Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 18:40

_xDyan schreef:
quera schreef:
Mijn vriend heeft bij Nick vd wall in de klas gezeten ( afrojack) en ik ging vroeger toen hij nog niet zo bekend was met Nick om :) aardige gozer en ook maar gewoon een mens.

Dat is wel heeeel gaaf zeg! Daar had ik liever bij in de klas gezeten :P

Ik heb ook bij hem op school gezeten, ook nog samen op wintersportreis van school geweest, toen vrij veel met hem omgegaan. Zo bijzonder is hij niet hoor. :P Hij kan wel goed tafelvoetballen. :')

leintje_

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 23:27

Ik heb bij de moeder van Willem Voogd (oa bekend van Mees Kees) in de klas gezeten. Ik heb laatst met hem gepraat na afloop van een voorstelling van hem. Was heel erg gezellig, aardige jongen. Ik heb zelfs nog gevraagd of hij naar de voorstellingen wilde komen kijken waar ik in speel (ben lid van een amateur musicalvereniging), maar hij heeft het in die periode druk met Mees Kees 3.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 04:38

Een goede vriend van mij heeft bij Drake op de high school gezeten. Drake zat een jaar boven hem, maar toch hadden ze best wel wat tijd samen doorgebracht. Zelfs nu praten ze nog af en toe. Heb hem zelf ook ontmoet, harstikke leuke gozer die in de zomer regelmatig zijn moeder mee uit eten neemt (in het restaurant waar mijn vriend nu werkt haha). Had hem totaal anders voorgesteld, maar nu blijkt maar weer dat ik geen vooroordelen moet trekken :p

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 08:08

Een kennis van mij is sinds de basisschool bevriend met Robbie Williams (zij komt uit Engeland). Af en toe spreken ze elkaar nog. Cool he :')
En een jongen die ik ken kreeg op zn school les van Epke Zonderland.
En uhh (hersenen malen naar nog meer celeb-feed).
Een jongen van de school van mijn overbuurjongen heeft de boys van One Direction aangeraakt :D
Zelf heb ik foto's met Nicolette van Dam (in haar Zoop periode).
En Rachel T.raets is een kennisje van me (zullen veel niet kennen misschien, won Junior Songfestival)

Nou... beat that :')

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 08:46

O jaaa, de cast van Zoop, daar sta ik ook mee op de foto :') Vond ik toen helemaal fantastisch, haha!

En heb een foto met Ilse DeLange, maar kon niet veel meer zeggen dan Hoi, mn naam en dankjewel, want er wilde meer mensen op de foto :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:16

Jennifuur schreef:

Nou dat is niet moeilijk :')

Geloof ook niet dat we er hier een serieuse wedstrijd van moeten maken. Het zijn gewoon mensen :=

Wie is Drake trouwens? :')

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 10:19

Volgens mij is dit de Drake die ze bedoelt. Een andere ken ik niet.
En Willem Voogd nog nooit van gehoord maar is een Nederlandse acteur weer wat geleerd.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 14:04

Mijn oom heeft jaren bij Lucille Werner in de klas gezeten, lijkt me ook best een leuk mens :j

En ik weet nog een keer toen we op stap waren, in een club bij ons in het dorp ( :') ) dat er vet veel meisjes achter een gast aan liepen.
Ik snapte het allemaal niet helemaal haha, dus op een gegeven moment vroeg ik zo: Waarom volgen ze die stakker? zo knap is die ook weer niet?
Bleek het Dirk Kuyt te zijn :') noooooit gezien hahaha

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 18:12

Zwartje07 schreef:
En Willem Voogd nog nooit van gehoord maar is een Nederlandse acteur weer wat geleerd.

Willem Voogd ;-)
Afbeelding

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 21:50

Drake is in Noord-Amerika heel bekend, in Europa wordt hij nu eigenlijk pas net "ontdekt". Hij heeft afgelopen maart nog in in het Ziggo dome opgetreden met the Weeknd. The Weeknd komt trouwens uit Toronto, en sinds hij maar een paar jaar ouder is, heeft hij ook met een heel aantal vrienden op dezelfde school gezeten, maar daar hield het dan ook bij op, geen beroemde vriendschappen hier haha.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 23:09

Sammie schreef:
Jennifuur schreef:

Nou dat is niet moeilijk :')

Geloof ook niet dat we er hier een serieuse wedstrijd van moeten maken. Het zijn gewoon mensen :=

Wie is Drake trouwens? :')

Haha, het was ook eerder sarcastisch bedoeld dan wat anders... :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 10:40

Ik zat in de klas met een nu toch wel bekende springruiter van hier uit Belgie.
Heb hem achteraf nog terug gezien en hij was zeker niet arrogant ofzo. We waren niet meer de vrienden die we toen waren, maar na al die jaren ook := Was wel leuk van hem nog eens te zien.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 14:41

Oh wat ben ik jaloers.... Toen ik dit las mijn hart bonkte zo hard :o sorry maar ik ben die hard fan van mainstreet

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 17:59

Grappig om te lezen allemaal.

ik heb een paar keer voor de pony van de dochter van Marlies dekkers gezorgd en zie haar nu nog wel eens.

zie hans klok nog wel een tijdens de feestweek

op een verjaardag gezeten met voetballer Danny koeverman zonder het door te hebben tot die het zelf zei haha.

en verder geen idee

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 21:14

Ik ben met Rick Brandsteder op vakantie geweest naar Thailand :')

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 22:34

Bij mij op de manege was zo voetballer wel eens met zijn dochter. Hij heet Theo Jansen ofzo. Was best awkward, ik was een paard aan het poetsen ging hij opeens tegen mij praten ik reageerde kort af en liep weg om een andere borstel te pakken :') -O-