1 nadeel: 615 euro per maand
Dus ik mag echt niks meer uitgeven en moet echt een mega spaarpot gaan aanleggen. Waarschijnlijk heb ik straks een nieuwe hobby: zo goedkoop mogelijk boodschappen doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
1 nadeel: 615 euro per maand
Dus ik mag echt niks meer uitgeven en moet echt een mega spaarpot gaan aanleggen.
Ghostattack schreef:Ik heb overigens een kamer gevonden in Amsterdam die in februari 2015 opgeleverd wordt. Heb een woning gereserveerd en binnenkort kennismakingsgesprek! Helemaal zelfstandig en dicht bij het AMC!1 nadeel: 615 euro per maand
Dus ik mag echt niks meer uitgeven en moet echt een mega spaarpot gaan aanleggen.
Waarschijnlijk heb ik straks een nieuwe hobby: zo goedkoop mogelijk boodschappen doen
dus dat scheelde me toch weer €8.40! Ghostattack schreef:Dat ook ja, vind dit al aardig aan de hoge kant.. Maarja, Amsterdam heHeb in een excel bestandje echt alles neergezet, inkomsten en uitgaven, helemaal gesorteerd enzo.
Tot nu toe valt het me mee, niks uitgeven. Er zijn genoeg dingen die ik wil, maar ik kan mezelf goed tegenhouden
Jennyj01 schreef:Sheran schreef:Dat is wel een fijne plek om te wonen en hij is behoorlijk groot voor Amsterdamse begrippen. Natuurlijk, het is afzetterij, maar dat zijn alle kamers daar.
Afzetterij? Wat denk je wat de m2 prijs op de Zuidas is?
Ik ga in 2015 het huis uit, ben al langzaam mijn uitzet bij elkaar aan het sparen. Jennyj01 schreef:Sheran schreef:Dat is wel een fijne plek om te wonen en hij is behoorlijk groot voor Amsterdamse begrippen. Natuurlijk, het is afzetterij, maar dat zijn alle kamers daar.
Afzetterij? Wat denk je wat de m2 prijs op de Zuidas is?
Ghostattack schreef:Ik heb overigens een kamer gevonden in Amsterdam die in februari 2015 opgeleverd wordt. Heb een woning gereserveerd en binnenkort kennismakingsgesprek! Helemaal zelfstandig en dicht bij het AMC!1 nadeel: 615 euro per maand
Waarschijnlijk heb ik straks een nieuwe hobby: zo goedkoop mogelijk boodschappen doen
Ghostattack schreef:Met alleen het woord vrijstaand huis heb je me al jaloersDoor die prijzen ga ik voorlopig ook nog even geen paard kopen haha, dat is iets voor over een jaar of 5 als ik klaar ben met studeren

Wij zijn nu een paardenstal aan het bouwen, dus ben wel een beetje aan het opletten op de uitgaves.
NenaC schreef:succes! Dat lukt mij nooit bij de Action.Wij zijn nu een paardenstal aan het bouwen, dus ben wel een beetje aan het opletten op de uitgaves.