knetterhard schreef:Fijn dat ze gepakt zijn, maar ik heb mij er niet echt druk om kunnen maken. Nu heb je er twee gezichten bij. Ik snap alleen niet de hele ophef en de paniek van de mensen, want er lopen zoveel gekken rond in Nederland en dat word vaak vergeten. Wie weet is je buurman of een goede kennis wel zo'n gek..
Mensen zijn raar in dat opzicht!
Mee eens. Kijk naar die politieagent die zijn buurmeisje vermoord heeft en in zijn eigen tuin begraven heeft....
Het zijn vaak juist de mensen waar je het niet van verwacht. En er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten.
presies, en we kunnen er maar better niet te veel bij stilstaan, want volgens mij hebben we dan helemaal geen gevoel van veiligheid meer.
oh wat rot nou...
, in mijn ogen hoort en werkt dit niet. Ten aller tijden behoor je je kind(eren) lief te hebben en hun het vertrouwen te geven dat ze bij hun ouders in goede handen/vertrouwen zijn.
En ze blijken nog onwaar ook als je leest over de onvoorwaardelijke steun van zijn ouders (terwijl zij hetgeen dat hij doet gewoon ten strengste afkeuren!!!).