"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Christadk

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:48

Ik vind het verdomde knap wat ze doet!! En wat geweldig om te zien dat zij zichzelf accepteert zoals ze is. Snap niet zo goed dat mensen hier negatief op kunnen reageren..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:56

Het is een zelfverzekerde vrouw die in de paal klimt en ik kan er alleen maar respect voor hebben aangezien ik niet eens in een bikini durf te lopen over het strand. Zij durft haar lichaam wel te laten zien en ze kan er nog goed mee overweg ook zo te zien +:)+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:01

Kinke schreef:
Dat snap ik dus echt niet he, het is dus moeizaam om naar te kijken omdat ze niet superslank is? Dat overtreft dus het 'knap vinden'?

Ik vind het ook niet prettig om naar te kijken (wat anders dan moeizaam, maar ook ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken omdat ik d'r geen zin meer in had. Terwijl ik best graag paaldansfilmpjes kijk want ik vind het een mooie sport). Maar dat was hetzelfde geweest als ze over het strand had gelopen.
Kijk nu eenmaal liever naar iemand die ik aantrekkelijk vind, zo vreemd is dat toch niet?

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:03

Ik vind haar ook niet aantrekkelijk, maar kan zeker wel naar dat filmpje kijken :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:04

Ik kan er ook wel naar kijken hoor, daar niet van (want ik vind het ook erg knap wat ze doet). Maar ik ben wel geneigd het eerder weg te klikken dan een filmpje van iemand die ik wel aantrekkelijk vind.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:51

Het is trouwens onzin dat mensen die paaldansen allemaal mager zijn oid. Natuurlijk zijn ze afgetraind, het is een ontzettend zware sport dus je bent al snel slank en gespierd (als je dit op hoger niveau doet) maar mager is heel wat anders.

In deze filmpjes kun je trouwens ook wel goed zien dat ze echt dat huidcontact aan de zijkant nodig hebben ;)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:55

Ik denk juist dat de meeste paaldansers niet mager maar juist erg gespierd zijn omdat het zo'n zware sport is,uitzonderingen daargelaten natuurlijk

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:56

fourseasons schreef:
Ik heb het twee seconden gekeken want ik vind sowieso al niet dat je zo'n pakje moet aan doen als je zo'n postuur hebt. Sorry als dat misschien gemeen overkomt maar dat is nou eenmaal mijn mening.

Want ja, je moet ja ook echt bijna braken als je zo iets ziet. :j Kinderachtig.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:59

Fiffill schreef:
Het is trouwens onzin dat mensen die paaldansen allemaal mager zijn oid. Natuurlijk zijn ze afgetraind, het is een ontzettend zware sport dus je bent al snel slank en gespierd (als je dit op hoger niveau doet) maar mager is heel wat anders.

[ Video ]

[ Video ]

In deze filmpjes kun je trouwens ook wel goed zien dat ze echt dat huidcontact aan de zijkant nodig hebben ;)

Deze zie ik wel liever, maar het niveau en de entourage is ook een stukje beter. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:03

xSlvna schreef:
fourseasons schreef:
Ik heb het twee seconden gekeken want ik vind sowieso al niet dat je zo'n pakje moet aan doen als je zo'n postuur hebt. Sorry als dat misschien gemeen overkomt maar dat is nou eenmaal mijn mening.

Want ja, je moet ja ook echt bijna braken als je zo iets ziet. :j Kinderachtig.

Overdrijven is ook een vak, waar zie jij iets over braken staan :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:04

Nee maar waarom zou je er maar twee tellen heen kunnen/willen kijken?

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:07

Ik vind het knap wat die vrouw doet en zou willen dat ik het ook kon.
Maar ik denk ook automatisch 'pfoe wat is die dik, dat vind ik niet mooi'. Dat waarde-oordeel kan ik bij mezelf niet uitzetten, hoewel ik het graag zou willen. Het is onderdeel van mijn interpretatie van de wereld om me heen, het gaat automatisch, gewoon bij het kijken.
Ik snap dat het kan zijn dat sommige dikke mensen dit waarde-oordeel in mijn ogen/houding kunnen lezen als ik ze op straat tegenkom, en dat ze zich hier rot door kunnen gaan voelen. Dat vind ik rot, is absoluut niet mijn bedoeling, ik zou zoiets nooit zeggen want het is helemaal niet mijn bedoeling mensen te kwetsen. Maar ik zou niet weten hoe je dit zou kunnen voorkomen? Zijn er mensen die zich niet automatisch een mening vormen over alles wat ze zien? En hoe doe je dat dan?
Want volgens mij is dat ook wat er hier in dit topic door sommige mensen geuit wordt: de automatische respons. Als iemand weet hoe je die kunt veranderen/weglaten hoor ik het graag :).

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:08

Kunnen is iets heel anders dan willen.. Ik kan het echt wel kijken, maar willen, nee. Paaldansen vind ik sowieso niet interessant, en een persoon met overgewicht in zo'n naakt pakje maakt het nog onaantrekkelijker om naar te kijken. Hou er sowieso niet van om naar een teveel aan vet te kijken. Zoals ik als voorbeeld al gaf, mijn eigen vetkwabben op m'n heupen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:13

Sofy, je kunt het ook niet anders 'vinden'. Ik vind bijvoorbeeld haflingers echt lelijk, en tinkers, en vieze sokken... Altijd als ik het zie denk ik "A bah die hoef ik nog niet te hebben al kreeg ik er geld bij". Of als ik iemand zie met roze haar, dan denk ik ook "Gatverdamme ik zie me al zo rond lopen, ik zou me doodschamen". Denken kan en mag ook gewoon, maar als ik nu tegen die meid met roze haren ga lopen schreeuwen "Bah wat ben je lelijk" (of zoals bij het voorbeeld plaatje, onder haar fotos ga reageren over haar haarkleur) ben ik fout bezig, en dat is wat je wel (of niet) kunt doen, je mond open trekken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:14

xSlvna schreef:
Nee maar waarom zou je er maar twee tellen heen kunnen/willen kijken?

Niet kunnen kijken lijkt me wat overdreven maar niet willen kijken is toch niet vreemd. Snap ik heel goed (twee tellen misschien niet, maar ik heb het ook niet afgekeken). Omdat je het misschien niet interessant/leuk/lekker/whatever vindt om naar te kijken? Ik kijk nu eenmaal liever naar iemand die ik aantrekkelijk vind, of dat nou een paaldansfilmpje is of iemand die over straat loopt.
Waar kijk jij liever naar, een dikke man of een vent die je aantrekkelijk vindt?

Knap is het zeker, maar om nou te zeggen "goh dit vind ik lekker om naar te kijken" nee sorry. :+
Ik voel me niet aangetrokken tot dikke mensen, dat is nu eenmaal zo. Ik kan ook heel eerlijk zeggen dat ik (flink) overgewicht zeer onsmakelijk vind maar zodra je dat zegt krijg je vaak iedereen over je heen. Werkt ook de andere kant op trouwens, extreem mager vind ik ook niet prettig om naar te kijken. Ik vind een fit en gezond lichaam erg belangrijk (ook bij mezelf). Er zijn ook mensen die dit wel aantrekkelijk vinden. Ieder z'n ding...

Neemt niet weg dat deze dame vooral gewoon lekker moet doen wat ze leuk vindt! Als ik het niet wil kijken klik ik gewoon op het rode kruisje in de hoek :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:24

Ik heb ook maximaal 20 seconde gekeken, vind het zeer knap maar niet leuk om naar te kijken, daar heb je gelijk in, maar ik vind die '2 secondes' echt overkomen van "Bah wat is dit, snel weg ermee".

Of FS het ook zo bedoelde, denk het niet, maar zo kwam het wel over op mij.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:27

En toch zal dat wss de reden zijn dat veel mensen het eerder wegklikken, alleen zeggen de meeste het niet (of wat minder lomp).

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:07

En dat is het m nou. Je hoeft het ook niet altijd te zeggen wat je denkt. Of iig beetje nuanceren :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:08

Maar er wordt toch naar gevraagd in dit topic :+

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:10

Ja,maar je kan zeggen: mijn ding is het niet of: bah dat ziet er toch niet uit. Nuanceren ;)

Ik bedoel,het gaat erom hoe je iets brengt,en je hoeft niet altijd exact neer te zetten hoe je over iets denkt,als mensen daar onnodig door gekwetst worden.

Ik zou het met mijn figuur zelf ook nooit durven,mijn pakkie aan is het ook niet. Alleen vind ik het zeer knap wat ze in het filmpje doet
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 22-04-14 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:11

De genuanceerde reacties zijn in de meerderheid hoor, maar er wordt gefocust op de paar 'slechte' reacties.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:12

'Mijn ding is het niet' is in dit topic gewoon een onvolledige mening. Net als dat je in een werkstuk nooit 'ik vind het leuk' mag zeggen :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:13

'Ik vond het boek zeer mooi omdat het verhaal heel leuk was.' :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:13

Gini schreef:
De genuanceerde reacties zijn in de meerderheid hoor, maar er wordt gefocust op de paar 'slechte' reacties.

mee eens hoor!

En wanneer is een mening onvolledig? bokt is geen werkstuk toch :D

Ik vind het zelf alleen niet nodig om mensen te kwetsen,als er geen doel aan vastzit(bv een te zware ruiter op een paard)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:15

Ik ben gewoon jalours.
Ik ben een stuk slanker en jonger maar lang niet zo lenig.
En ach dat pakkie... :D