Verder willen zij dus het jaar dat ik 18 wordt naar Amerika gaan omdat ik dan als het goed is geslaagd ben, zij 25 jaar getrouwd zijn en ik dus net 18 geworden ben. Ik ga veel liever naar Zuid-Afrika voor dat geld, heb een stronthekel aan de VS.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik heb ook een erg reislustig vriendje en hij heeft met me meegedacht met, onder andere, dat deel van mijn lijst, dus grote kans dat meeste daarvan nog wel gaat lukken ook (een aantal ervan sowieso).
Verder heb ik het m'n ouders wel verteld maar die snapten er vrij weinig van en vinden het wel prima
En ik heb wel een paar doelen laten vallen en daar reageert hij heel wisselend op. Zoals naar Disney gaan ("Dan ga je maar met iemand anders!"), maar hij is zelf nogal filmfanaat dus op de 26 films beginnend met het alfabet kijken, kwam hij gelijk met ideeën.
Nu doe ik het voor mezelf natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd of dit initiatief eigenlijk iets is om grote wensen te vervullen. Wat vinden jullie? Ik heb het er in ieder geval thuis al over gehad, en mijn zusje brainstormt gezellig mee (:
Jetske schreef:Heb je dan specifieke plaatsen waar je heen wilt in Rusland, cowgirl?
Ik heb best veel reisdingen in mijn lijst realiseer ik me net weerMaar ik heb ook een erg reislustig vriendje en hij heeft met me meegedacht met, onder andere, dat deel van mijn lijst, dus grote kans dat meeste daarvan nog wel gaat lukken ook (een aantal ervan sowieso).
xIrlijn schreef:Naar aanleiding van de vraag of jullie er anderen over inlichten: hebben jullie zulke grote doelen dan? Ik zit namelijk meer in de richting van 'een ei pocheren' '10 km hardlopen' te denkenNu doe ik het voor mezelf natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd of dit initiatief eigenlijk iets is om grote wensen te vervullen. Wat vinden jullie? Ik heb het er in ieder geval thuis al over gehad, en mijn zusje brainstormt gezellig mee (:

Vandaag gewoon besloten geen nagellak erbij te kopen, terwijl ik hem al in m'n hand had, maar alleen iets dat ik écht nodig had. Weer €2,50 bespaard.

daar gaat nu al mn spaargeld heen