Lieve, lieve, lieve, lieve, lieve Puttertje... ik heb een fout gemaakt. Ik heb je kaartje WEL gekregen, maar heb je verward met iemand anders die zei dat haar kaartje die dag aan zou komen!! Het spijt me heel erg en het is echt een superleuk en inderdaad groot(!) kaartje. Heel erg bedankt!!
Anoniem
Geplaatst: 31-05-14 17:29
En ik heb er een superlief kaartje bij, van bokker Geerte!! Hier een foto van alle kaartjes!! Let niet op mijn gebroken neus, die staat nog heel erg scheef. Ik zie er ook wel heel erg moe uit!
Leuke foto juist Tineke!! En van je neus zie je zo helemaal niks.. En als je zegt let niet op mijn neus is dat het eerste waar je naar kijkt. Gezellig zo met alle kaartjes op bed.
Gelukkig vond Maarten zijn cadeau leuk! Nu nog een foto dat ze allebei hangen. (euh ik bedoel de foto's hè?!)
Ja, mijn halster is klaar en ik heb het bijpassende touw ook klaar! Misschien maak ik morgen even foto's.
Jammer genoeg leeft je bos bloemen niet meer, anders had ik die ook op de foto gezet.
Ja, dat was ik ook van plan! Probleem is alleen dat het pakketje eerst vrijdag bezorgd zou worden, toen veranderde de status naar vandaag en nu staat hij op dinsdag!! Vind het echt belachelijk.
Ben benieuwd naar je halster!!
CoonArt
Geplaatst: 31-05-14 20:11
Oh tien toch... het zit je ook niet mee hè? Beterschap toegewenst namens mij...
Ze bezorgen ook niet zo vaak meer, en als ze komen moet je heel snel naar de deur anders rijden ze zo weg.. Je kan het beste een pijltje met verdoving klaarleggen, dan heb je wat meer tijd het pakketje aan te nemen.
Miranda, dat snap ik, maar ik vind het vreemd dat ze dan steeds de dag veranderen. Ik denk dat ik inderdaad maar een verdovingspijltje klaar leg.
Takkie_muis, Leuk!! Klopt haha.
Molfre, helemaal leuk!! Volgens mij heeft [naam] mijn adres al gestuurd.
Kimberley, gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt.
Vandaag ben ik even bij een mennende [naam] gaan kijken en daarna nog even knuffels gegeven aan Kim. En daarna een paar uur moeten slapen van de pijn en vermoeidheid. Die vermoeidheid was er voordietijd ook al hoor, maar nu echt extreem. Ondanks dat ben ik wel heel erg blij dat ik Kim weer even heb gezien.
Leuk dat je even bij Kim bent geweest! En hoe ging de menles?
Anoniem
Geplaatst: 01-06-14 19:14
Goed! Het was wel even wennen, zei [naam], maar het zag er netjes uit. Over anderhalve week gaat degene die Kim heeft beleerd voor de kar, opnieuw met haar aan de slag en als de basis goed zit, gaat [naam] menlessen volgen met Kim.
SWP
Geplaatst: 01-06-14 21:59
Tien, googel eens op superfood, tarwegras is er een vb van. Helaas wel duur, ik weet het, maar hiervan bv 5 gram per dag zou je al zo goed doen. Ohh wat lees ik: Maarten die misschien later gaat mennen met Kimmes, dat zou toch leuk zijn.
Ooh, ik snap eindelijk wat je bedoeld, voor mijn vermoeidheid? Ik dacht al de hele tijd, Tarwegras? Voor Kim? Voor mij? Ik ga eens zoeken, maar krijg nu ook weer vitamineD gelukkig.
Ja, dat gaat nu zeker door!! En vanmiddag gaan we waarschijnlijk kijken naar een rolstoel.