Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) 
Willeke_ schreef:Wat voor armband heb je gekocht?
Nouja dit is het zesde jaar op rij en het zijn toch wel veel dezelfde stands en aanbiedingen. Dus de magische haarverwijderaardingen en de 'super handige nicerdicer'-troep konden we allemaal overslaan.

x_Jeanine_x schreef:Willeke_ schreef:Wat voor armband heb je gekocht?
Nouja dit is het zesde jaar op rij en het zijn toch wel veel dezelfde stands en aanbiedingen. Dus de magische haarverwijderaardingen en de 'super handige nicerdicer'-troep konden we allemaal overslaan.
Ik heb wel de magische haarverwijderingsding gekocht ben benieuwd....
foods en drink hal vond ik echt te druk. Wel erin geweest alleen licor 43 gehaald en autodropjes
Verder blond Amsterdam spullen en een massage handroller
Suzan_v_h schreef:ik ga het van de week is proberen! Er staat een kilo haar op dus ik ga het eerst scheren en daarna kan ik het bijhouden met dat magische ding. Ik zou het wel raar vinden als het niet werkt, want dan zou ik voor 30 euro zijn opgelicht aangezien ik alles maar in een keer heb gekocht.

x_Jeanine_x schreef:Suzan_v_h schreef:ik ga het van de week is proberen! Er staat een kilo haar op dus ik ga het eerst scheren en daarna kan ik het bijhouden met dat magische ding. Ik zou het wel raar vinden als het niet werkt, want dan zou ik voor 30 euro zijn opgelicht aangezien ik alles maar in een keer heb gekocht.
Ik heb van de week mn benen geëpileerd en mn oksels en bikinilijn ga ik proberen
Heb inderdaad ook de hele set gekocht.... ben benieuwd!
hij doet het wel 
morgenavond thuis maar is proberen
aardig wat samples, radjes draaien, flessies gooien, winacties en div. kortingen. Foodhal twee keer geweest, waren de eerste keer wat vergeten. Maar s ochtends zeker niet te druk. S middags erger maar niet te druk. Shop till you drop wel te druk! Bikinidump leuk maar de lastige maten bleven over. Iets teveel ontharingkraams. Kleding maar mwha. Nog fles drank gehaald
en milka en korting is leuk tas. Miste t stoepje wel
verder goed geslaagd.