Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. We mochten een weekend in het chalet van zijn ouders verblijven, op voorwarde dat we de laatste dag even zouden helpen met schoonmaken enzo. Nou moest ik plots een dag eerder naar huis, maar had ik dus in mijn uppie dat hele chalet van binnen gepoetst. Terwijl meneer in bed lag te slapen om 4 uur in de middag. Krijg ik later een boze stiefmoe over me heen dat ik niet hielp poetsen, en dat ze troep aan me had...Omdat het bed niet was opgemaakt...Gek he als meneer daar ligt te slapen.
Als hij thuis is wordt het huishouden gewoon met 2 gedaan. Alleen de strijk is 100% mijn job, ik wil geen extra verluchtingsgaten in mijn kleding.
) tafel vol met zijn troep en nog steeds zijn werk tas.
Maar ik rij er maar 1 van (wedstrijdgericht) en voor de andere heb ik een bijrijder. De shetjes staan gewoon grasmaaier te wezen. Ik heb ze niet aan huis. Mijn weiland ligt 20min met de auto van huis en dat staat VOL met onkruid, dus in september wil ik dat laten spuiten, maaien en omploegen zodat het volgend jaar opnieuw ingezaaid kan worden. Voor juni 2015 is dat weiland dus niet bruikbaar.
Op het project zelf is het nog rustig, dus doet hij wat werk voor zijn schip dat ze aan het bouwen zijn in Kroatië. Ze zijn nu aan de overtocht bezig maar zou eens moeten kijken op de satelliet waar ze juist zitten. Er is nog niks bekend over de terugkeer naar huis. Hij gaat waarschijnlijk wel naar nachtshiften eens ze ter plekke zijn, maar dat is ook niets anders dan anders. Het enige waar hij wel redelijk zeker van is, is dat hij vrij gaat vragen/eisen met de feestdagen. Sinds oktober vorig jaar heeft hij zonder vakantie van maandag tot vrijdag steeds 9-5 op kantoor gewerkt. Dat is voorafgegaan door 8 weken buitenland in Australië (zelfde als huidig project). Sinds half juni werkte hij dan 6 op 7 en 12u/dag voor dat project in NL, hij is 5 dagen thuis geweest in juli en toen vertrokken. Maw, op iets meer dan een jaar tijd heeft hij 5 dagen vakantie gehad. Hij heeft er gewoon nood aan, en ik gun het hem ook van harte.
Doe mee aan een eventing stage bij een 3* ruiter en vice-kampioen van België.
En ja, hij krijgt soms ook wel eens beeldmateriaal in ruil maar ach, liever dat dan dat ze effectief de dames gaan opzoeken aan land.
.