Of hadden ze dat ding als een bijbel in de kast staan? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of hadden ze dat ding als een bijbel in de kast staan?

Heb zo iets niet nodig

Het is gewoon heel bekend, net zoiets als 'doggy style'. 

jij schrijft wat ik bedoel
En nou kom ik uit een gezin waarbij op het moment dat mijn moeder tegen me begon van "Hey, trouwens, over seks enzo hè, heb je daar nog vragen over?", ik rood aanliep en haar snel afgekapt heb. Kortom, wij zijn totaal niet het soort gezin waar seks een normaal topic was. (Eigenlijk wel jammer, bij een goed vriendinnetje van mij was dat wel altijd zo, hilarische gesprekken aan tafel, maar goed
)
Vroeger kwam ik heel veel bij de CC, toen hadden ze best leuke kleding. Nu kom ik er nog af en toe om te kijken, heb er wel een aantal leuke (normale) shirtjes en jurkjes vandaan gehaald. Nu zit ik even op de site te kijken en tja..
Om maar niet te spreken van de soorten shirtjes die ze er verkopen
Iris82 schreef:Bij Summer 69 moet ik ook meer aan dat oude banketstaaf liedje denken Believe.
Hoe dan ook, vooral puberjongetjes die net geleerd hebben wat standje 69 betekend, zullen het nodige commentaar hebben kan ik me voorstellen.
TS, ik denk dat je er zeer goed aan gedaan hebt om het gesprek met je dochter aan te gaan.
superpony schreef:Heb weleens ''personeel'' van die club gehad in de zaak en die vertelden toch wel regelmatig dat het mannen zijn die thuis niet over hun wensen en behoefte's kunnen praten. Mannen die dus idd iets simpels als doggystyle of 69 thuis niet durven aan te kaarten of de vrouw het echt niet wil.
Als vrouwen het vies, raar of eng vinden en dat afwijzen, krijg je dus echt buiten de deur gedrag. Prima verder, maar in mijn ogen kun je beter een beetje openheid hebben. Ik wil niet weten wat en hoe onze zoon het gaat doen, maar hij moet wel weten dat seks normaal is. Dat het iets moet zijn van en voor 2 mensen die er beiden achter staan. EN VEILIG natuurlijk.
.