Die moeilijke puzzels kom ik op vrijwilligerswerk ook tegen, ongeschikt voor de doelgroep.
Mijn puzzel wacht nog op een lijst , ondertussen zoek ik meer vintage puzzels voor de muur
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Basilicium schreef:Ik maak meestal puzzels van 1000-3000 stukjes, maar ik werk momenteel aan het laatste gedeelte van een legpuzzel van 18000 stukjesIk kan niet wachten tot hij af is en ik de losse delen samen kan voegen. We hebben maar één ruimte in huis waar de puzzel op de grond kan liggen en die ruimte was niet maandenlang vrij, vandaar dat ik er in stukjes aan heb gewerkt.
Indien iemand dit grote project na mij wil maken, stuur me gerust een PB! Misschien kunnen we tijdelijk puzzels ruilen ofzoiets
xNathaliee schreef:Ah leuk dit! Puzzelen ken ik nog vanuit mijn jeugd maar het lijkt me wel leuk om dit weer een keer te gaan doen. Waar kopen jullie je puzzels ? Ik wil best wel een uitdaging want ik zit de komende weken thuis dus dan is zo'n puzzel wel een leuke dagbesteding.
soesita schreef:Hoe zit het met de puzzels? Ik heb momenteel niets, maar ik heb deze hier ontdekt:
http://www.jigidi.com/index.php
Geen ruimtegebrek, geen opruimwerk en keuze zat. Ideaal!