Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hebt, ik heb het kinderserviesje voor de geboorte van mijn dochter gekregen. Zo schattig! 
Ik krijg alweer helemaal kriebels om nieuwe dingen van Blond te kopen als ik dit zo zie 
Denk niet dat mijn bankrekening dit leuk gaat vinden. Ik bedoel, ze hebben zelfs japanse rijstenlepeltjes, hallo
altijd al willen hebben en nu ze van Blond Amsterdam er zijn is er natuurlijk geen reden meer om dat uit te stellen
Ik dacht juist dat Japanners soep gewoon dronken uit de kom in plaats van een lepel te gebruiken 
Ik heb ze nog niet gekocht, eerst wil ik de kleine schaal met deksel. Gisteren was in de winkel waar ik was alleen nog de grote en de kleine vond ik leuker. 
Kan ik goed begrijpen hoor! Volgens mij is het niet speciaal Japans, ik kan het tenminste nergens vinden en te zien aan de stijl heeft het wat vanuit verschillende Aziatische landen. Maar in de wereldwinkel hebben ze inderdaad ook genoeg leuke spullen uit die regio en heb je misschien wel meer zekerheid over de afkomst
debbiew schreef:Als je Japans gaat eten in zo'n restaurant waar je eet aan van die grote bakplaten krijg je vaak wel zo'n lepel bij de rijstIk dacht juist dat Japanners soep gewoon dronken uit de kom in plaats van een lepel te gebruiken
Maar, niet gekocht dus?
Verder gaat het uiteindelijk ook beetje om het idee en dat is wel geinig.