Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anoniem schreef:Ik ben me aan het orienteren tot omscholing.
Heb een spw4 diploma, wil niet meer terug het welzijnswerk in.
Werken met en voor mensen vind ik wel heel fijn, nu denk ik evt aan verpleegkunde liefste op Hbo niveau.
(deed vroegah vwo)
Echter, ik vind weinig deeltijd meer terug?
Voltijd studeren gaat niet meer iets worden ivm inkomsten(ik ben 33), inservice vind ik ook maar heel beperkt en is vaak 36 uur per week..
Dat red ik helaas niet meer wegens gezondheidsredenen.
Iemand misschien een tip oid?
Het is nog niet compleet zeker dat ik verpleegkunde wil, maar ben vooral aan het uitzoeken momenteel.

0152141488 schreef:Mag ik me hier ook komen melden ?
Op het moment doe ik een militaire opleiding en mag nu kiezen welke kant je wilt opgaan: Marine, Luchtmacht en Landmacht.
Maar daar onder heb je nog veel keuzes: Infanterie, Panserie, Artillerie, logistiek, ICT, Luchtmobiel en de Elitekorps (er zijn nog veel meer takken, dit zijn de grootste).
Ik heb dus gekozen voor Landmacht en logistiek om Sergeante verpleegkundige te worden
Burgers en militairen medisch hulp te verlenen tijdens uitzendingen
! ReJo schreef:0152141488 schreef:Mag ik me hier ook komen melden ?
Op het moment doe ik een militaire opleiding en mag nu kiezen welke kant je wilt opgaan: Marine, Luchtmacht en Landmacht.
Maar daar onder heb je nog veel keuzes: Infanterie, Panserie, Artillerie, logistiek, ICT, Luchtmobiel en de Elitekorps (er zijn nog veel meer takken, dit zijn de grootste).
Ik heb dus gekozen voor Landmacht en logistiek om Sergeante verpleegkundige te worden
Burgers en militairen medisch hulp te verlenen tijdens uitzendingen
Ik snap allemaal niks van die termen, maar het klinkt heeel gaaf!

)
ReJo schreef:En welke opleiding doe je op het moment dan, want je moet je nu gaan specificeren? En is het mbo of hbo? En dat is allemaal intern toch?

Fu_Qi schreef:lonniejj schreef:Hee wat leuk om nog iemand met dezelfde interesse te zien!
Ik ga volgende week beginnen aan de opleiding tot AMV'er bij de luchtmacht! Ik heb hiervoor de HBO-V gedaan en nu ga ik dus verder bij de luchtmacht, heb er zoveel zin in
Wat leuk!
succes met de keuring!