Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yaralisa

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:40

Haha geweldige verhalen komen hier voorbij!
Ik kan zelf zo snel even niks bedenken, maar blijf alsjeblieft posten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:47

Ayasha schreef:
haha hij heeft me er danig mee gepest (en nu soms nog. :') )

iek billionache... :x heb zo eens eentje op de parking van de supermarkt gehad. Die kwam me om een vuurtje vragen, nu rook ik niet en heb ik ook nooit gerookt dus ik zei dat ik geen vuur had voor 'm. Ik opende mijn auto want ik wilde weg (had gewinkeld) waarop ie dus "in" mijn deuropening kwam staan. :? Vanalles vragen.. Hoe oud ik was enz. hij stelde zich voor, ik knikte alleen (want ik wilde weg. _O-) maar zei m'n naam niet waarop ie vroeg of ik wel eens uit ging en zo ja waar. Zei heel kort dat ik niet uit ging en toen vroeg ie waar ik me dan mee bezig hielt. Was al verloofd dus ik zeg heel duidelijk "met het plannen van mijn huwelijk" "oh dus je hebt een vriend?" *nee, ik ga met mezelf trouwen... :?* dus ik zeg van ja en toen zei ie "nou ja, jullie zijn nog niet getrouwd toch? Als je me je nummer geeft dan kunnen we wel eens uit gaan en misschien overtuig ik je wel.."
Toen heb ik hem iets minder vriendelijk verzocht om aan de kant te gaan. (lees: ik heb mijn auto gestart en gezegd "ik zou willen dat je uit mijn deuropening gaat en anders rijd ik gewoon achteruit.") en heb ik me weggemaakt. :x

Goh, dat dat allemaal kan he tegenwoordig, mannen, vrouwen, eenlingen! _O-

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:34

fourseasons schreef:
Seltje schreef:
zooo dan, die had bij mij een halfjaar lang met blauwe ballen gelopen.

Kijk maar uit sommige kerels vinden dat lekker .... -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 11:36

Het valt me op hoeveel verhalen gaan over mannen/jongens met een gigantische plaat voor hun kop.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:31

Ja erg he, zo slecht dat het gesteld is met het mannelijk volk :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:32

Door dit soort topics krijgen de vrouwen alleen maar slechte indrukken over de man..
Terwijl dit maar een kleine minderheid is :j
(mag ik hopen :') )

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:05

Als ik dit zo lees vraag ik mij af of ik nog wel moet beginnen aan daten dan :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:24

Peerke_ schreef:
Door dit soort topics krijgen de vrouwen alleen maar slechte indrukken over de man..
Terwijl dit maar een kleine minderheid is :j
(mag ik hopen :') )

Inderdaad. Dat moet haast wel de kleine minderheid zijn die het verknald. :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:35

Het is natuurlijk ook een relatief begrip...
Hier worden om fails gevraagd, dan lees je de goede dingen al niet :)
En er zitten voornamelijk vrouwen op bokt en in dit topic... Waardoor je de fails van de vrouwen al niet leest... :o
Dus krijg je al snel zo'n beeld over de mannen...

Oh, nog een fail, ik weet alleen nog steeds niet of het een fail van mij was of van hem :+

Tijdens carnaval in Westervoort een ontzettend leuke jongen ontmoet, nummers en speeksel uitgewisseld :+
De volgende morgen kwamen wij met de vereniging weer naar die vereniging in Westervoort toe. Hem natuurlijk weer gezien en gezoend... ogen een geweldige serenade gekregen :') <3
Daarna naar andere verenigingen toe.
Ondertussen gezellig blijven smsen en uiteindelijk na een paar dagen afgesproken.
Ik vanuit apeldoorn naar Westervoort toe, gezellig date gehad. Voorgesteld aan zijn opa en oma als zijn vriendin (wist van niks maar oké prima...) trouwplannen werden besproken (wtf :wow: ) want volgens die opa en oma moest je eerst trouwen voor je andere dingen mocht doen als stel... Hmm oke... Ik was 15... Welke andere dingen precies? :')
Horror gekeken... Njaa hij gekeken en ik onder de dekens gelegen van angst...
En toen naar huis... op zich best te doen.. Behalve dat ik in eens zijn vriendin was en dat mijn huwelijk al gepland werd :')

De volgende dag wordt ik gebeld door een meisje die mij uitkaffert voor slet en prutsmuts en vriendjesinpikker en werd mij verteld dat zij al met hem ging trouwen...
Hmm oke... Prima... Graag zelfs ik wil toch nog niet trouwen...
De dag er na wordt ik gebeld door zijn maatje die mij uitnodigd voor een date... :wow:
Euhm ja jongens... Ik vind het wel best hoor... Ik ben geen film die je kunt lenen van elkaar :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:14

mara168 schreef:
Als ik dit zo lees vraag ik mij af of ik nog wel moet beginnen aan daten dan :')

ik heb nu precies hetzelfde :+
ik lees hier ook zoveel lompe dingen wat ik mezelf ook zo zie doen _O-

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:22

Marit schreef:

niet alle mannen over 1 kam scheren :Y)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:25

BarryPlopper schreef:
Marit schreef:

niet alle mannen over 1 kam scheren :Y)

Precies!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:19

Ik heb ook een keer een jongen finaal op me af laten knappen. :oo

Ik had introweek van de studentenvereniging en het was de allerlaatste dag. Ik zou met de trein weer teruggaan met mn ouders. Ondertussen had al een tijdje mailcontact met een jongen die ik via mn werk had leren kennen. Kende m enkel van de telefoon en we wilden elkaar wel een keer zien alleen hij woonde zo ver weg! Nou kwam die laatste dag wel goed uit, want dan zou ik wel even langs kunnen droppen. Ik zag het alleen totaal niet zitten en heb m dat ook medegedeeld. Hij was alleen totaal in love en wilde per se dat ik toch langs kwam!

En daar kwam ik. In een overal die een hele week niet gewassen was, waar ik mee door de modder gerold had, waar ik iedere avond mee in de kroeg had gestaan, mn stem kwijt, kon alleen nog maar piepen, hartstikke aangeschoten en een halflege opblaaskrokodil achter me aanslepend. :o

Het bleef bij die ene date zeg maar. :=

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 22:21

_O- _O- _O- Ik zie het helemaal voor me!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:22

:')
Ik snap echt niet waarom...
Vond hij de halflege opblaaskrokodil leuker?

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:24

Iris82 schreef:
Ik heb ook een keer een jongen finaal op me af laten knappen. :oo

Ik had introweek van de studentenvereniging en het was de allerlaatste dag. Ik zou met de trein weer teruggaan met mn ouders. Ondertussen had al een tijdje mailcontact met een jongen die ik via mn werk had leren kennen. Kende m enkel van de telefoon en we wilden elkaar wel een keer zien alleen hij woonde zo ver weg! Nou kwam die laatste dag wel goed uit, want dan zou ik wel even langs kunnen droppen. Ik zag het alleen totaal niet zitten en heb m dat ook medegedeeld. Hij was alleen totaal in love en wilde per se dat ik toch langs kwam!

En daar kwam ik. In een overal die een hele week niet gewassen was, waar ik mee door de modder gerold had, waar ik iedere avond mee in de kroeg had gestaan, mn stem kwijt, kon alleen nog maar piepen, hartstikke aangeschoten en een halflege opblaaskrokodil achter me aanslepend. :o

Het bleef bij die ene date zeg maar. :=

Nou ja! :')

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:26

Jolien87 schreef:
Het valt me op hoeveel verhalen gaan over mannen/jongens met een gigantische plaat voor hun kop.

Vrouwen zijn gewoonweg te onduidelijk met hun kleine hintjes!!!! :+

Als een vrouw lief naar mij lonkt, dan heb ik niet zoiets van he ze wil met mij naar bed.
Je moet het ons letterlijk vragen, of gewoon poedelnaakt voor ons gaan staan.

Dat snappen! Al dat geneuzel met die kleine hintjes niet ...

:D
Laatst bijgewerkt door Sonador op 16-10-14 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:28

Duidelijk zijn is voor een vrouw heel moeilijk. :o

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:32

Iris82 schreef:
Een string met kuren rechttrekken terwijl je vergeet dat je aan het daten bent. :o

Ik zal deze ook nog even aanvullen... :=

Nou.. datemeneer die keek me dus aan met rollende ogen en zei: Tja, als je jeuk hebt moet je krabben...
En ik wilde iets van string zeggen, maar ik kreeg er dus weer eens helemaal niets meer uit mn strot dan: 'uhhhhuuhhhhhggggggggrrrr ja'.... En in mn hoofd dacht ik fiets fiets fiets! Zeg het nou: STRING!! STRING!! En toen veranderde het gespreksonderwerp en durfde ik er niet meer op terug te komen.... -O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:33

Iris82 schreef:

Je had me bij de opblaaskrokodil, tranen over m'n wangen _O- _O- _O- _O-

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:35

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:42

Of een ex die je telkens blijft appen.. Wat hij me laatst toch stuurde ... _-:(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:45

Oeh vertel! :D

Valerie93Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:47

bedankt voor het Liedje nu heb ik weer de komende wek dat deuntje in me hoofd..

Had laatst toevallig van een "ex" een berichtje via FB in me overige mail, dat hij de date (meer als 4 jaar terug) wel erg leuk vond en dat die het wel weer wilde proberen... uhmm dudee heb alweer 4 jaar een relatie wat groot op me FB staat... heb maar niet eens gereageerd 't is zo'n stalker..

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:48

oja exen, vre-se-lijk..
een ex van een vriendin is daarin ook een vreselijke fail.

die deed alsof ie haar niet meer kende, en toen ze het had over hun 'relatie' die ze gehad hadden, was zijn antwoord: wij hebben nooit iets gehad, liefde draait om de seks schat :*

:n