Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:03

Munnie, misschien eerst even lezen. Dat helpt vaak wel. :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:03

Munnie schreef:
Ik zeg een dikke vette wraakactie!! Voel je je echt wel beter door.

Ik heb niet alles gelezen maar zou eerst netjes op je geld wachten en daarna kan je of een heel ingewikkeld of heel moeilijk plan bedenken....

Gewoon een foto van jullie samen op elk raam van hun huis naar binnen gericht als je weet waar die woont zal wel genoeg zijn dat die op zijn bek gaat....

Dat is echt gewoon triest, sorry :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:04

Het is al lang en breed bewezen dat je door een 'dikke vette' wraakactie je helemaal NIET beter voelt. Je voelt je minstens net zo ellendig, zo niet ellendiger.

Ik snap dat je alles niet gaat lezen, maar hopelijk wel de laatste pagina :D

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:08

Heb de eerste 2 pagina's gehad..

En ik weet van mezelf dat ik me altijd beter voel om iemand eens flink op zijn gezicht te laten gaan...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:10

Dat doe je dagelijks :D

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:13

Ha ha ik heb het bericht gelezen waarin ze verteld..

Toch zou ik als ik jou was TS het tegen haar zeggen. Ik weet hoe mensen zich voelen als ze erachter komen als hun vriend vreemd gaat maar uiteindelijk altijd blij het te weten te zijn gekomen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:17

Top ts dat je je niet tot een wraakactie heb verlaagd :D!
Jammer dat je het zijn vriendin niet wil gaan vertellen. Dat had ik als vriendin zijnde heel erg kunnen waarderen. Dat meisje leeft in een grote leugen en dat zou ik zelf niet kunnen/willen verzwijgen voor haar.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:21

Sinds hij er gewoon mee wou doorgaan, hoop ik dat de volgende het wel aan die meid vertelt.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:26

Anders misschien een anonieme facebook aanmaken en een berichtje sturen daarna de facebook verwijderen en dan kan ze zelf weten of ze er iets mee wilt doen of niet..

In plaats van jou zoekt die anders gewoon een ander slachtoffer lijkt mij.

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:32

ik heb niet alles gelezen maar ik zou :

allereerst zorgen dat je je geld terugkrijgt,
en dan op de dag dat hij je dat komt geven hem even flink laten zweten....

Zeg dat je een leuk meisje hebt ontmoet dat ook paarden heeft, ze heet *** (net zoals zijn vriendin), je hebt met haar contact via-via, je vind de naam van haar paard (***) zo mooi. Ze vroeg of jullie wat konden afspreken, ze zei nog dat ze dan waarschijnlijk met haar vriendje zou afspreken, maar dat vind jij natuurlijk niet erg, want dan kun je hem ook ontmoeten. Verder woont ze (***) daar en daar, en dat is dichtbij/goed te bereiken/ in de buurt van..... Ze heeft ook broers of zussen (*** even onderzoek doen), en die ken je nog van vroeger ..

Nou als ie huilend vertelt dat het hem zo erg spijt, zeg je dat er maar één ding op zit: Hij vertelt het zijn vriendin, en hij vertelt alles, tot in de kleinste details, en daarna vertelt hij het zijn familie, tot in iets grotere details.
Besluit hij dit niet te doen, doe jij het.

Verder ben ik niet zo van het "knopen van kleren afknippen" of "seksfotos online zetten" ofzo.
Ik noem dit hierboven ook geen wraak, eerder een opvoedkundige les.

succes!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:32

Toch even terug lezen :D Iig de laatste pagina. Zo'n moeite is dat toch niet :)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:36

Ik vind dat je het netjes opgelost hebt, TS. Wat hij ermee doet, is zijn zaak. Inderdaad nu lekker op zoek gaan naar een leuke en eerlijke vent. :D

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:41

Hmm oke, het confrontatie gedeelte heeft ze zelf ingevuld, maar dan blijft staan dat ik vind dat hij het in ieder geval zijn vriendin moet vertellen..

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 00:06

Ik vind het feit dat je de eer aan jezelf houdt meer dan klasse! Maar, ik moet zeggen, als ik zijn vriendin was geweest had ik het je kwalijk genomen dat je het mij niet zou vertellen. Ik zou ALTIJD willen weten of mijn vriend vreemdgaat. En als je dat voor mij zou verzwijgen, ben je niet veel meer waard als hij.
Dus ja, ik zou het alsnog tegen zijn vriendin zeggen, hoe moeilijk het voor jou ook is. Liever de harde waarheid dan een vreselijk leugen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 00:32

Netjes opgelost. Krijg je ook je geld netjes terug?
En enig idee hoe hij het gaat oplossen met zijn vriendin?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 06:58

wat een gast pfff. Geeft ie het eindelijk toe, wil hij alsnog zijn leven niet beteren. Hoezo wil hij het niet vertellen aan zijn vriendin dan?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 07:39

Die gaat dus gewoon weer door met een ander.... die die ook weer "toevallig" om Tinder tegenkomt.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 07:47

Liezel1 schreef:
Die gaat dus gewoon weer door met een ander.... die die ook weer "toevallig" om Tinder tegenkomt.

Dat is het eerste wat ik ook dacht! Jammer voor zijn vriendin dat hij er mee door kan gaan want dat is wat hij wil. Het zal m vast ook gaan lukken.
Ik had het graag geweten dat hij hier mee bezig is, dan kan je de keuze maken of je door wilt gaan met zo'n persoon die je al die tijd bewust aan het bedriegen is.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 08:24

Liezel1 schreef:

indd dat dus.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 08:41

En de leugens dan die hij je had verteld ?
Dat was toch de belangrijkste reden om hem er mee te confronteren.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:19

Hij wilt er gewoon mee door gaan? Dan blijft hij dus zijn vriendin bedriegen :n Zou het echt tegen haar zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:03

Melody2010 schreef:
Na vier uren te hebben gepraat, hebben ik besloten om elkaar hem eerst met rust te laten.. Ik hoop dat we in de toekomst 'gewoon' vrienden kunnen zijn. Zonder de 'benefits'.

Welke benefits komen daar dan voor in de plaats cq blijven er dan nog over?? (Ik heb tot nog toe alleen maar negatieve dingen over hem gelezen, dus het is bedoeld als oprecht belangstellende vraag. Wat maakt dat je, ondanks wat er allemaal is gebeurd, toch vrienden wilt blijven met deze man?)