Als mijn vriend op uitzending gaat weten alleen ouders/familie waar ik veel contact mee heb/vrienden waar ik veel contact mee heb. Verder lekker privé houden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loesje4600 schreef:Mijn vriend is nu weer aan het werk, vorige week voor het eerst met hem op vakantie geweest" de relatie test" haha is heel goed bevallen.
Volgende week of die week erna gaat hij beginnen met de kennismakings dagen van het kct. Hebben jullie evt nog tips of tricks voor mij hoe ik mijn vriend het beste kan steunen in deze dagen en in de eventuele opleiding ervan die er aan zit te komen?
Jodie_ schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen hoor sloffiee, maar wanneer moet je man weer weg? En voor hoelang? Wel goed dat je leuke dingen enzo gaat plannenkan me er nu nog helemaal geen voorstelling van maken hoe het voelt als het zo dichtbij komt, maar daar vind ik dit topic weer heel erg fijn voor. Anders moet je het toch zelf maar uitzoeken, en zo kan je de zenuwen wellicht wat van je af kletsen!
sloffiee schreef:Gaat jambers elke keer over militairen dan ? Dan ga ik het ook even terug zien
Ik heb vooral in de eerste paar weken leuke dingen gepland met mezelf en de kinderen het komt nu echt in zicht en hij bereid zich er al op voor door alvast spulletjes te halen die hij mee moet etc ik begin nu zenuwachtig te worden en zie er als een berg tegenop maar het komt vast goed
Urona447 schreef:Dank jullie wel dames! Ik vind het afscheid nemen ook altijd het moeilijkst, ben dan net zo'n aanhalige volgzame kat de avond daarvoorBen stiekem ook altijd wel blij als het afscheid voorbij is, ik gun mezelf dan een jank uurtje en daarna pak ik de draad weer op en gaat het goed. Leuk word het nooit maar het is een goede boost voor je relatie en je komt niet snel in een sleur terecht. Ook is het ideaal om inderdaad even wat stiekeme dingen te doen (Zoals Allegra zei over die derde kat bijvoorbeeld) en los te gaan met dingen die jij alleen leuk vind.
Natuurlijk blijft het zwaar vooral bij feestdagen en verjaardagen maar er zitten ook mooie kanten aan.