Zou alleen wel proberen zo lang mogelijk te blijven als het wel om een groepsverband gaat. Als je heel vroeg naar huis gaat komt dat vaak niet zo goed over Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zou alleen wel proberen zo lang mogelijk te blijven als het wel om een groepsverband gaat. Als je heel vroeg naar huis gaat komt dat vaak niet zo goed over 
Ik heb wel echt een kleine kamer, maar de woonkamer van 40m2 maakt dat ik daar helemaal geen last van heb.

karlli schreef:Ik zit in Wageningen, ook op 12m2. Nu hebben wij verder een hele ruime keuken en woonkamer, gedeeld met 25, maar is er meestal met een vaat groepje van 10. Zou ook echt niet zonder gemeenschappelijke ruimte kunnen denk ik. Kan me nu iig ook nog terugtrekken of juist in de woonkamer gaan zitten
Snap ook dat je dat liever hebt CCCCC, heb je nog meer huizen waar je kan hospiteren?
kim345 schreef:karlli schreef:Ik zit in Wageningen, ook op 12m2. Nu hebben wij verder een hele ruime keuken en woonkamer, gedeeld met 25, maar is er meestal met een vaat groepje van 10. Zou ook echt niet zonder gemeenschappelijke ruimte kunnen denk ik. Kan me nu iig ook nog terugtrekken of juist in de woonkamer gaan zitten
Snap ook dat je dat liever hebt CCCCC, heb je nog meer huizen waar je kan hospiteren?
hee woon jij op duivendaal?

Lijkt me logisch dat je dichtbij je studie een kamer gaat zoeken? Dus als je nog niet weet waar je wilt studeren, zou k eerst dat regelen als ik jou was