Soms zou het toch leuk zijn om in een sprookje te leven, hoppa meteen je droomprins aan de haak en alles komt voor eeuwig goed.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Soms zou het toch leuk zijn om in een sprookje te leven, hoppa meteen je droomprins aan de haak en alles komt voor eeuwig goed.
Zonnetje81 schreef:Oh ja dus eerst is het allemaal slijmen, heb je date, zeggen ze uit zichzelf we spreken zeker nog een x af, appen dat ze nog neit klaar met je zijn.....en dan.....hoor je nooit meer iets.

. 
Renske_W schreef:SuperAssie schreef:Neee je mag niet afzeggen want dan durf ik niet meer
God ik moet 't mn ouders ook nog vertellen
Heb trouwens net voor de gein even op farmdate gekeken maar vind het best een wazige site
Nee joh, farmdate is leuk!
Je hebt me inmiddels wel zo ver dat ik - mocht maandag niets zijn, waar ik al een beetje vanuit ga - overweeg betalend lid te worden 
imd schreef:Haha Renske de Farmdate ambassadeurJe hebt me inmiddels wel zo ver dat ik - mocht maandag niets zijn, waar ik al een beetje vanuit ga - overweeg betalend lid te worden
Naamloos, jammer maar goede keuze als je zo twijfelt dnek ik![]()
SuperAssie, heb je 'm nog gesproken verder, over dat claimerige? Toen ik nog thuis woonde zei ik dat ik met een vriendin naar de bios ging ofzo. Nu niemand die wil weten waar ik heen ga

Yonker schreef:Was ik eerst ook hoor, maar dat heb ik losgelaten omdat ik merkte dat ik dan heel veel verwachtingen ging creeeren en het dan altijd tegenviel.
Liever beetje "snel" afspreken. Maar ja als die andere bedoelingen heeft: nextttttttt

), maar nu vraagt ie ook nog welke film. Dude, was ik niet duidelijk genoeg? 
Ann_moi schreef:Precies dat ja, zo frustrerend af en toe die mannen. Maarja die kom je denk ik op elke datingsite tegen..Soms zou het toch leuk zijn om in een sprookje te leven, hoppa meteen je droomprins aan de haak en alles komt voor eeuwig goed.
Knuz, geen flauw idee of het al is langsgekomen. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje een knullige site, maar het is allemaal gratis!
Ik heb er denk ik een maand opgezeten en de eerste date die er uit voortvloeide was gelijk mister right. Er zitten veel mensen op voor vermaak en vooral jongere mensen (ik ben 21), maar ik heb toch ook best veel serieuze gesprekken gehad! Dus misschien eens het proberen waard...
Ik vond hem in eerste instantie ook helemaal niet zo leuk, maar had het idee dat dat meer met m'n bindingsangst te maken had dan met hem. Dus dames... Doorzetten!