Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 15:20

RoosTinker schreef:
DeMolenhoek schreef:
Roostinker: Mooie jurk! En wat ben je jong getrouwd zeg, lijkt mij zalig :D

Dankje :D
Klopt, ben op m'n 20e getrouwd :) ik vind het ook echt heerlijk :)

Wat leuk! :j Ik ga waarschijnlijk ook op mijn 20ste trouwen i.v.m. geloof van mijn vriend. Ook geen enkele problemen mee. :D

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 15:21

iirrssjjee schreef:
Ik ben in 2 trouwwinkels langs geweest, ondanks dat trouwen nog echt niet op de planning staat.
De Honeymoonshop en Weddings in Rotterdam. In beide winkels jurken gepast, maar niks mee gedaan.

Dit ook wel omdat mijn oma ook niet echt meer lang meegaat, en ze heeft ooit gezegd; Ik ga maar 1x huilen en dat is wanneer Iris gaat trouwen. Of ze dat mee kan maken is de vraag dus haar meegenomen naar de winkel (toch een beetje trouwidee).

De honeymoonshop vond ik geen leuke winkel... Ze deden erg afstandelijk en je zat met nog een ander in dezelfde ruimte om de jurken te passen...
Bij Weddings was het echt super! Samen met de verkoopster en een rek loop je door de winkel (nadat je aangeeft wat je wil en mooi vind) en ga je alle rekken langs. Je mag zelf zeggen wat je wel en niet mooi vind. Je hebt daarna echt je eigen ruimte om alles te passen en aan je aanhang te showen. Ze nemen er echt de tijd voor je! Zijn 3,5 uur binnen geweest! Bij de Honeymoonshop stonden we binnen een uur weer buiten....

He wat jammer. Op de website van Honeymoonshop hebben ze zulke prachtige jurken..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 15:24

terrilover schreef:
[ Afbeelding ] ik trouw volgend jaar augustus en dit is de jurk die ik heb gekocht *\o/*

Wauw hele mooie jurk! Vind je het alleen wel leuk dat iedereen nu kan vinden op internet waar jij in augustus in gaat trouwen? :p

Dames, hoe zit het trouwens met de levertijd van de jurken? Van de ene hoor ik een maand, de ander drie maanden, ander half jaar of een jaar ...

Xivura

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 15:29

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:34

Rintah schreef:
Ten eerste, nog geen trouwplannen hier, maar vind het wel leuk om te kijken :+

Ik ben wel van de ''net even anders als normale'' jurken :Y)

Leuke is, het is een nederlands merk
''Doordat het gehele productieproces in Nederland plaatsvindt, is het mogelijk om de japon geheel naar uw wens te produceren.''
en dus ook nog eens goed voor de economie :') :') :+

Die van mij is ook van Leijten. Is ook gedeeltelijk aangepast. Ik had een halter op het topje, oorspronkelijk zaten daar allemaal bloemen op. Stond mij voor geen meter, dus die eraf :) En ik had een andere rok dan eigenlijk bij het topje hoorde. Het zat allemaal super comfortabel. Sowieso is een aparte rok en top heel erg fijn.
Dit was de mijne. Bruidsmodezaak had er ook nog een jasje bij gemaakt van dezelfde stof en ik had een losse bloem erbij geregeld die ook op mijn rok zaten voor mijn bruidsmeisje haar jurk.
Laatst bijgewerkt door Kinke op 10-12-14 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:36

Wat een prachtige jurken komen hier voorbij!

Ik ben ook al jaren aan het opslaan als ik wat tegen kom, maar trouwen wil ik pas als ons gezinnetje compleet is ;) We hebben nu 1 kindje, en ik wil graag nog een 2e voor ik 30 wordt haha. Zou dus ook graag willen dat beide kids op de trouwfoto's staan, en samen de ringen komen brengen.

Ik ga voor kort, strak lijfje speelse rok, en een diepe kleur. Diep rood of diep blauw ofzo. Wit staat mij niet, vandaar. Ik ben nog nooit mijn droom-jurk tegen gekomen, dus ik denk dat ik hem moet laten maken tegen die tijd haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:58

Over de Honeymoonshop ben ik juist weer erg te spreken :) .
Ben daar erg goed geholpen, zowel met het uitkiezen van mijn jurk als met het doorpassen enz.
Ik heb ook maar 1x kosten hoeven betalen voor het aanpassen terwijl ze mijn jurk nog zeker 3 maten hebben ingenomen verspreid over verschillende afspraken :j .
Misschien had ik ook wel geluk met de verkoopster en de coupeuse die ik had want ze namen echt lang de tijd voor me en toen ik iets van mouwtjes/bandjes wou hebben ze ook veel opties laten zien.

En dat jurken beter staan bij een super slank model.. tsja zo'n lichaam heb ik ook niet maar heb naar mijn idee wel een jurk gevonden die bij mijn lichaamsbouw past :) . En een jurk die de juiste pluspunten naar voren liet komen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:24

Mijn jurk heeft een levertijd van 6 maanden. .

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:32

ohh, ge-wel-dig.. Ik wil later in een hele grote prinsessenjurk trouwen. Dat iedereen gaat huilen als ze je zien lopen.. :+

Ik wil maar al te graag trouwen om in zo'n prachtige jurk te kunnen lopen. Maar eerst moet ik nog maar samen gaan wonen. :o vriend heeft er in ieder geval geen haast bij helaas..

Ik wou dat je die jurken gewoon voor de lol kon gaan passen...

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:44

Oow wauw een leuk topic,
hier wel trouwplannen, maar nog een aanzoek gehad of gedaan..
Vriendlief zegt: Ik wil alleen trouwen, als ik jou in je droomjurk kan niet en niets minder <3 En eigenlijk moet je ook niet voor minder gaan!

We houden allebei van Anime/Manga, Fantasie dingen.. dus een een sprookjes achtige jurk met kant en tule zijn super mooi! Uit eenlopend, met een open silhouet op de rug.
Een A-vorm of sweetheart neckline.. ??? Zo iets... (geen idee of ik het goed schrijf)

Even zoeken naar foto's.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:47

Mijn beste vriendin heeft haar jurk ook bij de Honeymoonshop gekocht en we zijn daar echt super vriendelijk en geduldig geholpen. Volgens mij hebben we de eerste keer bijna 3 uur gezeten, we hadden een stuk of 10 jurken uitgezocht :)) Uiteindelijk heeft ze daar dan ook een fantastische jurk gekocht, eentje die ze uiteraard van te voren nooit had bedacht :Y)

Ik wil wel trouwen maar voorlopig nog niet. Het is voor mij (ons) vooral een goede reden voor het geven van een héél leuk feest met vrienden en familie en moet vooral niet te stijf. Voorlopig hebben we nog geen budget voor zo'n type feest, komt ooit nog wel.

Uiteraard ben ik wel gek op bruidsjurken kijken! :D Ik hou wel van een beetje een vintage-stijltje, ik vind die "net niet goud-net niet zilver" kleur heel erg mooi. Een jurk moet vooral ook lekker zitten, vind ik. Niet te strak, wel dansbaar. Ook vind ik schouderbandjes erg mooi, gezien mijn vrij aanwezige boezem zal ik die waarschijnlijk ook wel nodig hebben.
Deze twee jurken konden mij wel bekoren <3 :
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:47

Ik ben 14.
Maar kijk soms wel!
Niet om te trouwen hoor, maar omdat er gewoon ontzettend mooie jurken zijn!
Ze moeten een dag maken waarop iedereen een trouwjurk aanmag!
Hoe denken jullie over jurken in andere kleuren?
Is hier iemand getrouwd in een jurk in een andere kleur? (Dan wit he?!)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:50

Ik ben expres naar een kleinere zaak gegaan, zo'n megawinkel sprak me helemaal niet aan.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:52

Sabine schreef:
Mijn beste vriendin heeft haar jurk ook bij de Honeymoonshop gekocht en we zijn daar echt super vriendelijk en geduldig geholpen. Volgens mij hebben we de eerste keer bijna 3 uur gezeten, we hadden een stuk of 10 jurken uitgezocht :)) Uiteindelijk heeft ze daar dan ook een fantastische jurk gekocht, eentje die ze uiteraard van te voren nooit had bedacht :Y)

Ik wil wel trouwen maar voorlopig nog niet. Het is voor mij (ons) vooral een goede reden voor het geven van een héél leuk feest met vrienden en familie en moet vooral niet te stijf. Voorlopig hebben we nog geen budget voor zo'n type feest, komt ooit nog wel.

Uiteraard ben ik wel gek op bruidsjurken kijken! :D Ik hou wel van een beetje een vintage-stijltje, ik vind die "net niet goud-net niet zilver" kleur heel erg mooi. Een jurk moet vooral ook lekker zitten, vind ik. Niet te strak, wel dansbaar. Ook vind ik schouderbandjes erg mooi, gezien mijn vrij aanwezige boezem zal ik die waarschijnlijk ook wel nodig hebben.
Deze twee jurken konden mij wel bekoren <3 :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Oeh, die eerste is prachtig! Weet je zo hoe dat model heet?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:53

Oh wat leuk, ik ben helemaal geen jurkenmeisje-meisje maar ik heb echt genoten van het uitzoeken van een trouwjurk! :D

Mijn trouwjurk, viel de keus uiteindelijk ook niet op klassiek, romantisch of maagdelijk witte jurk.

Ik ben getrouwd in kleur, maar het was toch echt nog wel bruidsjurk en geen gala.

Zie topic in onderschrift voor de liefhebbers en nieuwsgierig gewordenden :)

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:54

Liselot schreef:
Oeh, die eerste is prachtig! Weet je zo hoe dat model heet?

Ik was ook op slag verliefd! Die eerste heet Carmen, de tweede Demi :)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:04

Wat een prachtige jurken komen hier voorbij :+:
Het topic is er alvast 1 waar ik mee in wil! :D :D

Ik ben deze zomer getrouwd met mijn lief ventje.
Ik wist ook al lang op voorhand wat ik wou, die corset had ik al jaren daarvoor gezien :D

Omdat ik overal mijn bloemen voor me hield heb ik het gehouden bij deze 3 foto's omdat je het meeste ziet :P
En uiteraard waren we niet altijd even serieus, op je eigen huwelijk moet je lol hebben :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:05

Wat een verschillen in smaken hier, heerlijk :D

Zijn er dames die ervaring hebben met Bloomfeld in Amsterdam?

LLennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:09

Ik was voorlopig ook nog niet van plan om te gaan trouwen, maar mijn jurk heb ik al gevonden hoor! :=

Afbeelding

Afbeelding

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:13

http://www.vowstory.nl/gekleurde-trouwj ... p4834.html

Deze jurk is echt heel gaaf!
Net niet te veel kleur, en ergens toch nog traditioneel!
Met kleur, en een ook Fantasy-look. Een niet aller-daagse jurk!
De strik/bloem vind ik echt geweldig, en lijfje is ook zeer mooi gemaakt!

_/-\o_

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:15

Ohh wat verschillen smaken toch, wat een afzichtelijke èn mooie jurken komen er voorbij!

Veel van die typisch Hollandse jurken ook, dat is echt zo'n beeld wat ik in mijn hoofd heb bij een Nederlandse trouwjurk. Zo'n doe maar gewoon we doen al gek genoeg jurk, eventueel met gekleurde rok. :+

Ik ben fan van kant, dat vind ik echt mooi :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:22

Honeymoonshop was mijn vriendin ook heel erg tevreden mee!

Op de plaatjes staan wel de merken zoals maggie sottero etc maar je krijgt een kopie. Kan een goede kopie zijn, maar kan ook slecht zijn.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:27

Michelle77 schreef:

Op de plaatjes staan wel de merken zoals maggie sottero etc maar je krijgt een kopie. Kan een goede kopie zijn, maar kan ook slecht zijn.

Hoe bedoel je dat precies?
Dacht dat de honeymoonshop ook gewoon met de echte merken werkte :)

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:27

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:29

M_D_H schreef:
Michelle77 schreef:

Hoe bedoel je dat precies?
Dacht dat de honeymoonshop ook gewoon met de echte merken werkte :)

Ja tuurlijk!

Was een reactie op iemand die wat zei over die websites waar die goedkope jurken staan. Dat het toch merken zijn.