Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 14:01

Veel plezier op jullie dates! +:)+

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:39

Afspraak toch maar weer afgezegd, voel me er toch niet goed bij omdat ik weet dat zij meer wilt dan ik.. Meer dan vriendschap heb ik nu niet te bieden en vind het niet eerlijk.

Morgen ga ik wel naar PANN in Amsterdam! Veel zin in!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 23:17

Dat vind ik wel heel erg eerlijk van je.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:51

Ik mag me hier nu ook melden. Mijn relatie van bijna 7 jaar is dit weekend stukgelopen. Het voelt allemaal nog heel onwerkelijk dat ik nu dus echt weer bij mn ouders in huis woon. We zijn gelukkig als vrienden uit elkaar gegaan, maar dat maakt het niet makkelijker. Ik houd nog steeds ontzettend veel van hem, maar we zijn gewoon te ver uit elkaar gegroeit..
Ik ben nu ook overal lijstje svan aan het maken wat ik allemaal wel niet moet regelen. Volgende week heb ik vrijgenomen om mn spullen uit te zoeken en daar zie ik onwijs tegenop..
Als mn dieren zijn nu ook nog bij hem en ik mis ze verschrikkelijk, haal steun uit hen.
Mijn konijn moet ik bv onderdak voor gaan zoeken (tijdelijk onderdak want zodra ik een eigen plekje heb komt ie gewoon terug), 1 van mn katten heeft dagelijks medicijnen die ik al in bestelling heb staan bij de dierenarts hier. Mijn hamster zit daar in een enorm terrarium wat hier gewoon niet gaat passen, gelukkig hebben we een kooi achter de hand gehouden dus dan gaat hij daar in.

Hier ook mensen die terug naar hun ouders zijn gegaan, iemand tips waar ik op moet letten?
Of dingen die ik nog moet regelen, mn hoofd stroomt op het moment echt over namelijk met wat ik allemaal moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:41

Suuskipje: geen tips maar wel heel veel sterkte :(:)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:42

Aah wat rot voor je :(:) Waarom kan je konijn nu niet bij je ouders zijn? Ben je alweer op zoek naar een eigen plekje?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:48

Sheran schreef:
Aah wat rot voor je :(:) Waarom kan je konijn nu niet bij je ouders zijn? Ben je alweer op zoek naar een eigen plekje?

Omdat ik mijn halve dierentuin al meeneem haha. Nee Bob is een buitenkonijn en bij mn ouders is er simpelweg de ruimte niet voor om hem dat te bieden. Nu ben ik vrijwilliger op een kinderboerderij dus ben aan het kijken of hij daar mag logeren.

Ik heb me gelukkig al die jaren ingeschreven laten staan bij woningnet waardoor ik op zich een redelijke kans heb op een huisje, wil alles wel bij mn familie in de buurt wonen en hier komt niet heel veel vrij dus wordt gewoon goed in de gaten houden :)

Ga nu eerst sparen voor een eigen autootje want gebruikte die van hem altijd, denk dat ik met een maand of 2 er wel 1 kan kopen dus dat komt ook wel weer goed.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:49

Aah Suuskipje wat klote.. wel goed dat je zo veel hebt om op terug te vallen, lijkt me toch wel verlichtend.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:44

Ik wil toch ook even mijn verhaal kwijt. Woensdagavond is mijn relatie dus uitgegaan. Zwaar onnodig en erg onverwachts. We hadden ruzie over de app en we hebben beide dingen geroepen die niet konden. Ik heb niet meer gereageerd met de gedachte het de volgende dag goed uit te praten samen, we hadden namelijk wel is vaker woorden over de app. Hij smste doe middag of hij zijn schoenen op kon halen. Kwam mij niet uit maar is op eigen houtje toch die schoenen gaan halen. Savonds kreeg ik spontaan berichtjes dat hij zich rot voelt, dat hij me mist en dat hij het allemaal erg moeilijk vind. Ik heb hierop geantwoord dat voor mij hetzelfde geld en we hebben elkaar gezegd dat we van elkaar houden. Midden in de nacht app te hij dat hij niet kon slapen en dat hij me miste enzovoort. Heb het fijn afgesloten toen hij ging slapen was het ook echt slaap lekker schat ik hou van je xxxxxx. Volgende ochtend werd ik wakker met weer lieve berichtjes zoals ik ze altijd van hem krijg. Ik ging vrijdag de veulens ophalen en hij vroeg die ochtend of ik wat foto's wilde sturen. Ging ik doen en daarna heb ik niet meer geantwoord en niks meer gehoord. Vrijdagavond stuur ik hem een bericht dat we aangekomen waren en stuurde de foto's. Hij reageerde hierop. Ik vroeg wat hij wilde of hij er al uit was en ineens sloeg hij over 'ik heb er de energie nu niet voor kan je niet genoeg bieden en ik heb een burn out en ben oververmoeid' duidelijk hij was ineens omgeslagen en kon het niet meer in. Ik in paniek het bad uit naar mijn ouders en mijn verhaal verteld. Ik wilde die avond langs komen om te praten of hem bellen maar daar was hij nog niet aantoe. Ik wil het afsluiten dus besloot mijn jas te gaan halen die ik daar nog had liggen. Wilde hij eigenlijk niet maar hij moest ook per direct zijn schoenen terug dus ik ben met mijn moeder en tante die kant op gereden. 3 x aanbellen en ze deden niet open. Ik belde net zo lang en toen kwam zijn moeder aan de deur. Gooit de deur dicht pakt mijn jas uit de auto van mijn ex en geeft deze aan mij. Toen kreeg ik allemaal verwijten en dat mijn ex me niet wilde spreken of zien. Ik stond versteld ben heel koel gebleven maar ik kon haar wel in het gezicht slaan. Ik krijg nu overal de schuld van en heb nooit een goede relatie met schoonmoeder gehad. Ik was echt van streek en heb ook niks meer van mijn ex gehoord. Gisteravond ging ik de paarden op stal zetten. Ben klaar rij het erg af zie ik de auto van mijn ex staan met zijn zusje en vader erin. Hij wil wegrijden maar ik stap de auto uit en vraag wat er is. Nou ik heb me toch een ruzie gehad voornamelijk met zijn vader. Ze eisen van alles van mij en hebben me echt bedreigd. Ik snap er niks van want als het aan mij lag was dit nooit gebeurd maar mijn ex heeft niet met me willen praten. Hij kruipt nu in de slachtoffer rol en zegt zelfs dat hij nooit heeft gezegd dat hij met me verder wil terwijl ik keiharde bewijzen heb dat hij me donderdag heeft geappt daarover. Alsof hij niks durft toe te geven waar zijn familie bij is.
Ik ben boos teleurgesteld en verdrietig weg gegaan zoveel onbegrip. Mijn ouders waren erbij en mijn vader heeft de politie op de hoogte gesteld zodat als ik een paard kwijt ben of spullen oid ze weten waar ze moeten zoeken.
Nu heb ik vanmorgen een heel lang bericht naar hem gestuurd dat ik dit niet zo had gewild enzovoort. Slim of niet ik had een heel zwak moment en ben huilend wakker geworden. Heb een reactie terug gekregen dat hij me bedankt voor mijn berichtje maar emotioneel zo moe is en het niet weet en niet helder kan denken nu. Ik heb gezegd dat ik hem even met rust laat en hem de tijd geef tot hij er aantoe is om te praten heb ook gezegd dat ik anders wel vrienden wil blijven. Heb ontzettend veel fouten toegegeven maar ik hou van hem en voor hem doe ik alles..

Nu niks meer gehoord op mijn laatste bericht en verwacht er ook niks op terug hij heeft in ieder geval iets om over na te denken en ik hoop dat het goed komt. We hebben elkaar vorige week nog belooft elkaars hart nooit meer terug te geven en hij zei donderdag dat hij geen relatie met een ander wil maar alleen met mij.. zucht ik kan mijn gevoelens niet plaatsen en voel me eenzaam en leeg we waren namelijk elke dag samen en het hele weekend..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 15:31

Nou Guess, dat is niet niks, maar echt blijf bij hem weg, zet door, app hem niet meer dit is niet goed. Hij is nog echt een kind dat hij alles door zijn ouders laat oplossen. Wat naar zeg dikke knuffel en sterkte....

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 15:39

Ik wil iedereen even een knuffel geven!

Ik heb na een relatie van 2 jaar (en ik ben pas 17 hoor :+ ) moeten beslissen het uit te maken, aangezien ik niet kon dealen met het drugsgebruik en de situatie. Flink ziek van geweest ook, 5 maanden geen contact gehad en nu praten we weer.. maar van mijn kant is het gewoon klaar..
En na 5 maanden heb ik volgende week een date, dus dat is wel spannend :P

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:05

@suuskipje
Heel veel sterkte.
Ik ben zelf na een jaar samenwonen weer terug naar mijn ouders gegaan. Heb toen een nieuw huisje voor mijn cavia's moeten zoeken ivm allergie van mijn vader.
Hoop dat je snel een tijdelijk plekje voor je konijn kan vinden.
Mocht het niet lukken kun je mij eventueel ook een pb sturen (kan alleen geen kosten op me nemen).

@guess
Jij ook heel veel sterkte, wat een verhaal zeg..

Hoop dat je snel een eigen plekje hebt en alles afgesloten hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:54

Jeetje guess :(:)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 17:03

Zie net dat het bij mij niet helemaal goed is gegaan :')
Laatste deel van mijn post was ook voor suuskipje bedoeld..

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 18:22

Ik meld me ook maar even. :wave:

Mijn relatie van 2 jaar is ook over. Drie weken geleden was ik met hem, zijn vrienden en een vriendin van mij uitgeweest. Last minute besloot hij om met mij mee te gaan naar huis en bij mij te slapen. Hij was zodanig aangeschoten dat hij op de achterbank in slaap is gevallen en bij thuiskomst zijn mobiel daar ook achtergelaten heeft. Ik ben z'n mobiel de ochtend erna wezen zoeken in de auto aangezien ik moest werken, en heb toen flirterige smsjes ontdekt waar ik hem onmiddellijk mee geconfronteerd heb. Ik was zo kwaad dat ik het toen zogezegd had uitgemaakt en kreeg later die dag nog vele smsjes met spijt en lieve woorden in. Ik zei dat ik er wel over wilde praten als ik klaar was met werken, dus die avond erheen, alles uitgepraat en het leek weer goed te komen. Nou heeft die meid dus blijven doordrammen en heeft hij voor haar gekozen.. Ik ben er kapot van. Tijdens zijn dilemma ben ik nog midden in de nacht naar hem gereden en ben ik bij hem in bed gekropen omdat ik niet alleen kon slapen, dit vond hij ook geen probleem en er is verder ook niets gebeurd. De week die volgde ben ik nogmaals naar hem geweest en was hij er nog altijd niet aan uit. We hebben toen wel weer gekust en van het een kwam het ander.. Wederom hierbij kreeg ik wel weer het gevoel dat het goed zou komen. Ik ben nog een tweetal keer bij hem thuis geweest, hij heeft toen ook gezegd dat hij me mist en van me houdt, dat hij me dit allemaal niet aan mocht doen. Maar het mocht allemaal niet zijn..

Nu is het dus definitief over. Ik ben een paar keer mezelf verloren, was tot alles in staat waardoor ex en zelfs zijn ouders mij trachtten te bereiken, maar ik nam nooit op. Ik ben donderdag voor de laatste keer naar hem thuis geweest omdat we woensdagavond zeg maar mekaar in het haar zijn gevlogen nadat ik een foto van hem naar zijn nieuwe vriendin had gestuurd (hij zei dat ze me anders toch niet gelooft, dat ze alleen hem gelooft). Donderdagavond dus naar hem thuis gereden want we moesten praten. We hebben onze excuses aangeboden voor woensdagavond, hebben ook een beetje over random zaken gepraat maar zijn besluit stond dus wel degelijk vast: ik ben verleden tijd. Pas toen ik hem zei dat hij mij mocht bedriegen met haar, maar hij wel terug moet komen (wat ik uiteraard niet meen, was voor zijn reactie), zei hij dat dit verwarrend was voor hem en we hadden zogezegd 1 maand afgesproken eer hij terug zou komen. Hier ben ik heel erg van geschrokken. Toen ik bijna wegging, boog hij zich weer voorover en keek hij me aan. 'Ik wilde je net kussen', zei hij. Waarop ik zei dat hij dat gerust mocht doen, 'want zij zou het toch nooit te weten komen', en toen hebben we dus weer gekust.. Hij heeft me ook een paar keer stevig vastgenomen en me gekust op de wang, en dat was het.

Ook van hieruit een digitale knuffel aan mijn lotgenoten :(:)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 18:39

Verwijderd vanwege teveel details.

Conquesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:15

Ten eerste: sterkte aan degene die hier ook hun hart hebben gelucht omdat ze liefdesverdriet hebben!

Ondanks dat ik niet 'officieel' een relatie heb gehad maar wel liefdesverdriet heb, meld ik me ook hier. Heb twee jaar contact gehad met een jongen die me een hele nieuwe wereld liet zien. Dankzij hem weet ik dat het binnen een relatie ook anders kan en dat er veel meer in me zit dan ik dacht.
Ondanks het goede en intense contact wist ik wel dat een relatie tussen ons niet zou gebeuren. Dat merkte ik aan een soort onderbuikgevoel; weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Maar om een lang verhaal kort te maken: toen hij met een ander serieus begon te daten merkte ik dat ik hier niet goed tegen kon. Noem het jaloezie of wat anders, maar in ieder geval wist ik dat het beter voor ons beiden zou zijn als we het contact zouden verbreken. Ik wilde hem niet in de weg staan en mezelf ook beschermen.

Ik heb echt dagenlang met huilbuien thuis gezeten en mezelf er toe moeten dwingen om afleiding te zoeken. Dit weekend heb ik gelukkig een leuk weekend gehad waarbij ik ook weet: Het komt goed, ik kan ook zonder hem mijn leven leiden. Tuurlijk; er zullen nog momenten komen waar ik hem ontzettend ga missen maar het is beter zo. Het klinkt cliché maar ik geloof er heilig in dat tijd wonden heelt.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 23:24

Zoals ze in Groningen zeggen: wat'n boudel ja! (Wat een gedoe!)
:(:)

Ik heb het helaas ook mee moeten maken. Ben niet iemand die snel verliefd is, maar als het dan ook gebeurt, is het met alle toeters en bellen.
Mijn hart is tweeënhalf x echt gebroken geweest. (Die halve x kom ik later op terug ;) )
De eerste x was toen ik 15 jaar was. Ik heb echt alles gedaan om hem terug te krijgen, wilde niet accepteren dat het afgelopen was. Maar hij was "al" 19 en gewoon veel verder dan ik. Zo wilde hij graag met mij naar bed en daar was ik totaal niet aan toe.
2 jaar ben ik er kapot van geweest.

De tweede x was toen ik 24 was. Ik kon er niet meer van eten en slapen. Wat een doffe ellende.
Ik dacht, na deze tweede x komt er vast nooit meer iemand die ik leuk genoeg zal vinden, aangezien er al 9 jaar tussen de eerste en de tweede keer zat. Heb daar tussenin nog wel verscheidene relaties gehad, maar was gewoon niet verliefd, hoe graag ik ook wilde en hoe lief ze ook voor me waren.

Tja en dan nu die halve x
Ik 29 jaar en als door de bliksem getroffen...... Sta-pel-ver-liefd, nog erger als de twee eerdere keren.
Al mijn moed bijeen geraapt en het aan hem opgebiecht, we konden het toen al supergoed met elkaar vinden en ik dacht : dit is hem!
En toen de mokerslag, sorry ik vind je heel aardig, maar deel de gevoelens niet......... Compleet kapot gegaan toen.
Echter werkte ik met hem, dus moest lijdzaam toezien hoe hij uiteindelijk een relatie kreeg met iemand anders en met haar ging samenwonen en een huis kocht.
Toch moest ik door, want ik kon het hem natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij voelde wat hij voelde.
Ik zette een dapper gezicht op en we bleven goede vrienden.
Totdat ik 5 jaar later een telefoontje kreeg, we moesten praten.... Ik zei nog, hoezo ik zie je vrijdag sowieso toch? (Werk)
Nee dit kon niet wachten..... Ik dacht nog ojee er is vast iets ergs gebeurd.
En toen de donderslag bij heldere hemel, hij was verliefd op me geworden en heeft het een jaar lang verborgen gehouden, maar hij kon er niet langer omheen en ongeacht wat mijn antwoord zou zijn, hij wilde dat ik het wist.
Dezelfde avond heb ik mijn toenmalige relatie verbroken en ben ik nu al een paar jaar zeer gelukkig getrouwd met hem.
Dus lieve meiden, Er is hoop!
Misschien niet voor de relatie die zojuist verbroken is, maar er komt ooit weer iemand die je in vuur en vlam zal zetten ;)

Knuf voor diegenen die hem nodig hebben!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 23:51

Ik heb weer zo'n verschrikkelijk depressiemoment, ik mis hem echt niet meer maar het doet nog steeds zo'n pijn dat ik zo veel van hem hield en dat het hem allemaal niets meer doet.. hij haat me gewoon en dat doet zo zeer..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 07:34

@suuskipje: Wat K zeg! Hopelijk heb je snel weer een eigen plekje voor jezelf.

@gues_nh: Dat is een heftig verhaal zeg. Probeer je het netjes af te sluiten en krijg je allemaal verwijten naar je hoofd geslingerd. :(

@Zitosh: :(:) Lekker dat vreemdgaan zeg. :(

Hoe waren jullie dates? <<)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:16

MissDD schreef:
Dezelfde avond heb ik mijn toenmalige relatie verbroken en ben ik nu al een paar jaar zeer gelukkig getrouwd met hem.
Misschien niet voor de relatie die zojuist verbroken is, maar er komt ooit weer iemand die je in vuur en vlam zal zetten ;)

Wauw, aan de ene kant vind ik dat héél mooi .. aar aan de andere kant geeft het me ook de kriebels.
Hoe reageerde je toenmalige relatie daar op?

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:44

xDenies schreef:
MissDD schreef:

Wauw, aan de ene kant vind ik dat héél mooi .. aar aan de andere kant geeft het me ook de kriebels.
Hoe reageerde je toenmalige relatie daar op?

Ik heb gewoon relaties gehad met hele lieve jongens en mijn ex is daar eentje van. We hebben heel lang gesproken en ik ben eerlijk geweest over mijn gevoelens. Het bleek dat hij eigenlijk ook vond dat er iets fundamenteel miste tussen ons en dat wij als gewone vrienden waarschijnlijk veel beter werkten.

Dus dat zijn we gebleven. Zo is hij dit jaar o.a. met ons meegeweest te varen (we hebben een boot), hebben we nog regelmatig contact, eet hij af en toe bij ons, bezoekt mijn ouders (daar woonden we vlakbij) en helpen we elkaar waar nodig.

Afgezien van mijn 2e echte verliefdheid, heb ik met al mijn exen nog heel goed contact eigenlijk. Dit jaar is een andere ex van mij getrouwd en ik was gewoon uitgenodigd. ;)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:53

Pfff heb even een enorme dip...
Ik moet van alles regelen en mn werk werkt TOTAAL niet mee. Had voor volgende week vrijgevraagd omdat dan mn vader ook vrij is en heen en weer kan rijden met spullen... Zeggen ze dat er geen verlof over is voor volgende week ;( (ik werk op een klantenservice...)
Net enorm lopen janken op de wc en dat terwijl ik me zo kranig hield...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:56

Het moet er toch een keer uit :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:00

Oh geloof mij het is er dit weekend meer dan genoeg uitgekomen... Het is gewoon balen dat mn werk nu zo moeilijk doet. Ik wil dit gewoon geregeld en achter de rug hebben en niet dat het nog maanden blijft sluimeren omdat ik geen vrij kan krijgen om mn oliebol uit te zoeken.