

Wees er maar trots op

TS is volwassen genoeg om dit allemaal te bedenken. Daarbij heeft ze al minstens 10 x aangegeven dat ze ook niet wil dat hij haar verlaat en dit weet ze dus ook al te goed.

Maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die gewoon niet snappen hoe de wereld in elkaar steekt.

Je kan gevoel willen uitschakelen. Dat is gewoon niet altijd even makkelijk. Wat zeg ik, soms is dat gewoon bijna onmogelijk. En als deze 2 volwassen mensen dat op deze manier oplossen, wie zijn wij dan om daar zo keihard over te oordelen. Ik denk dat de mening van de moraalridders hier wel duidelijk is nu toch?

TS volwassen? Laat me niet lachen. Als zij zich volwassen had gedragen had ze het niet zover laten komen.

dnieSz

Citaat:
Maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die gewoon niet snappen hoe de wereld in elkaar steekt

:') Serieus? dus het moet allemaal maar kunnen een heel gezin kapot maken is heel normaal want zo werkt de wereld? dat je er niet voor kan kiezen op wie je verliefd word dat snap ik ook wel, maar je hebt wel een keus om er mee door te gaan jaren terwijl je een gezin kapot maakt

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:10

wendy1987 schreef:
Tiffany schreef:
Met Gast3289 eens.

Wees er maar trots op

Ik kan geen begrip voor mensen op brengen die de boel keihard belazeren. Je kiest er zelf voor om gehoor te geven aan je gevoel , dus dat daar echt helemaal niks aan te doen is vind ik een kulsmoes.

En ja dat zeg je daar goed, moraalridders, als je een beetje moraal in je flikker had dan doe je dit soort dingen niet namelijk. En als ts niet op deze reacties zit te wachten moet ze geen topic openen, fijn dat ze "lotgenoten" heeft gevonden. Kunnen ze elkaar mooi steunen in iets wat ze zelf hebben veroorzaakt en waar een heel gezin aan kapot gaat.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:10

De man is in de eerste instantie fout, maar TS is in mijn ogen net zo fout dat ze er in mee gaat terwijl ze wéét van de werkelijke situatie. Ik moet er niet aan denken zeg dat mijn vriend al die tijd stiekem getrouwd zou zijn ofzo. Als ik daar achter zou komen zou ik hem echt linea recta de deur wijzen. Gekke vent.

Sorry, nee. ook als je het alleen voor de seks doet. Ik vind dat gewoon niet kunnen. Mja.. waar ik moeite mee heb hoef jij geen moeite mee te hebben natuurlijk :')