iirrssjjee schreef:Ik ben in 2 trouwwinkels langs geweest, ondanks dat trouwen nog echt niet op de planning staat.
De Honeymoonshop en Weddings in Rotterdam. In beide winkels jurken gepast, maar niks mee gedaan.
Dit ook wel omdat mijn oma ook niet echt meer lang meegaat, en ze heeft ooit gezegd; Ik ga maar 1x huilen en dat is wanneer Iris gaat trouwen. Of ze dat mee kan maken is de vraag dus haar meegenomen naar de winkel (toch een beetje trouwidee).
De honeymoonshop vond ik geen leuke winkel... Ze deden erg afstandelijk en je zat met nog een ander in dezelfde ruimte om de jurken te passen...
Bij Weddings was het echt super! Samen met de verkoopster en een rek loop je door de winkel (nadat je aangeeft wat je wil en mooi vind) en ga je alle rekken langs. Je mag zelf zeggen wat je wel en niet mooi vind. Je hebt daarna echt je eigen ruimte om alles te passen en aan je aanhang te showen. Ze nemen er echt de tijd voor je! Zijn 3,5 uur binnen geweest! Bij de Honeymoonshop stonden we binnen een uur weer buiten....
He wat jammer. Op de website van Honeymoonshop hebben ze zulke prachtige jurken..