Deze is zoo lief, echt een hele leuke jongen! Hebben ook heel serieus gepraat over van alles, echt heel bijzonder! Ik ben weer blij!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

annibel schreef:Ik reageer vanavond uitgebreid maar heb een super leuke date gehad t weekend! Met hottie 2 haha, die andere jongen heeft niks meer laten horen ben er helemaal klaar mee..
Deze is zoo lief, echt een hele leuke jongen! Hebben ook heel serieus gepraat over van alles, echt heel bijzonder! Ik ben weer blij!!

Tink89 schreef:Fijn! Ben benieuwd
Vriendlief is weer naar huis sinds gisterenavond. Man, wat heb ik een hekel aan afscheid nemen.
Dat heb ik al twee keer geprobeerd maar het ging steeds mis... Nu gaat het wel lukken
Je krijgt wel een pb haha.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden...
Dat kan ik echt niet, haha. Al was mijn fiets kapot de eerste tijd dat we iets hadden, achterop de fiets was wel echt vet romantisch
met mijn moeder heb ik zelf niet zo veel en die woont ver weg, maar ze heeft m'n lief wel al gezien en dat ging goed. Klikt ook met m'n broers
Maar hij heeft z'n moeder en stiefvader nog niet gezien sinds hij met mij is. Ze wonen ook wat verder weg dan mijn ouders en ik ben gewoon belachelijk hecht met die van mij. Ik had de relatie niet voort kunnen zetten als ze hem niet leuk vonden en ik eet altijd minimaal 1 keer in de week met ze mee. Deels voor het gratis voedsel maar ook omdat mijn ouders heel erg leuk zijn.
). Vanmorgen wist ie daar niks meer van. Zo lief!
Wat fijn!

Ik voel me dan altijd zo schuldig, in dubio over mijn blaas of over hem misschien wel wakker maken... 

Hij is gewoon zo trots op mij als zijn vriendin, daar word ik dan weer helemaal week van.