Gevaarlijk duo in winschoten eo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:17

knetterhard schreef:
Fijn dat ze gepakt zijn, maar ik heb mij er niet echt druk om kunnen maken. Nu heb je er twee gezichten bij. Ik snap alleen niet de hele ophef en de paniek van de mensen, want er lopen zoveel gekken rond in Nederland en dat word vaak vergeten. Wie weet is je buurman of een goede kennis wel zo'n gek..
Mensen zijn raar in dat opzicht!

Mee eens. Kijk naar die politieagent die zijn buurmeisje vermoord heeft en in zijn eigen tuin begraven heeft....
Het zijn vaak juist de mensen waar je het niet van verwacht. En er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:02

HorseTopShop schreef:
knetterhard schreef:
Fijn dat ze gepakt zijn, maar ik heb mij er niet echt druk om kunnen maken. Nu heb je er twee gezichten bij. Ik snap alleen niet de hele ophef en de paniek van de mensen, want er lopen zoveel gekken rond in Nederland en dat word vaak vergeten. Wie weet is je buurman of een goede kennis wel zo'n gek..
Mensen zijn raar in dat opzicht!

Mee eens. Kijk naar die politieagent die zijn buurmeisje vermoord heeft en in zijn eigen tuin begraven heeft....
Het zijn vaak juist de mensen waar je het niet van verwacht. En er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten.

dat zal helaas altijd zo blijven -O-

pipo

Re: Gevaarlijk duo in winschoten eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:33

Tja, maar elke gestoorde die vastzit kan vast niets meer doen.. op naar meer :D

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:54

pipo schreef:
Tja, maar elke gestoorde die vastzit kan vast niets meer doen.. op naar meer :D

:j presies, en we kunnen er maar better niet te veel bij stilstaan, want volgens mij hebben we dan helemaal geen gevoel van veiligheid meer.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:17

ja en als die wel wat doet scheelt t weer een plekje in de bajes _O- oh wat rot nou... :=

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:05

Fijn dat ze opgepakt zijn, kon me er niet druk om maken en lag ook gewoon heerlijk te slapen. Maar dan nog was het ver-naast-mijn-bed-show.

Vind alleen vreemd dat ze dit duo als gevaarlijk noemen, er lopen nog wel veel meer idioten rond in dit kleine kikkerlandje en met vuurwapens op zak lopen of te zwaaien.

Ik heb zoiets van als je zelf maar gewoon rustig blijft en mocht je zoiets van dichtbij zien/mee maken zou ik die persoon maar soort van als bevriend beschouwen en gewoon met zo'n iemand mee praten etc.

Ben ervan overtuigd dat mensen die op het verkeerde pad terecht zijn gekomen ''criminaliteit'' gebrek aan liefde, vertrouwen, zorgzaamheid heeft. Ouders zullen wel gedacht hebben van ach nu zijn ze voor de wet volwassen laat ze hun mar gaan en hun eigen leventje lijden :o, in mijn ogen hoort en werkt dit niet. Ten aller tijden behoor je je kind(eren) lief te hebben en hun het vertrouwen te geven dat ze bij hun ouders in goede handen/vertrouwen zijn.

Maar goed, daar draait het nu niet om en het duo is opgepakt dus Case Closed ;)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:28

Oh mijn god Fiemo, wat een vooroordelen :') En ze blijken nog onwaar ook als je leest over de onvoorwaardelijke steun van zijn ouders (terwijl zij hetgeen dat hij doet gewoon ten strengste afkeuren!!!).

Gewoon rustig blijven helpt echt niet als iemand niets meer te verliezen heeft hoor, beetje naief.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:33

Jaime_ schreef:
Oh mijn god Fiemo, wat een vooroordelen :') En ze blijken nog onwaar ook als je leest over de onvoorwaardelijke steun van zijn ouders (terwijl zij hetgeen dat hij doet gewoon ten strengste afkeuren!!!).

Gewoon rustig blijven helpt echt niet als iemand niets meer te verliezen heeft hoor, beetje naief.

Jup 100% mee eens

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:39

XFiemoX schreef:
Fijn dat ze opgepakt zijn, kon me er niet druk om maken en lag ook gewoon heerlijk te slapen. Maar dan nog was het ver-naast-mijn-bed-show.

Vind alleen vreemd dat ze dit duo als gevaarlijk noemen, er lopen nog wel veel meer idioten rond in dit kleine kikkerlandje en met vuurwapens op zak lopen of te zwaaien.

Ik heb zoiets van als je zelf maar gewoon rustig blijft en mocht je zoiets van dichtbij zien/mee maken zou ik die persoon maar soort van als bevriend beschouwen en gewoon met zo'n iemand mee praten etc.

Ben ervan overtuigd dat mensen die op het verkeerde pad terecht zijn gekomen ''criminaliteit'' gebrek aan liefde, vertrouwen, zorgzaamheid heeft. Ouders zullen wel gedacht hebben van ach nu zijn ze voor de wet volwassen laat ze hun mar gaan en hun eigen leventje lijden :o, in mijn ogen hoort en werkt dit niet. Ten aller tijden behoor je je kind(eren) lief te hebben en hun het vertrouwen te geven dat ze bij hun ouders in goede handen/vertrouwen zijn.

Maar goed, daar draait het nu niet om en het duo is opgepakt dus Case Closed ;)

De ouders van de man hebben tijden ondergedoken gezeten en keuren het af dat hij zo is.
Ik word zo moe van mensen die maar lukraak oordelen en denken te weten hoe het zit. Als je maar even de moeite had genomen je echt te verdiepen in de zaak had je deze uitspraken niet gedaan denk ik.

Over de vrouw kan ik niet zo veel zeggen maar de man is geadopteerd.
Je weet nooit wat er met hem gebeurd is in de korte tijd in zijn geboorteland.
Ik heb bijvoorbeeld een geadopteerde nicht, leek een hele blije baby ed. Toen ze ouder werd bleek dat ze toch een hersenbeschadiging had tgv ondervoeding.
Wie zegt dat dit bij deze jongen niet ook zo is? Dat hij gewoon echt een steekje los heeft. Waar helemaal niemand wat aan kan doen.
Niet oordelen als je het hele verhaal
Niet weet. Ik snap dat er snel zo gedacht wordt maar, vooral als het om geadopteerde kinderen gaat, ben ik toch wat terughoudend en wacht ik rustig af wat het onderzoek gaat uitwijzen ;)

wes2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:39

haha, nou ik ben blij dat jullie dit allemaal niet zo schokkend vinden. :')

Er zijn er meer...nou ik denk niet dat bepaalde vergelijkingen hier het helemaal gaan houden.
Ik ben blij dat zulke gewelddadige personen nog vrij zeldzaam zijn en helemaal het gijzelen ed zie je niet dagelijks. Ze vergelijken met Sander van der V. (politieman die meisje vermoord) is dan ook weer beetje apart, zijn van een heel ander kaliber.

Gelukkig zitten ze vast. :j

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 08:27

wes2009 schreef:
Ze vergelijken met Sander van der V. (politieman die meisje vermoord) is dan ook weer beetje apart, zijn van een heel ander kaliber.

Dat was geen vergelijking. Dat ging over dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten......