Ik kan zelf zo snel even niks bedenken, maar blijf alsjeblieft posten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:haha hij heeft me er danig mee gepest (en nu soms nog.)
iek billionache...heb zo eens eentje op de parking van de supermarkt gehad. Die kwam me om een vuurtje vragen, nu rook ik niet en heb ik ook nooit gerookt dus ik zei dat ik geen vuur had voor 'm. Ik opende mijn auto want ik wilde weg (had gewinkeld) waarop ie dus "in" mijn deuropening kwam staan.
Vanalles vragen.. Hoe oud ik was enz. hij stelde zich voor, ik knikte alleen (want ik wilde weg.
) maar zei m'n naam niet waarop ie vroeg of ik wel eens uit ging en zo ja waar. Zei heel kort dat ik niet uit ging en toen vroeg ie waar ik me dan mee bezig hielt. Was al verloofd dus ik zeg heel duidelijk "met het plannen van mijn huwelijk" "oh dus je hebt een vriend?" *nee, ik ga met mezelf trouwen...
* dus ik zeg van ja en toen zei ie "nou ja, jullie zijn nog niet getrouwd toch? Als je me je nummer geeft dan kunnen we wel eens uit gaan en misschien overtuig ik je wel.."
Toen heb ik hem iets minder vriendelijk verzocht om aan de kant te gaan. (lees: ik heb mijn auto gestart en gezegd "ik zou willen dat je uit mijn deuropening gaat en anders rijd ik gewoon achteruit.") en heb ik me weggemaakt.

)

) want volgens die opa en oma moest je eerst trouwen voor je andere dingen mocht doen als stel... Hmm oke... Ik was 15... Welke andere dingen precies? 

Ik zie het helemaal voor me! Iris82 schreef:Ik heb ook een keer een jongen finaal op me af laten knappen.
Ik had introweek van de studentenvereniging en het was de allerlaatste dag. Ik zou met de trein weer teruggaan met mn ouders. Ondertussen had al een tijdje mailcontact met een jongen die ik via mn werk had leren kennen. Kende m enkel van de telefoon en we wilden elkaar wel een keer zien alleen hij woonde zo ver weg! Nou kwam die laatste dag wel goed uit, want dan zou ik wel even langs kunnen droppen. Ik zag het alleen totaal niet zitten en heb m dat ook medegedeeld. Hij was alleen totaal in love en wilde per se dat ik toch langs kwam!
En daar kwam ik. In een overal die een hele week niet gewassen was, waar ik mee door de modder gerold had, waar ik iedere avond mee in de kroeg had gestaan, mn stem kwijt, kon alleen nog maar piepen, hartstikke aangeschoten en een halflege opblaaskrokodil achter me aanslepend.
Het bleef bij die ene date zeg maar.
Jolien87 schreef:Het valt me op hoeveel verhalen gaan over mannen/jongens met een gigantische plaat voor hun kop.
Iris82 schreef:Een string met kuren rechttrekken terwijl je vergeet dat je aan het daten bent.

Iris82 schreef:En daar kwam ik. In een overal die een hele week niet gewassen was, waar ik mee door de modder gerold had, waar ik iedere avond mee in de kroeg had gestaan, mn stem kwijt, kon alleen nog maar piepen, hartstikke aangeschoten en een halflege opblaaskrokodil achter me aanslepend.