Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NathalietjeB schreef:oa ze krijgen hier alles op een presenteerblaadje aangerijkt
dr is daar echt zo niet over nagedacht EskeGirl schreef:NathalietjeB schreef:oa ze krijgen hier alles op een presenteerblaadje aangerijkt
blackflicka schreef:Vluchten nog wel,schijt ziek wordt ik ervan.
Zie nu die aanslagen in Parijs die daders zaten tussen de vluchtelingen.
En dat is pas het begin bij ons is het net Marokko in het dorp.
ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat de dader volledig ontploft en het paspoort helemaal heel blijft
en dan weet je nog steeds niet of die vluchteling het uit vrije wil deed of is gedwongen. Waarom zou hij anders helemaal moeilijk uit Syrië komen om de terroristen te helpen die gewoon in België wonen... Beetje omslachtig.blackflicka schreef:Wat jij wil,maar eigen volk mag naar de voedselbank,mensen staan al jaren op de lijst voor een huurhuis,nee wie moet erin zon asielzoeker krijgt vooraan.
Eigen volk kan de zorg nauwelijks betalen,die buitenlanders krijgen dat gratis.
Dus wie is er de dupe van voor de zorg is geen geld,ouderen moeten thuis blijven wonen,want die asiel lui moeten in de tehuizen wonen heb met eigen volk te doen.
Nee in Griekenland willen ze niet blijven nee dat is maar wel Europa voor de huizen en de gratis zorg en de uitkeringen en maar klagen we krijgen weinig te eten.
Eigen volk kan ook honger lijden want die moeten naar de voedselbank.