Truitje met 69 als print.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Truitje met 69 als print.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:43

Ik denk alleen niet dat iedereen volledig op de hoogte was van de Kamasutra toen er geen internet was. :D :D Of hadden ze dat ding als een bijbel in de kast staan?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:58

Het is een boek oorspronkelijk. Wij hadden hem niet, maar een vriendin had hem thuis gevonden en meegenomen. Iedereen heeft erin zitten lezen en bladeren. OOk toen kwam je jong al achter dingen via via. Toen wij dachten iets te weten, bleek dat andere jongeren ook al op de hoogte waren, dus tja.....Alle nrs onthouden is onmogelijk denk ik, maar er staat genoeg in. Zou even moeten kijken hoeveel nrs, want zoveel nrs kun je dan niet meer gebruiken als nr op kleding ed.
Waar bij voetbal jonge jongetjes een nummer willen van hun favo voetballer. ( is ook een standje dan )

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 23:50

-O-
Ik had dus al een leuk shirtje in mijn kast, er staat op 'noskinny dipping alone' tja wist ik veel wat dat betekende.. Hij was niet weg bij de coolcat. En het was echt niet een hoerig shirtje..
Zegt mijn moeder, weet je wel wat dat betekend? Eh nee?
Nou ik hoef hem niet meer aan hoor

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 04:36

Mensen coolcat niet zwart gaan maken! This me lievelings winkel. En ik vind: je kiest er zelf voor om het te kopen of niet. Daarnaast ik heb ook hele normale dingen bij de coolcat weggeplukt. Zoals: een kort leren jackie, tshirt met verticale strepem zwart-wit, marineblauw tshirt met een indiaan achtig meisje erop. Sorry weet niet hoe je dat zegt. Normaal luipaardvest. Kortom veel dingen normaal! Oke tuurlijk ik heb ook een truitje met op de rug een strook gaasstof niks mis mee tocj?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:53

Lesson 1: Een luipaardvest kan niet normaal zijn. :+

Ik moet toegeven, droeg ook die printjes toen ik in de brugklas zat. Erna niet meer, maar dat zijn dingen die je "leert" als je ouder wordt (of niet) en dat gaat het verschil maken in bepaalde groepen, om het zo maar te zeggen.

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:22

Nou dan zal ik wel ouderwets zijn maar heb de Kamasutra nog nooit gelezen en zelfs nog
nooit gezien :o Heb zo iets niet nodig :D
Dus zal het toch wel een generatiekloof zijn of in wat voor een gezin je opgroeit bent :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:32

Nou daar heeft het weinig mee te maken hoor. Dit is gewoon een van de bekendste standjes qua naam daar hoef je de Kamasutra niet voor gelezen te hebben. Sterker nog, ik denk dat maar weinig die gelezen hebben.
En nee, dit is niet iets waar ik normaliter binnen mijn gezin veel over praat. :')

En ik ken ook zat mensen van boven jouw leeftijd die er vanaf weten, dus daar zal het ook niet aan liggen. :) Het is gewoon heel bekend, net zoiets als 'doggy style'. :+
Maar goed je hoeft de naam ook niet te weten toch....
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 11-07-14 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:35

Ik denk inderdaad dat 69 het meest bekende standje is, het is zoiets dat ieder kind/puber op een gegeven moment weet. :))

Ik vind de Coolcat sowieso een gekke winkel. Toen ik een jaar of 7 was, kwam ik er echt super graag. Ik had echt hele leuke kleren ervan (als ik nu foto's zie, vind ik het nog steeds leuke kleding voor die tijd haha), maar als ik er nu binnenloop dan voel ik echt plaatsvervangende schaamte. Daarnaast is de kwaliteit ook helemaal niet goed en is het ook niet bizar goedkoop of zo, dus ik vraag mij echt af waarom mensen er nog heen gaan. Wij hebben sinds een jaar een coolcat bij ons in het centrum, mijn vader wilde er een keer kijken voor 'leuke t-shirt voor mijn broertje, aangezien het altijd zo'n leuke winkel was!', nou, toen hij er eenmaal binnen was, kwam hij daar gauw op terug. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:50

hengstveulen schreef:
Nou dan zal ik wel ouderwets zijn maar heb de Kamasutra nog nooit gelezen en zelfs nog
nooit gezien :o Heb zo iets niet nodig :D
Dus zal het toch wel een generatiekloof zijn of in wat voor een gezin je opgroeit bent :)

Ik woon echt niet in een of ander seksverslaafd gezin hoor :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:14

Ik heb ook geen kamasutra nodig maar ik vind het wel een stukje algemene kennis dat je ongeveer weet wat er in staat :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:15

Ik dacht eerlijk gezegd ook wel dat dat na de 'missionaris' de meest bekende was _O- . En sorry Ts maar jouw omschrijving heeft mijn dag wel goed gemaakt, maar ja dit is echt niet iets wat alleen maar in extreme huishoudens voorkomt hoor _O- .

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:22

lieveli schreef:
Ik heb ook geen kamasutra nodig maar ik vind het wel een stukje algemene kennis dat je ongeveer weet wat er in staat :')

Nouja, als je maar weet hoe het werkt :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:22

hengstveulen schreef:
Tja ik ben dan ook al 40 en in onze tijd hadden die standjes geen nummers of toch? :D :o

Zover ik weet wel hoor :+

Maar dat je niet weet hoe men bepaalde standjes in de volksmond noemt wil niet zeggen dat je ze niet uitvoert :P .

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:30

Kijk Brainless, met jou kan ik praten :D jij schrijft wat ik bedoel ;)

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:32

Hahaha, wat grappig! Bij mij in mn omgeving wist echt iedereen wel wat standje 69 was :') En nou kom ik uit een gezin waarbij op het moment dat mijn moeder tegen me begon van "Hey, trouwens, over seks enzo hè, heb je daar nog vragen over?", ik rood aanliep en haar snel afgekapt heb. Kortom, wij zijn totaal niet het soort gezin waar seks een normaal topic was. (Eigenlijk wel jammer, bij een goed vriendinnetje van mij was dat wel altijd zo, hilarische gesprekken aan tafel, maar goed :') )

Anyhoo, ik denk dat 69 wel echt echt een te bekend standje is om rond te kunnen lopen met een shirt waar dat op staat als je daar niet bewust van bent. Even ter vergelijking, hier bij de studentenvereniging hebben we 1 keer in het jaar het "Sjonnie en Anita-feest". Dat zijn de momenten dat de panterprint en shirtjes met dat soort opdrukken uit de kast worden getrokken. :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:35

Hier lachen ze nog steeds om 69 :+ Vroeger kwam ik heel veel bij de CC, toen hadden ze best leuke kleding. Nu kom ik er nog af en toe om te kijken, heb er wel een aantal leuke (normale) shirtjes en jurkjes vandaan gehaald. Nu zit ik even op de site te kijken en tja..
http://www.coolcat.nl/nl/dames/t-shirts ... rint-16843 >;) Om maar niet te spreken van de soorten shirtjes die ze er verkopen :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:36

Iris82 schreef:
Bij Summer 69 moet ik ook meer aan dat oude banketstaaf liedje denken Believe. ;)

Hoe dan ook, vooral puberjongetjes die net geleerd hebben wat standje 69 betekend, zullen het nodige commentaar hebben kan ik me voorstellen.

TS, ik denk dat je er zeer goed aan gedaan hebt om het gesprek met je dochter aan te gaan.

It was a summer of 69, by Bryan Adams =:)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:53

O, jee, begrijp me niet verkeerd hoor. Wij hadden de Kamasutra ook niet thuis en er werd juist weinig tot niet over seks gesproken.
Je komt vanzelf wel achter dingen, waarbij ervaring en invloed van beide partners toch wel bepalend zijn.

Ik zeg alleen wel dat het gewoon niet raar of vreemd is. Je moet niks doen wat je niet wil, maar seks en variaties in de seks zijn niet raar als beide partners daarachter staan.

Je kan het aan de buitenkant van mensen echt niet zien wat ze doen in bed. Ik reed dagelijks langs een sexclub en zag daar regelmatig de auto van ouders van een vriendin staan. Ik had het ook niet achter juist die mensen gezocht, maar laat ze lekker.
Ook zaten wij met onze zaak vlakbij een priveclub en wat je daar naar binnen zag gaan. Heb weleens ''personeel'' van die club gehad in de zaak en die vertelden toch wel regelmatig dat het mannen zijn die thuis niet over hun wensen en behoefte's kunnen praten. Mannen die dus idd iets simpels als doggystyle of 69 thuis niet durven aan te kaarten of de vrouw het echt niet wil.

Als vrouwen het vies, raar of eng vinden en dat afwijzen, krijg je dus echt buiten de deur gedrag. Prima verder, maar in mijn ogen kun je beter een beetje openheid hebben. Ik wil niet weten wat en hoe onze zoon het gaat doen, maar hij moet wel weten dat seks normaal is. Dat het iets moet zijn van en voor 2 mensen die er beiden achter staan. EN VEILIG natuurlijk.

Wij waren laatst toevallig mee stappen en zagen wat gedrag van meiden. Ik denk niet dat ouders weten hoe hun meiden jongens uitdagen. En als ik van onze zoon hoor welk meisje juist het meeste ''doet'' en bijvoorbeeld ook stiekem drinkt etc, verbaas je je over uit welk gezin dat is.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:54

Ik ben zeer preuts opgevoed maar ook ik wist al in de brugklas waar 69 voor stond :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:00

superpony schreef:
Heb weleens ''personeel'' van die club gehad in de zaak en die vertelden toch wel regelmatig dat het mannen zijn die thuis niet over hun wensen en behoefte's kunnen praten. Mannen die dus idd iets simpels als doggystyle of 69 thuis niet durven aan te kaarten of de vrouw het echt niet wil.

Als vrouwen het vies, raar of eng vinden en dat afwijzen, krijg je dus echt buiten de deur gedrag. Prima verder, maar in mijn ogen kun je beter een beetje openheid hebben. Ik wil niet weten wat en hoe onze zoon het gaat doen, maar hij moet wel weten dat seks normaal is. Dat het iets moet zijn van en voor 2 mensen die er beiden achter staan. EN VEILIG natuurlijk.
.

Dus als ik niet aan SM wilt doen is het normaal dat mijn man dat buiten de deur gaat zoeken?
Een relatie is (in mijn ogen) niet alleen maar sex en om de ander tevreden te stellen.
Een (seksuele) relatie draait om 2 personen en als de 1 niet monogaam kan blijven omdat de partner iets niet wil/kan is buitengewoon raar te noemen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:03

Mijn idee.
Maar daarom is een beetje oefenen voor het huwelijk ook niet zo raar, dan weet je vooraf tenminste of het voor problemen gaat zorgen als blijkt dat je daar heel verschillend in staat.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:07

Ik zou het niet fijn vinden. Maar ik heb mensen als klant gehad die in een priveclub werkten en ook enkelen die midden in de stad in een club werkten. Het komt toch heel veel voor. En in detail, willen heel veel vrouwen geen orale seks uitvoeren. Mannen schijnen dan toch echt dat af en toe graag te willen. Ik denk dat het wel een bepaalde generatie is.

Het gaat mij er ook niet specifiek om, maar wel dat je seks niet mee moet geven aan kinderen als raar, vies of vreemd. Inderdaad iets van 2 mensen die samen achter dingen moeten staan die ze willen doen in hun sexleven. Daarover praten met je partner is heel normaal, maar dat moeten mensen wel een beetje mee krijgen. Of evt ontwikkelen binnen ene relatie natuurlijk.

Een relatie is veel meer dan seks, maar seks is wel echt heel belangrijk binnen ene relatie.