Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

annibel

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:02

Ik reageer vanavond uitgebreid maar heb een super leuke date gehad t weekend! Met hottie 2 haha, die andere jongen heeft niks meer laten horen ben er helemaal klaar mee..
Deze is zoo lief, echt een hele leuke jongen! Hebben ook heel serieus gepraat over van alles, echt heel bijzonder! Ik ben weer blij!! :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:57

Fijn! Ben benieuwd :)

Vriendlief is weer naar huis sinds gisterenavond. Man, wat heb ik een hekel aan afscheid nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:45

annibel schreef:
Ik reageer vanavond uitgebreid maar heb een super leuke date gehad t weekend! Met hottie 2 haha, die andere jongen heeft niks meer laten horen ben er helemaal klaar mee..
Deze is zoo lief, echt een hele leuke jongen! Hebben ook heel serieus gepraat over van alles, echt heel bijzonder! Ik ben weer blij!! :)

Fijn dat het leuk was! :D

Tink89 schreef:
Fijn! Ben benieuwd :)

Vriendlief is weer naar huis sinds gisterenavond. Man, wat heb ik een hekel aan afscheid nemen.

Ja same, ik ben altijd een avondje meh als we net bij elkaar vandaan zijn. Nu is hij zaterdag weggegaan en zie ik hem morgen weer, 2 nachtjes zijn zo om, gelukkig.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:50

Ik ben sowieso een emotionele muts, dus een traantje die over mijn wang glijdt als hij wegrijdt na een heerlijk weekend samen komt vaak voor.

Op dit moment is hij echt super lief voor me. We zijn op zoek naar een huis, maar geen een lijkt perfect voor ons. Wel eentje gezien waar we beiden verliefd op waren, maar mijn schoonouders waren daar aan het rondlopen, hebben met buren gepraat en het blijkt dat er iemand woont die vaak met de politie in aanraking komt. Dus mijn vriend is een beetje afgeknapt op dat huis, terwijl ik echt had gehoopt dat die het zou worden. Een teleurstelling dus. Plus het feit dat ik nog steeds geen werk heb en het best vervelend vind dat ik financieel zo afhankelijk van hem ben en in het begin niet kan mee betalen. Ik zit dus een beetje down te zijn en hij doet zo zijn best om mij op te vrolijken, te steunen en optimistisch te zijn dat ik spontaan weer helemaal opnieuw verliefd word (voor zover dat nog mogelijk is haha).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:07

Wonen jullie ver uit elkaar?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:10

Nee wij wonen niet ver uit elkaar, maar vriendlief zit elke week sowieso 2 tot 3 avonden bij zijn vrienden. Vaak zijn we vrijdag tot en met zondag bij elkaar, dus heeft hij nog 1 avond voor "zichzelf". Doordat hij vaak bij vrienden is, spreek ik hem doordeweeks ook weinig.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:58

Ik ken dat. Ik werk fulltime en ben dus overdag gewoon druk bezig. Vriendlief werkt het liefst 's nachts, waardoor hij zelden voor een uur of één zijn bed uit is en het 's avonds druk heeft. We zien elkaar normaal gesproken op maandag (we rijden in dezelfde lesgroep) en daarna meestal pas vrijdagavond laat weer. Dan issie vaak al in mijn huis als ik thuis kom van m'n andere paardrijles. Zondagavond gaat hij dan weer naar huis.

Nu heb ik een blessure en kan ik helemaal niet rijden en twijfel ik of ik vanavond zou gaan kijken bij de les. Autorijden mag met m'n blessure eigenlijk ook niet, maar anders zie ik 'm wrs donderdag pas weer. Pfft, dilemma dit...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:39

He jakkes, hebben elkaar gisteren wel gezien, maar hij moet onverwacht weg. Ons lange weekend wordt dus één dag. Dat valt stiekem ontzettend tegen. Van dinsdagavond tot zaterdagnacht geen contact. Internetloos gebied, bellen is duur (buitenland). Even doorbijten dus.

Nog meer dames die hun lief ontzettend missen?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:55

Ik. Ben mijn eten zo snel mogelijk naar binnen aan het schuiven, daarna ga ik namelijk zijn kant op. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 02:32

Eigenlijk niet. Ik heb hem verteld van mijn tentamens en volgens mij kan ik de komende 3 weken een huiswerkdictator verwachten. Stom stom stom :')

Maar hij komt morgen slapen en dat vind ik stiekem wel heel fijn.

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 01:32

Sorry die vanavond duurde een paar dagen langer dan gepland.. :o
Heb zo'n leuke avond gehad, zit nog zooooo met nummer 1 in m'n hoofd!
Ik heb een tijdje niks meer gehoord en gister toch maar een appje gestuurd hoe het met hem ging, ik kreeg allemaal rare berichten terug dat hij van me houdt en dat hij met me af wil spreken maar zo druk was en daar echt verandering in gaat brengen. Had al het gevoel dat het niet klopte, en vanavond kreeg ik opeens weer een appje met zijn excuses dat hij z'n telefoon thuis had vergeten en dat z'n nichtje die berichten heeft gestuurd, maar dat hij spijt heeft dat hij me zo weinig gesproken heeft en echt met me af wil spreken, alleen dat hij nog niet weet of hij wel serieus een relatie wil en dat we nu nog jong zijn en moeten genieten..

Ik heb gezegd dat ik het begrijp en dat ik er hetzelfde over denk, dat is ook echt waar..
We gaan wel afspreken en zien wel hoe het verder gaat :)

Sorry voor mijn lánge verhaal!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:59

Haha, het klinkt nogal warrig allemaal. Waarom niet gewoon even bellen?

Mijn lief zit nog in België en jeetje wat mis ik 'm... :(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:29

Ik had van de week iets (een filmpje of een plaatje ofzo) waarvan ik echt dacht "Ja, die moet ik hier posten!" Maar ben echt vergeten wat het was :\
Frustrerend. :')

Morgen een date met m'n vriendje en hij weet nog niet wat we gaan doen *\%/* Dat heb ik al twee keer geprobeerd maar het ging steeds mis... Nu gaat het wel lukken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:41

Annibel, ik vind het ook wat warrig. En ik kan er niet zoveel mee, sorry, omslachtig gedoe met hottie 1 en 2.

Tink wanneer zien jullie elkaar weer?

Magrathea wat gaan jullie doen? PB het me als je vriend net zoals die van mij op bokt zit :')

Ik zie [naam] ook morgen. We gaan bij mijn ouders eten, die zijn erg gek op 'm en zeuren er al weken over. We gaan ook morgen een fiets voor 'm ophalen, dan zijn we wat mobieler. Nu moeten we overal heen lopen of met het OV, gedoe. En dan kunnen we met mooi weer lekker het bos in. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan gaan we naar Awakenings :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 16:03

Ik heb geen idee maar ik zie het hem zo doen :') Je krijgt wel een pb haha.

Jaaa mijn ouders hebben "ons" ook ineens uitgenodigd voor het eten. Mijn hemel, straks vinden ze hem nog echt leuk. :o Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden... :=

Maar Lieveli, woont hij niet in dezelfde stad dan? Of heeft hij gewoon geen fiets? :D Dat kan ik echt niet, haha. Al was mijn fiets kapot de eerste tijd dat we iets hadden, achterop de fiets was wel echt vet romantisch :o

Hier is het weekend, dus even geen vriendje. Iedereen veel plezier die de hunne wel ziet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 16:09

Hij heeft geen fiets, hij had ooit een gloednieuwe gekregen en die aan een hek vastgemaakt. Hek is uit de grond getrokken en fiets is gejat.

We wonen vlak bij elkaar, paar minuten fietsen. Achterop durf ik niet op mijn barrel.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 20:05

Met een beetje geluk zie ik hem vanavond laat of vannacht, met een beetje pech morgen pas. Ligt er een beetje aan hoe het in België allemaal loopt. Heb iig nog geen bericht dat hij overweg naar huis is.

En mijn schoonouders vinden mij fantastisch :D met mijn moeder heb ik zelf niet zo veel en die woont ver weg, maar ze heeft m'n lief wel al gezien en dat ging goed. Klikt ook met m'n broers :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:48

Nog steeds geen bericht. Word er chagrijnig van! Ik wil verdorie gewoon even tijd met z'n tweeën!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:57

Ah meh, superfrustrerend Tink! Ik voel met je mee.

Ik heb mijn schoonouders nog niet ontmoet :') Maar hij heeft z'n moeder en stiefvader nog niet gezien sinds hij met mij is. Ze wonen ook wat verder weg dan mijn ouders en ik ben gewoon belachelijk hecht met die van mij. Ik had de relatie niet voort kunnen zetten als ze hem niet leuk vonden en ik eet altijd minimaal 1 keer in de week met ze mee. Deels voor het gratis voedsel maar ook omdat mijn ouders heel erg leuk zijn.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 09:29

Gisteren heel laat nog een berichtje dat hij vanochtend pas komt. Nu lig ik natuurlijk veel te vroeg wakker te wachten :|

En ik ben ook niet zo hebt met mijn moeder, dus ik snap dat wel. Wij zijn vooral langs geweest voor m'n zusje. Die is autistisch en moet dus heel lang aan veranderingen wennen.

Pfft, wat gaat de tijd langzaam!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 14:25

Ach Tink, hoe is het intussen? :(:)

Ik ben gisteren naar hem toe gegaan na mijn bardienst. Toen ik zijn slaapkamer in liep ging ik even gedag zeggen op bed, hij sliep nog maar toen ie m'n hand te pakken kreeg kwam er een intens tevreden "Jaaa" uit z'n mond en trok hij me tegen zich aan (terwijl ik al mijn smerige met bier doorweekte kleren nog aan had :') ). Vanmorgen wist ie daar niks meer van. Zo lief! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 14:32

Tink je bent nu vast en zeker te druk om te bokken *D Wat fijn!

En wat een lieffie Magrathea, J. heeft dat ook. Hij slaapt soms wel eens onrustig en als ik hem dan kusjes geef komt er een hele brede glimlach tevoorschijn. Of ik moet naar het toilet en hij gromt 'mine' en neemt me in de houdgreep terwijl mijn blaas alarm slaat :')

Hij is hier rond 16.00 en ik heb er belachelijk veel zin in.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 17:31

Wat een positieve verhalen en leuke weekenden lees ik hier allemaal! :)

Ons weekend bestond uit: vrijdag vl ziek diarree en overgeven, zaterdag rustig dagje, zondag ik ziek. :=

Maarrrrr ook positief nieuws, op 1 mei krijgen we dan eindelijk de sleutel van ons huurhuis!! *\o/*
Het zal vooral voor mij erg wennen zijn, van het platteland naar de stad verhuizen, maar ik kijk er nu al naar uit dagelijks naast m'n kerel wakker te kunnen worden <3

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:39

Ik was inderdaad te druk, maar vooral met ziek zijn.

Geeft niks, inmiddels gaat het weer beter en vriendlief is van zondag tot vandaag blijven slapen. Hij ligt nu nog op één oor, hebben uren liggen praten vannacht. Zo fijn!

En Marleen, is vast wennen ja, maar niks zo heerlijk als samen wakker worden!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:50

Ja dat doet die van mij ook lieveli :') :') Ik voel me dan altijd zo schuldig, in dubio over mijn blaas of over hem misschien wel wakker maken...

En Marleen, gaaf! Waar ga je wonen?

Tink, beter blijven hè, ziek zijn is stom. :(:)

Gisterochtend was ook zo schattig, ik moest naar de TU en hij bleef nog een uurtje slapen. Toen ik hem gedag kuste kwam er ook zo'n gemurmel uit dat echt te schattig was voor woorden... En een hele lieve glimlach. Maar hij had het niet bewust meegekregen zei hij later :=

Zondag was echt heel leuk trouwens! Eerst uit eten en daarna naar een theater dat een factor drie kleiner was dan het restaurant. _O-
We zijn naar deze gasten geweest, voor degenen die ook van belachelijke humor houden:

Op een gegeven moment hadden we het over iets, geen idee meer wat, en ineens uit het niets zegt ie "Je houdt het toch al vier maanden uit met me, eigenlijk." En met zo'n blik erbij... <3 Hij is gewoon zo trots op mij als zijn vriendin, daar word ik dan weer helemaal week van. :o