Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nanno_123 schreef:Takke_Muis, dat is wel vervelend zeg, helaas heb je je buren er gratis bij.. Denk dat sommige buren je echt tot waanzin kunnen drijven, hopelijk is het niet zo erg bij jou en kan je toch gewoon met plezier wonen!
Laurahh, hmm kan me voorstellen dat dat tegen valt, zeker als je anders gewent bent. Brommertje kopen? of is dat mijn luie karakter die daar gelijk aan denkt?
.
maar het schiet al goed op hier! Dinsdag nog even langs de action denk ik
, bij mij is het ook niet perfect gebeurd
. Ik kan er wonen daar gaat het om
, ik heb we de neiging een bus spuitverf over de rest te halen 
, mijn borden kwamen van zus thee koppen en mokken voor koffie ook . ik had een mixer en waterkoker van ouders een senseo van zus , een gasstel van mezelf een koelkast gewonnen bij de mediamarkt a 900 euro dat ding
De vriezer van MP en de voorraad van de lidl
Pannen van een bokker gratis en nog een paar van zus , low budget ingericht mn keuken 
, heb op FB groep nog wat gescoord wat gratis spul van MP
valt nog mee
Winged schreef:Hier wel heel veel al gekregen of al gespaard etc.. zit nu alles uit te zoeken en goed in te pakken. Heb nu 6 dozen maar ik verwacht uit te komen op 10. En dan moeten kleren etc nog...

gewoon écht geen zin in...
Spanneeenndd
vuurneon schreef:Winged schreef:Hier wel heel veel al gekregen of al gespaard etc.. zit nu alles uit te zoeken en goed in te pakken. Heb nu 6 dozen maar ik verwacht uit te komen op 10. En dan moeten kleren etc nog...
Vreselijk he? Wat kom je er dan achter hoeveel je hebt
Ik heb nog steeds een paar dozen ingepakt staan hiergewoon écht geen zin in...
Herkenbaar... Ik heb het nu allemaal maar even netjes op elkaar gestapeld (moet ook nog het 1 en ander komen om op te bergen...) maar ik vermoed dat ik het wel dit weekend móet doen, anders doe ik het nooit meer 
http://instagram.com/p/pOYW6yTcsB/ Nu de laatste dozen nog uitpakken etc...
Voelt echt heerlijk! Winged schreef:Dit is mijn stekkie gewordenhttp://instagram.com/p/pOYW6yTcsB/ Nu de laatste dozen nog uitpakken etc...
Maar anders moet ik elke dag de trein van 6:10