Dingen waar jij je aan ergert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:21

Ik weet niet waarom maar ik kan mij zo ergeren aan:
- mensen die hoesten :P
- Slome mensen bij de kassa.
- mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander.
- Mensen die overal al vooroordelen over hebben
- mensen die zeuren :D
- Als mijn telefoon weer eens vast loopt.
- Als iets niet na 1 x lukt hahaha
- Mensen met een irritante stem.
- mijn - niet kunnen- zingende zusje van 8...
- Als mijn paard weer eens helemaal achterin de wei gaat staan als ik aan kom.
- Mensen die hier naar onze -persoonlijke- wc mogen en vervolgens uitgebreid gaan stinken waardoor ik weg rot achter de kassa.. (ik werk bij de shell van mij vader haha)
-iemand die eerst niest/hoest en vervolgens het geld wil aangeven.

Ik erger mij heeeeel snel aan dingen haha :) maar kon niet alles bedenken :P

Christeltjuh

Re: Dingen waar jij je aan ergert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:28

O er is nog wel iets waar ik me ongelofelijk aan kan ergeren trouwens. Mensen die gaan zitten praten in een stilte coupe in de trein! Ik zit daar niet voor niks. En dan nog boos worden als je er iets van zegt. Dan moet je maar ergens anders gaan zitten. -:(-

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:31

Ik kan mij aan ontelbare dingen ergeren maar de top is toch wel:

Mensen die hun neus continue ophalen, en dan niet zo'n snuif maar echt zo'n snurkende ophaal, brrrrrrrrr!

Mensen die steeds tegen je stoel tikken met hun voeten..

Mensen die denken dat de bus/trein graag meeluistert met hun telefoon/mp3 muziek.

En wat ik nu in de uni lessen vreselijk irritant vind zijn mensen die steeds tussendoor denken interessante vragen te stellen aan de docent, of op hun beurt vragen gaan beantwoorden die gesteld worden.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:59

Ik erger me op t moment heel erg aan mijn schoonmoeder.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:05

Myour schreef:
Ik kan mij aan ontelbare dingen ergeren maar de top is toch wel:

Mensen die hun neus continue ophalen, en dan niet zo'n snuif maar echt zo'n snurkende ophaal, brrrrrrrrr! .

Oh gadver das inderdaad ook nog 1 van mijn punten bah kotsmisselijk wordt ik ervan :P

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:07

saddledancer schreef:

:') I know the feeling sis.

Que passa?

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:16

leeneliefje schreef:
saddledancer schreef:

:') I know the feeling sis.

Que passa?

ze loopt de godgandse dag tegen mijn vriend Te zeiken, over zijn werk, over zijn vrije tijdsbesteding, over mij, echt NIKS is goed, ik krijg er echt een punthoofd van en ik ben bang dat ik zo tegen jaar ga schreeuwen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:29

Ik zag de 'mensen die praten in de stiltecoupe' voorbij komen...

Ik zat gisteren in de trein (stiltecoupé) waar een meneer binnen kwam en vroeg aan een andere meneer of hij naast hem mocht zitten. Vertelt hij dat hij niet had gaan zitten als de man tekenen van ebola vertoonde, en ging zo ieder symptoom uitgebreid zitten vertellen, dat hij werkte met iemand die misschien wel ebola had etc. etc. En niet zachtjes, nee, keihard.

Vervolgens draait er een mevrouw om die hem duidelijk maakt dat het de stiltecoupe is. ''Oh ja, sorry!'' zegt hij en vervolgens fluistert hij verder waarna zijn stemvolume langzaam maar zeker terug omhoog gaat. Vervolgens houdt hij zijn mond en zegt hij iedere minuut 'Goh, wat een rust he?!'

Bij het volgende station roept de conducteur om waar we zijn en zucht hij diep. ''Onrespectvol!'' (???, ik dacht dat het respectloos was!)

''Koop ik helemaal een kaartje om van de rust te genieten...''

:?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:30

Die ebola van hem is vast en zeker overgewaaid naar zijn hersenen. :')

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:36

De reclame van de huisdokter (België)

Bemoeienissen met mijn opvoeding

Mijn kids waarvan hun oren niet werken soms

Mijn vent als hij gedronken heeft de volgende dag is hij een dweil
(Gelukkig drinkt hij bijna nooit)

Mijn pc als hij t niet doet

Maar vooral....als ik iets bestel en ze komen het bezorgen dat je dan een hele dag wacht en om 5 uur de post pas komt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:47

Ohhh en nog eentje, ook van gisteren. Twee jongens die door de stiltecoupe lopen, de ene loopt naar de andere kant van de coupe, waarna hij gaat staan roepen naar zijn vriend die dus nog aan de andere kant stond.
>''Hier is nog plek!''
<''Ooooh, maar het is een stiltecoupe!''
>''Oooh... Nou dan lopen we wel door tot we plek hebben, kom jij hier heen!?''
<''Nee, we lopen wel terug!''
>''Maar je kan beter hierheen!''

|o

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:58

Geen idee of ik het al gezegd heb, maar ik erger me groen en geel aan dat wicht in de trein dat steeds roept: 'U bent aangekomen op station ...'.
Verschríkkelijk irritant.

Ik zat ook een keer met mijn moeder in de trein en omdat we Frans zijn, spreken we vrijwel altijd Frans met elkaar (behalve als er andere mensen bijzitten of zo, maar dat spreekt voor zich). Aan de andere kant van het gangpad zaten twee ontzettend irritante, luidruchtige, bijdehante jongetjes van een jaar of 10, samen met hun oma.
Op een gegeven moment zegt het ene jongetje: 'Kijk dat rare meisje daar hihi haha, ze zijn volgens mij Engels'. Waarop het andere jongetje zegt: 'Nee nee, dat is Spaans! Maar niet zo hard praten, straks verstaan ze ons!'.
Mijn moeder en ik hadden het al gehoord en vonden het wel grappig, dus we bleven luisteren zonder te verklappen dat we eigenlijk ook Nederlands waren :+
Zegt de oma: 'Nee, dat zijn Franse mensen, die kunnen vaak alleen maar Frans'.
Dus ineens roept een jongetje: 'Ja! Die rare Fransen verstaan toch helemaal geen Nederlands *naam ander jongetje*'.
Dus ik draai me naar hem om en zeg: 'Dat heb je verkeerd, 'die rare Fransen' kunnen net zo goed Nederlands als jij!'.
Mijn moeder lag helemaal in een deuk, oma en de jongetjes werden vuurrood :+
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 04-11-14 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:59

Dat is inderdaad al een reden om niet met het OV te gaan.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:01

Arc_En_Ciel schreef:
Geen idee of ik het al gezegd heb, maar ik erger me groen en geel aan dat wicht in de trein dat steeds roept: 'U bent aangekomen op station ...'.

Dat is wel heel handig voor de blinde/slechtziende.. Ik zat ooit naast een blinde man en die vond het heel handig :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:02

Vliegen, oooooh wat een rot beesten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:09

dancer_ schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Dat is wel heel handig voor de blinde/slechtziende.. Ik zat ooit naast een blinde man en die vond het heel handig :)

Ja, daar heb je gelijk in inderdaad.. Mijn buurvrouw is blind en die zal het ook wel fijn vinden :j Het is alleen zo vaak en zo hard.. Ik ken eigenlijk nog niemand (behalve slechtziende mensen) die het fijn vindt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:39

Het gigantische aantal verhalen die op LZP worden geplaatst, meestal de lengte van ongeveer 6 A4'tjes, over stukgelopen relaties...
Maar dat mag je niet te hard zeggen natuurlijk. :Y)

Mijn docenten die met z'n allen spontaan in de overgang schieten en dus bij 3 graden buitentemperatuur het raam open zetten. :brr:

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:41

Nederlandse kinderen (het valt me altijd weer op hoe luidruchtig en aanwezig ze zijn)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:48

Sleeper schreef:
Nederlandse kinderen (het valt me altijd weer op hoe luidruchtig en aanwezig ze zijn)

Echt he!!!

Bij mij in de winkel is een randje van de saladebar van meer dan 2 meter breed die je open en dicht kan klappen, dat doen die rotkinderen dus de hele tijd. En als ik ze vraag of ze willen ophouden dan kijken ze me aan en dan doen ze "klap-klap" dan klepperen ze dus gewoon nog een keer!!! En wanneer ik stop met kijken gaan ze vrolijk verder. -:(- -:(- -:(-

Meestal vraag ik het daarna nog een keer niet zo aardig, pas DAARNA zeggen de meeste ouders er wat van. 8)7

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:15

Boself schreef:
Het gigantische aantal verhalen die op LZP worden geplaatst, meestal de lengte van ongeveer 6 A4'tjes, over stukgelopen relaties...
Maar dat mag je niet te hard zeggen natuurlijk. :Y)

Mijn docenten die met z'n allen spontaan in de overgang schieten en dus bij 3 graden buitentemperatuur het raam open zetten. :brr:

docent hierzo.... dat heeft niks met overgang te maken (ik ben 24 :') dus nee, nog niet) Maar gewoon met frisse lucht. Wist je dat op scholen over het algemeen de meest ongezonde lucht hangt? Er zitten namelijk zoveel mensen in 1 hok en zeer weinig frisse lucht. Ik merk het zelf ook heel snel en vind zo'n bedomt lokaal uiterst vervelend, weinig zuurstof wat zorgt voor een zeer slechte leeromgeving. Dus ramen staan bij mij altijd open en ik denk dat dat bij vrijwel alle docenten de redenen zijn om de ramen open te zetten. Overigens, koele ruimtes leert ook beter dan warme ruimtes.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:16

Dat was bij mijn vorige school niet nodig, daar tochtte het letterlijk door de ramen heen. (monumentaal pand :') )
Dus zaten we lekker met winterjas aan in sommige lokalen. :=

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:25

Ik kan me de laatste tijd enorm ergeren aan mensen die 'me' of 'men' schrijven in plaats van 'mijn'. Echt, die mensen kan ik daarna niet meer serieus nemen.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:12

Sleeper schreef:

oh gelukkig, ligt het dus niet aan mij :j ik vind nederlandse kids ook ECHT heel irritant (maar nederlandse volwassenen kunnen er ook wat van hoor :') )

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:13

En ik vind die van arc_en_ciel wel heel leuk haha, herkenbaar ook :j

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:22

...bijna alles :')