Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoonArt schreef:pinto_1 schreef:Leuk filmpje, CA.
En wat een mooi appartement. Dat gaat helemaal goedkomen.
Heulemaal! Kleine centenkwestie maar dat mag eigenlijk geen naam hebben...(VERF was niet nodig geweest maar we zoeken een vloerenlegger!)
HEMEL!!!! Nu al 14 pagina's!?
lor1_1984 schreef:gedaan, komen dan wel gaten in het topic maar nu is het nu wel volgens de regels van de woonvorm.Even op het rode uitroepteken onderin de posts klikken en dan aangeven dat je de adressen, wijknaam en andere herkenbare punten (denk ook aan foto's van de buitenkant vh gebouw en de directe omgeving) wil laten verwijderen.
Of even bovenin de pagina kijken wie de modjes zijn van LZP en één van hen een pb sturen met linkje naar dit topic en de vraag of ze de herkenbare dingen willen verwijderen ivm de regelgeving vd woonvorm wat privacy betreft.
Brainless schreef:CoonArt schreef:Aggghhhhh gattegat! Hoorde net van de nieuwe leiding hier dat ik niet mag zeggen online waar ik woon zo ivm privacy redenen en da rulez en zo...
Zijn wel streng hier en zo ..
En hoe doen we dat dan met de housewarming feestje?
![]()
Mando schreef:In het dolfinarium feesten.
Juut schreef:Haha, ja, verhuizen is grof leeglopen van je bankrekening.![]()
Goede regels van de leiding! Ook hier lezen niet alleen de leuke paardenmensen mee... Ik ben wel benieuwd welke kleuren je muren zijn geworden. Heb zelf in mn slaapkamer wolkenwit en luchtblauw