Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Maar sex en sex is toch verschillend? Vanaf waar telt het als sex zijnde?
Murosch schreef:Vinden de mensen met kids het geen heel naar idee dat je kind een paar meter verderop ligt te slapen en, nog erger, ieder moment binnen kan stappen? Als ik daar asn denk, hoeft het van mij al niet meer.
Qimm schreef:Huertecilla schreef:[
Waarom het recht van de één dan de plicht van de ander zou moeten zijn ontgaat mij geheel.
@Geerke; dat is jouw goed recht. Daarbij jouw plicht om jouw partner vrij te maken.
.
Citroen22 schreef:Varekaj schreef:Als ik een handje voel wanneer mijn hoofd er niet zo naar staat dan wacht ik even af hoe creatief hij is. Meestal creatief genoeg om mij alsnog wakker genoeg te krijgen. En heb ik er écht geen zin in, dan zeg ik dat gewoon. Niet dat hij er altijd blij mee is, maar hij respecteert het wel.
Dit precies.
Ook heeft hij dat hij ineens midden in de nacht zin heeft en me bespringt![]()
Wie heeft dat nog meer?
Jans schreef:Gos, als ik het zo lees ben ik heel blij dat wij beiden niet zo moeilijk zijn in onze relatie, dat als de een geen zin heeft de ander zich gewoon inschikt en gewoon gaat slapen..ik heb nou niet het idee dat ik mijn vent pijn doe als ik een keer geen zin heeft, evenmin als andersom
geerke schreef:ach...ik mezelf er mee als ik niets bij hem doe...dan is hij na een dag of vier niet te genieten.
Eigenbelang dus
Ayasha schreef:Als HC in een topic (als dit) op duikt overheerst hij het. Andermans point of view wordt dan niet meer geaccepteerd in zoverre dat alles wat niet voldoet aan zijn ide de oorzaak is van vreemd gaande partners. Daar heb ik geen zin in. Been there, tried to make sense of it, never did.