We hebben haar gezegd dat ze ze heel veel water moest geven, daar groeien ze van. Na het douche kwam ze de woonkamer inlopen. " mama, hoeveel water hebben ze eigenlijk nodig? "
We moeten er nog regelmatig om lachen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anouk_17 schreef:Mijn zusje was een jaar of 9 toen ze heel graag borsten wilde. Dan kon ze ook bh's aan.
We hebben haar gezegd dat ze ze heel veel water moest geven, daar groeien ze van. Na het douche kwam ze de woonkamer inlopen. " mama, hoeveel water hebben ze eigenlijk nodig? "
We moeten er nog regelmatig om lachen.

. Gaf ook een hoop rare blikken haha. Het is overigens 7-up. Dat dronk mijn vader een keer en ik wilde een slokje. Het leek op water, prikte en we namen een slokje: prikslokkewater. Logisch toch
.
ze zei kom laten we vrijen zij bedoelde dus knuffelen maar ik had op school gehoord dat dat heel wat anders was ik ben huilend wegerend later legede ze me dus uit wat ze bedoelde
toen durfde ik weer gerust met haar te vrijen ;P _sharonnn schreef:Wij aten vroeger altijd spinazie a la bloub (lees: bloep)
Toen ik in de winkel was om dat op te halen kon ik het niet vinden en zei de winkelmedewerkster dat ze alleen maar spinazie a la creme hadden, nou die leek het meest op onze spinazie, dus heb ik die maar meegenomen.
Loop ik zenuwachtig het huis binnen, omdat ik niet de goede mee had genomen.
Vertel mama van de spinazie en ze begint heel hard te lachen.
Had ze me niet verteld dat, dat hetzelfde was, ze noemden het spinazie a la bloub, omdat er een reclame was met spinazie, waar de spinazie ''bloep'' deed
Ik vergis me soms nog eens, ondanks dat het al 10 jaar geleden is..
Wij noemden dat ook zo
Fries opgevoed, werd eigenlijk mee bedoel: pa zijn muisjes (hagelslag)
secricible schreef:Dat had ik met aalbessen, die bij ons miemeres heette. Dat was dialect en ook bij de groenteboer kun je die gerust als miemeres kopen.
Tot ik naar de randstd verhuisde en daar om miemeres vroeg. Die man heeft me echt aan staan kijken...
En mijn vader die heeft heel veel gefilmd met zo'n filmcamera met een casette erin. En mijn broertje kon het woord "filmen" niet zeggen, dat werd altijd "filmlen". We kregen er maar niet uit dat hij die laatste l weg moest laten
MarlindeRooz schreef:Maar als je weg rond zou lopen zou iedereen het met je eens zijn dat de rechterkant zegmaar, de berm kant de buitenkant is.![]()
Het verschilt gewoon welke kant je op fietst.
dees_daan schreef:mzara schreef:ik heb ook genoeg discussies gehad met paardenmensen over lingsom of rechtsom in de bak. en ik weet toch zeker dat ik gelijk had.
Daar kan je toch maar 1 manier voor heben?
A-C lijn, ga je op de linkerhand hand dan ga je daar linksaf, rechterhand is rechtsaf slaan.