MarlindeRooz schreef:Wat goed!
thanks!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Vroeger was het ook normaal dat paarden 24/7 op stal stonden.
vroeger was het ook normaal dat zwarte mensen minder waard waren.
Vroeger was het ook normaal dat vrouwen niet gingen werken en deden wat de man zei.
Tijden veranderen...
RoodZonnetje schreef:gohya schreef:rokers worden gewoon gediscrimineerd,want je mag bijna nergens meer roken.
Vind je het nu daadwerkelijk vreemd dat rokers de gezondheid van anderen geen schade toe mogen brengen???
gohya schreef:Laat iedereen in hun waarde, dus óók rokers.Wat ik trouwens niet begrijp; 'vroeger' hoorde je niemand,maar dan ook écht niemand klagen over rokers! en dit is 100% waarheid. In de kroegen hoorde je niemand klagen ook de dikke rook die er hing.Iedereen wist dat roken niet gezond was,maar niemand maakte zich er druk om. En moet je nu eens zien! rokers worden gewoon gediscrimineerd,want je mag bijna nergens meer roken.
.
kwam niet door de lange vliegreis zo ellendig uit het vliegtuig helaas, maar door de pafclub. Ook mijn vader klaagde toen, want ja het veroorzaakte overlast.
want mijn gezondheid vind ik wel belangrijk en ik kan nu tenminste gerust uit eten gaan bv, zonder extra medicatie te hoeven gebruiken om het tot het toetje te redden.
. Zammie schreef:Tuurlijk mag je zeggen dat je last hebt van rokers. Gaat mij om al die andere dingen waar ze geen antwoord meer op geeft. Over dikke mensen bijvoorbeeld. Kan me daar dus niets bij voorstellen waarom je last van iemand hebt die overgewicht heeft.
Roken in mijn directe omgeving vind ik zelfs als ex roker erg vervelend. Dus misschien iets beter lezen???
gohya schreef:Het gaat hier over roken, wat heeft dat überhaupt met dikke mensen te maken?![]()
Genoeg dikke mensen die kern gezond zijn!
Mijn opa was zo'n voorbeeld, 86 en kerngezond maar wel een ketting roker.
chelle_dora schreef:Tja, je overal zorgen over maken en boos om maken is ook slecht voor je. Dat zorgt voor stress, een hoge bloeddruk. Dat zorgt weer voor een verminderde weerstand, waardoor je sneller last van pijntjes en griepjes krijgt, met uiteindelijk de dood tot gevolg. Dood gaan we allemaal wel, dan mag iedereen zelf bepalen hoe deze zijn leven leeft toch?
Wranglerbutt schreef:Het maakt mij echt niks uit of mensen zichzelf willen dood eten of dood roken... maar slechts één van voorgenoemde acties kan directe invloed hebben op de gezondheid van een ander
Just sayin'
BarryPlopper schreef:Wranglerbutt schreef:Het maakt mij echt niks uit of mensen zichzelf willen dood eten of dood roken... maar slechts één van voorgenoemde acties kan directe invloed hebben op de gezondheid van een ander
Just sayin'
Iemand die teveel heeft gedronken kan ook direct invloed hebben op je gezondheid, just saying
assileM schreef:Het valt me op dat bijna alleen de mensen die roken het roken verdedigen...
Roken heeft niks te maken met hoe mensen er vroeger over dachten. Je moet juist kijken naar de onderzoeken en resultaten die er uitgekomen zijn.
Er staat niets voor niets op de pakjes van sigaretten dat roken DODELIJK is!
Er zijn vroeger een hele hoop mensen gestorven door het roken. Alleen wisten ze toen nog niet dat het daardoor kwam.
Ik heb zelf niks tegen rokers. Wel vind ik dat ze best rekening mogen houden wanneer en waar ze roken. Want ik kan af en toe flink last van ze hebben!
Ik hoop dat de rokers onder ons eens gaan googelen naar de gevolgen van het roken, en dat ze dan zo schrikken dat ze meteen willen stoppen. Maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten...