Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

staan voor te bereiden, sausje bijna klaar, groenten gekookt, water voor pasta staat lekker te borrelen, keukenkastje open, pasta pakken.......ja en daar ging het mis... pasta pakken....lukt niet als het niet meer in je kastje staat! 
. Dus ik werd wakker, kom mijn bed uit, lamp aan en aankleden. Loop ik naar beneden, en is er nog niemand anders. Ook had ik wel gezien dat het buiten nog donker was, terwijl het juni was ofzo. Maar ik had er verder nog niet overna gedacht. Pas toen ik een vriendin appte dat ik klaar was om naar school te gaan, kwam ik erachter dat het pas drie uur 's nachts was
alleen die moest nog even gehaald worden bij zijn ouders. Ik zijn ouders gebeld dat hij pizza komt halen, en mijn vriend op de fiets erheen. kwartiertje later op de bank afvragen waarom vriend zolang op de wc zit. Naar de wc toelopen en aan de buitenkant hallo roepen. Uiteraard geen antwoord, dus na paar keer roepen de wc deur voorzichtig opengemaakt.... Leeg!! En dan bedenken dat je vriendje de pizza halen is bij zijn ouders.