eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:35

Met mijn dochtertje naar de ikea, auto geparkeerd en is een knalgele dus valt echt goed op. Dan terug komen met een kar vol spullen en auto weg!!! Echt een half uur gezocht, ik had al tranen in mijn ogen en was lichtelijk in paniek en kreeg mijn man ook niet te pakken om te melden dat mijn auto gestolen was.... bijna de politie gebeld totdat mijn toen vier jarige dochtertje ineens zei staat die niet op een andere verdieping.... verrek er zijn verdiepingen :')

Kirsha

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:37

Prachtig :')

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:47

Nou ik heb ze ook vast wel, maar het eeuuhh moment van mijn moeder vind ik leuker! :=

Mijn moeder vind zo s'avonds op de bank een toastje met eiersalade wel lekker. Eiersalade zit dan in zo'n bakje. Ook rookt ze veel en als ze s'avonds naar bed gaat, dan ruimt ze eerst alles netjes op. Het eiersalade bakje is leeg, dus daar gaat het as uit de asbak in.
's Ochtends kom ik dus beneden en ga naar de koelkast om iets van melk te pakken. Het eerste wat ik in de koelkast zie staan is dat bakje met sigaretten as erin := _O-

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:14

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:58

Tegen een deur aanduwen om die te openen, terwijl het een schuifdeur blijkt te zijn... :o

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:46

Dat doet mij er aan denken. Als er trekken staat dan duw ik automatisch en als ik moet duwen dan sta ik te trekken. En iedere keer gebeurt het mij weer, zelfs bij de deuren die ik dagelijks passeer :')

Iemand de weg moeten wijzen en te beschaamd zijn dat je op je 26 jaar links en rechts nog steeds door elkaar haalt, tenzij je denkbeeldig een woord schrijft :o

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:54

Ik deed alles met de scooter.
Op een dag dacht ik, ik pak de fiets.
Ben de poort uit en denk ineens, hier klopt iets niet.
Zat ik met m'n helm op de fiets... :') :')

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 14:45

Vandaag tot 2x toen mn telefoon kwijt geweest. Allebei de keren gewoon in mijn hand :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 16:02

Needje schreef:
Ik deed alles met de scooter.
Op een dag dacht ik, ik pak de fiets.
Ben de poort uit en denk ineens, hier klopt iets niet.
Zat ik met m'n helm op de fiets... :') :')

Veiligheid voorop! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 16:16

Enorm trek hebben in pasta met een bepaalde saus.... alles bijna zo *\o/* staan voor te bereiden, sausje bijna klaar, groenten gekookt, water voor pasta staat lekker te borrelen, keukenkastje open, pasta pakken.......ja en daar ging het mis... pasta pakken....lukt niet als het niet meer in je kastje staat! -O-
saus uiteindelijk met alleen de groenten en een visje gegeten.....

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 16:50

Er achter komen dat je met 2 verschillende schoenen in de supermarkt staat. 8)7

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:00

Hier ook nog een leuke, afgelopen zomer werd ik wakker. Altijd word ik wakker om 6:59, waarschijnlijk omdat mijn wekker om 7:00 gaat :'). Dus ik werd wakker, kom mijn bed uit, lamp aan en aankleden. Loop ik naar beneden, en is er nog niemand anders. Ook had ik wel gezien dat het buiten nog donker was, terwijl het juni was ofzo. Maar ik had er verder nog niet overna gedacht. Pas toen ik een vriendin appte dat ik klaar was om naar school te gaan, kwam ik erachter dat het pas drie uur 's nachts was :+

xSBSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 01:17

laatst zei ik 'wangsterhammetjes' in plaats van 'hamsterwangetjes'

zivazoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 02:17

zo heb ik pas 3 pakken yoghurt weggegooid omdat ik dacht dat het melk was die over de datum was. de verpakking lijkt nogal op elkaar. Toen ik het 4de pak open maakte en eraan rook mijn moeder erbij geroepen dat ze terug naar de winkel moest want dit konden ze natuurlijk niet verkopen. ze had ze die dag gekocht en de datum was nog goed.
ze heeft me verbaasd aangekeken.. :o

vanmiddag maakte ik nog een domme opmerking. Het ging over kaas. op een verpakking stond 97% melk. waardoor ik dus verbaasd zei dat er maar 3%kaas in zat dus. duurde even een momentje voordat ik realiseerde waar kaas ook alweer van gemaakt is.
en ik heb nog wel op een geitenmelkerij gewerkt waar ze zelf kaas maken.

ook ooit meegemaakt dat ik naar een feestje ging. maar in de rij erachter kwam dat ik het kaartje van een ander feestje bij had.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:40

Ik was pas aan het werk in de snackbar, achter in de afwas. Daar hebben wij een wasmand voor vuile was onder onze RVS tafel, en naast mij staat een prullenbak voor etensresten.

Ik was druk bezig, en ik gooi mijn theedoek in de prullenbak, en de stapel vieze servetten in de wasmand. Ik zag dat er iets niet goed ging, maar ik heb vijf minuten gekeken om er achter te komen wat dat dan precies was..

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:01

Ik kom net uit Londen en daar gaan de metrodeuren vanzelf open.
Nu stond ik gisteren in de Arriva trein, gewoon in Nederland, en stond voor de deur te wachten totdat dus die deuren open gingen en ik uit kon stappen. Vroeg me al af wanneer ze nou toch eindelijk eens open gingen.. totdat een jongen naast mij me een beetje raar aankeek en op het knopje drukte om de deuren open te doen; toen dacht ik: ohjaaaa..:+

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 17:54

net nog een leuke....
vriend kwam thuis van zijn werk, en ging even naar de wc toe.... vervolgens besproken wat we zouden gaan eten, Pizza ;) alleen die moest nog even gehaald worden bij zijn ouders. Ik zijn ouders gebeld dat hij pizza komt halen, en mijn vriend op de fiets erheen. kwartiertje later op de bank afvragen waarom vriend zolang op de wc zit. Naar de wc toelopen en aan de buitenkant hallo roepen. Uiteraard geen antwoord, dus na paar keer roepen de wc deur voorzichtig opengemaakt.... Leeg!! En dan bedenken dat je vriendje de pizza halen is bij zijn ouders. :+ :+ :+

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:21

Afbeelding
Ik heb zolang moeten kijken voor ik snapte wat er fout aan was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:24

Sleutel in slot doen en wil niet open , dus ik alles proberen erin eruit etc het was echt de goede vorm :
+ .Tot ik zie dat het de sleutel is van andere slot en die 2 lijken sprekend :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:54

op stal me helemaal rot zoeken naar de sleutel van mn kast... 3 keer raden waar de sleutel was.. juist ja in het slot van de kast

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:55

Tijdens het bellen je telefoon zoeken :')

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:58

Mijn moeder had er vandaag weer een:
Ik moest boodschappen doen voor een feestje en ze ging mee om te helpen. Ze had alleen geen zin om te rijden.
Nouja, prima, rijd ik wel.
Staan we bij de supermarkt begint ze rechts naast zich te rommelen om de gordel los te maken.
Ik wacht even rustig af, zegt ze kei geïrriteerd: waarom kan ik dat ding nou niet vinden?!?. Euhm... Misschien omdat dat ding aan je linkerkant zit als je op de bijrijdersstoel zit? :+ :=

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:59

net wilde ik jam typen, dus ik typ sjam moest serieus 2 keer kijken voor ik de fout zag :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 19:14

Ha. Ha.Moet sjem zijn ...toch....

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 19:15

tsja.. pony van een vriendin zn afkorting is sjap dus vandaar denk ik wel sjam