Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 02:30

Met de waterkoker :')

Ik heb geen zin om te verven dan maar deco folie , helaas dat spul werkt niet lekker

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:33

Over de touwtjes, ik heb ene touwtje boven mijn hoofd hangen, maar die heeft het nooit gedaan :'(

Verdere luie momenten van mij, zijn dat ik al mijn boeken in m'n kluisje stop wanneer ik op school ben, zodat ik niet de hele dag met een tas met daarin 15 boeken de hele school rond hoef te lopen (moet 2 trappen op om bij onze verdieping te komen :(en dan vervolgens in de les nog te vragen of ik m'n boeken uit m'n kluisje mag halen, omdat ik dan echt alle boeken in m'n kluisjeheb gestopt :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:35

Weer wat meegemaakt. Mensen die te lui zijn om zelf te kijken en random mensen aanspreken om te vragen of ze even willen kijken of mevrouw wel alles bij d'r heeft. Jaja, ze was halverwege haar tas af doen, kwam ze mij tegen en vroeg of haar lampje nog aan haar tas zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:44

Ooh die touwtjes zijn herkenbaar. Echter als ik boos ben zijn dat de dingen waar ik mijn woede op botvier. Dan trek ik ze heel hard kapot.

Bovenstaande is ook herkenbaar 'ik kan nergens de eieren vinden..' nou mevrouw u staat immers ook al aan halve meter in de winkel.

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:57

Ik app mijn vriend 's ochtends vaak dat als hij weer binnen is (na het melken) hij de waterkoker alvast aanzet. Dan blijf ik nog lekker warm in bed liggen tot hij 'heet' terugappt en ik uit bed spring. Scheelt toch weer 2 minuten wachten op mijn kopje thee :Y)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:00

Lisaapee schreef:
Ik app mijn vriend 's ochtends vaak dat als hij weer binnen is (na het melken) hij de waterkoker alvast aanzet. Dan blijf ik nog lekker warm in bed liggen tot hij 'heet' terugappt en ik uit bed spring. Scheelt toch weer 2 minuten wachten op mijn kopje thee :Y)

Geniaal, zijn reactie! :')
Heet..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:01

Lisaapee schreef:

Kom je beneden, is niet de thee heet, maar hij <<)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:07

Nog zo eentje, het lipje van het brood, eierkoeken, koekjes etc terug in de kast gooien na openen want omdraaien naar de prullenbak is te vermoeiend :')

Heet :')

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:23

Haha ja laatst kwam hij ook al even persoonlijk 'heet' zeggen. Je kan hem iig niet lui noemen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:32

:')

Zittend stofzuigen is ook lui , moest nodig stof opzuigen en had geen zin :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:34

Zittend douchen <3 toppunt van luiheid (normaal gesproken) voor mij. Vooral na een lange dag werken en steenkoud thuiskomen in de winter. En dan lekker het hete water op mijn rug laten klateren. Heerlijk!

Geen zin hebben om te koken en eten bestellen via app.

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:52

Haha herkenbaar Amyll. Als ik lui ben ga ik gewoon in bad liggen. Laptop er bij, en uitzending gemist aan. En pas als het water écht te koud wordt (en ik te lui ben de kraan weer aan te zetten) ga ik er uit. :brr:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:10

Oh nee in bad ga ik niet meer na zo'n dag. Ben een keer ijskoud wakker geschrokken in bad en heb daarbij een flinke slok water in mijn longen gekregen. Dat gebeurt me geen tweede keer ;).

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:23

Oee ik ben goed in lui zijn :')

Zoals bijv je vader whatsappen vanuit je bed omdat er iemand aanbelt, maar je hebt geen zin om je bed uit te komen :')

Of met een bamboestok je licht uit doen waarvan de lichtknop bij de deur zit terwijl je in je bed ligt, kilometers daarvandaan :Y)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:30

In de woonkamer op de bank zitten met laptop op schoot en langzaamaan word het donker, maar het vertikken op te staan en het licht aan te doen, zodat ik in het pikkedonker zit... Maar ik weet dat een huisgenoot om half 7 altijd thuiskomt en die knipt dan het licht voor me aan :P

Of ontzettend honger hebben en zin in een broodje kaas, maar te lui zijn om het kaas te schaven en dan maar gewoon niet te eten.. Of een droog broodje naar binnen proppen.

In bad zitten met water dat steeds kouder word maar te lui zijn om uit bad te gaan.. Of om de kraan weer aan te zetten en warm water bij te vullen (en het andere deel eruit) om vervolgens uiteindelijk na 2 uur in bad rillend eruit te komen :o

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 22:02

'Schat, wil jij voor mij plassen.'

Wij zijn ook heerlijk lui met de afwas. Om vervolgens tegen elkaar te mekkeren dat we eerder af moeten wassen omdat het nu langer duurt...

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 16:49

Geen zin om de oplader van de laptop in het stopcontact te doen dus ga ik net zo lang door totdat 'ie uitvalt en ga dan verder op m'n iPad. :+

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 19:42

Als ik honger of dorst heb, wacht ik tot mijn vriend richting de keuken gaat.
Ik raap ook dingen met mijn tenen op, en kijk ook naar wat er dan ook maar op tv is als ik niet aan de afstandsbediening geraak zonder me te moeten bewegen.
Hebben zo een "fiets de afwas" periode gehad, wat resulteerde in kartonnen bordjes en plastieken bestek.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 20:26

Liezja schreef:
Geen zin om de oplader van de laptop in het stopcontact te doen dus ga ik net zo lang door totdat 'ie uitvalt en ga dan verder op m'n iPad. :+

Dit herken ik zo erg _O-

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 10:02

Mijn moeder appt op zondag altijd als het eten klaar is.

Een pleister pakken en de papiertjes in de la gooien ipv de prullenbak. Lege potjes pasta en pindakaas door me vader het laatste deel eruit halen.

Op me werk geen thee pakken, te lui om rr heen te lopen en collega's te vragen of ze ook koffie willen. En ben het enigste meisje dus vind wel dat die mannen dat horen te doen

esli14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:21

Ik ben te lui om nu uit mn bed te stappen :+ (moet straks weg en moet nog veel doen van tevoren :o )

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:56

Zaterdagavond de paarden wat extra hooi geven zodat ik zondagmorgen een uurtje langer kan blijven liggen :')

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:39

Sjors schreef:
Zaterdagavond de paarden wat extra hooi geven zodat ik zondagmorgen een uurtje langer kan blijven liggen :')

hier ook :j :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:47

esli14 schreef:
Ik ben te lui om nu uit mn bed te stappen :+ (moet straks weg en moet nog veel doen van tevoren :o )

Ik ging van bed naar bank en weer naar bed. :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:52

Te lui om andere kleding aan te doen na stal dus de hele dag maar lekker rondlopen in paardrijkleding. +:)+