Eefske schreef:Een korte broek/rokje met hoge laarzen (met hak).
En witte laarzen. Verschrikkelijk. Helemaal witte cowboylaarzen.
Witte laarzen.
Dat ik die kon vergeten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ik de pijp opvouwde was de breedte denk ik meer dan 30 cm.
Geweldig, helaas is wit meestal geen handige kleur en waren de onderkanten van de pijpen altijd heel vies

Ik zou de hele avond doodsbang zijn dat het ineens afzakt
Idem voor blousjes.

BaileyMix schreef:Nog iets wat ik trouwens nóóit zal dragen, is welk kledingstuk dan ook 'met een wit shirt eronder'... Zie zoveel mensen dat doenIdem voor blousjes.
Sowieso zou ik op de hhb nog niet dood gevonden willen worden.
En tuniekjes... En witte linnen broeken... En een leuk 'kek' sjaaltje...![]()
![]()
Dit soort horror taferelen dus
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Laten we het maar houden op outfits van de dames van de Huishoudbeurs...
jillhorses schreef:Xjewillemijn schreef:waar begin ik met mijn lijstje?
- broeken met de rits aan de achterkant
- crocs
- vuilniszak jassen
- uggs
- leggings
- mensen die denken dat ze in maatje 34 passen
- oversized kleding
- truien met b*tch etc
- mutsen met teksten er op
- met een huispak over straats
- die neprijlaarzen van ST
- jongens met petten waar het stickertje nog opzit want je moet kunnen zien dat het van een merk komt
- broeken met wijde pijpen; laat mij heel breed&klein lijken
- te grote zonnebrillen
- nike air als dagelijkse schoenen ipv sportschoenen
dit is wat nu in me opkomt zal vast nog veel meer zijn
Vind je dit ook niet leuk? draag ik heel veel http://movuitton.blogspot.nl/2012/09/de ... s.html?m=1
Yezzi schreef:Ik denk dat je een kortemouwenshirt hebt, en daaronder dus een wit langemouwenshirt. Je hebt dan dus korte mouwen met witte mouwen die daaronder de rest van je arm bedekken. Dénk ik.
Inderdaad jurkjes, tuniekjes met korte mouwen of korte-mouwen shirtje en er dan een wit shirt onder
.
.
. En idd van die shirts met die krijsende teksten, vreselijk. Tiggs schreef:BaileyMix schreef:Nog iets wat ik trouwens nóóit zal dragen, is welk kledingstuk dan ook 'met een wit shirt eronder'... Zie zoveel mensen dat doenIdem voor blousjes.
Sowieso zou ik op de hhb nog niet dood gevonden willen worden.
En tuniekjes... En witte linnen broeken... En een leuk 'kek' sjaaltje...![]()
![]()
Dit soort horror taferelen dus
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Laten we het maar houden op outfits van de dames van de Huishoudbeurs...
.
.
. Nee niet zo mijn ding sorry als een bokker model was. BaileyMix schreef:Yezzi schreef:Ik denk dat je een kortemouwenshirt hebt, en daaronder dus een wit langemouwenshirt. Je hebt dan dus korte mouwen met witte mouwen die daaronder de rest van je arm bedekken. Dénk ik.
Dat ja, niet een colbert erover dus, is niet mijn smaak maar ook weer geen horrorInderdaad jurkjes, tuniekjes met korte mouwen of korte-mouwen shirtje en er dan een wit shirt onder