Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:45

Yay deze week komen deze schatjes mijn kant op!

Niet helemaal waar ik naar op zoek was wat enkellaarsjes betreft maar ben toch wel fan!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:21

Wow Jodie die hakken zijn echt vet gaaf! Ook heel mooi :D

Omdat ik al zo lang niet meer in dit topic ben geweest vond ik dat het wel eens tijd werd voor een outfit foto.
Bij deze mijn outfit van gister, grof gebreid vest, basic wit shirt, ripped grijze jeans en mijn nieuwe H&M laarsjes.

http://i6.photobucket.com/albums/y225/skellington-jack/outfitgrijs_zps00885544.jpg

En mijn haar is weer mooi bijgewerkt, het blijft vaak toch ook een soort van accessoire :')
http://i6.photobucket.com/albums/y225/skellington-jack/grijzeharenviv_zps26fe6759.jpg

Jodie_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:50

Oeh outfit foto's, goed idee dat moet ik ook weer eens gaan doen. Heb er nog een hoop op mijn andere laptop staan die ik wel eens kan posten. Wat suuuper gaaf je haar! Ik zou dat van mn leven niet durven, maar ik ben dan ook verschrikkelijk zuinig op mijn natuurlijke haarkleur en heb het nog nooit geverfd, maar echt mega stoer!

Als ik geen inspiratie heb voor een outfit kijk ik trouwens altijd even op de What to Wear app, misschien ook leuk voor mensen die 'm nog niet kennen!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:59

Jodie_ schreef:
Yay deze week komen deze schatjes mijn kant op!

Niet helemaal waar ik naar op zoek was wat enkellaarsjes betreft maar ben toch wel fan!

Kikken! Hoe hoog zijn die?

_vivi_ schreef:
En mijn haar is weer mooi bijgewerkt, het blijft vaak toch ook een soort van accessoire :')
http://i6.photobucket.com/albums/y225/skellington-jack/grijzeharenviv_zps26fe6759.jpg

Erg mooi! Leuke outfit ook :)

Bij deze een outfit foto van mij! Sorry voor de vieze spiegel :')
Afbeelding
Nieuwe trui van Zalando met een kort broekje van H&M :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:00

Leuk Doubtless, die trui! Ik hou echt van mint kleur!!! :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:08

@ Doubtless: 11,5cm maar er zit nog wel een redelijk plateau onder dus moet lukken! Al loop ik altijd wel op redelijke palen dus dat is denk ik geen probleem. Echt ik ben gekkkk op hakken! Heb laatst een foto gemaakt van al mijn hakken, zal 'm wel eens uploaden hier haha.

Ik ben zo'n kneus die als ze iets leuk vindt gelijk er heel veel van moet hebben. Ben gek op mooie (liefst merk)jurken, dus moet ik er gelijk 35, gek op hakken, dus moet ik gelijk 30 paar, en ga zo maar door. Mijn pinpas vindt mij nieeet lief.

Ben trouwens echt fan van de mintkleurige trui! Je had 'm al eerder in het topic geplaatst toch? Toen vond ik hem ook al erg leuk maar zo in een outfit komt hij nog beter tot zijn recht!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:11

Haha herkenbaar hoor :j
Ben erg benieuwd naar je hakkenfoto!

En die mintkleur... <3 Ik kan niet wachten tot de lente! Ik ben druk bezig met zachte kleuren inslaan... Creme, mint, lichtblauw, roze; het is tijd voor zon en warmte!

Afbeelding
Afbeelding
Dit komt volgende week mijn kant op :) O.a. voor op kantoor!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:40

Leuk! Ik ben gek op nette/kantoorkleding, daar ook weer een heel assortiment van met pantalons, kokerrokken, nette jurken etc en eigenlijk veel te weinig gelegenheid om het te dragen. Maar dat komt nog wel nadat m'n studie is afgerond en ik hopelijk aan het werk kan!

Dit is een foto van mijn schoenen van vorig jaar, kan die van nu niet vinden maar inmiddels is het zo'n 30 paar geworden.
Afbeelding

En uit deze twee jurken ga ik kiezen voor de bruiloft van een vriendin van me in mei, meningen? Ze zijn allebei van Karen Millen omdat ik daar echt diehard fangirl van ben, jammer dat ze me net te prijzig zijn over het algemeen!

Jurk 1:
Afbeelding

Jurk 2: De onderkant zit hier niet goed, had 'm even snel aangetrokken en daarnaast is hij in het echt een stuk blauwer/minder paars.
Afbeelding

Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:48

Allebei erg mooi :j Ik vind de tweede erg hoog gesloten & dus nog wat zakelijker. Zou zelf voor de 2e gaan :j
Mooie schoenen zitten er ook tussen zeg!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:56

Ik zou ook voor de tweede gaan, laten je figuur wel beiden prachtig uitkomen! Erg mooi.

@Doubtless, fijne trui. Zou het nog wel combineren met een opvallende accessoire; statement ketting/ iets in je haar. :)

@Vivi, fijne basic outfit! En je haar is weer mooi geworden.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:59

Ik neig zelf ook naar de tweede inderdaad! Al moet ik dan geen grammetje aankomen want die zit STRAK! Haha. Heel maf eigenlijk, KM jurken vallen altijd wel een maat kleiner maar de eerste jurk is een uk6, dus 34 dus eigenlijk een 32, en de ander een uk8 dus je zou denken dat jurk 2 groter zou zijn, maar die zit me een stuk strakker dan de eerste. Zal het model wel zijn misschien maar toch wel gek haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 15:26

Ik vind de eerste mooier, classy.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 15:43

Dirndl schreef:
@Doubtless, fijne trui. Zou het nog wel combineren met een opvallende accessoire; statement ketting/ iets in je haar. :)

Ik ben vrij basic in mn stijl :D statementkettingen heb ik niet eens haha... maar mn haar zat wat heftiger dan op de foto, misschien helpt dat O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 15:55

Heb ik eindelijk mijn H&M pakketje binnen, verkeerd artikel. Way to go ^)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:00

kledingkast helemaal uitspitten -O-

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:02

Ik vind de eerste het mooiste @ Jodie.

Leuke combi @ Doubtless!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:42

Wanneer ik mijn spul terug stuur naar H&M, krijg ik dan gewoon het goede artikel opgestuurd of moet ik dat zelf weer bestellen? -O-

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:56

@jodie: de eerste vind ik het leukst voor een bruiloft :D

@anthea: je kan de klanten service mailen. Heb ik ook een keer gehad, klantenservice heeft toen het goede kledingstuk voor me besteld, en ik stuurde het verkeerde retour. Zo duurde het niet zo lang.

@vivi: WHAA jou haar! Echt apart en prachtig :D

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:09

jodie die hakken zijn zoo gaaf

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:46

Die hakken zijn geweldig wow!!
En wat betreft die Karen Miller jurkjes, zou ik gaan voor de 2de :D

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:37

@Jodie_ Ik vind het eerste jurkje juist echt super mooi en netjes! Met de tweede heb ik niet zoveel maar misschien ook omdat ik zelf niet zoveel heb met de kleur.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:52

Jodie, ik zou voor het eerste jurkje gaan, zeker voor een bruiloft :j vind hem iets degelijker kwa decolleté en het printje vind ik mooi en vrolijk :) De ander staat je ook prachtig hoor, maar vind de eerste echt het mooist!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:54

Ik zou ook de eerste doen!
En die laarsjes! <3

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:21

Haha ohhh verschrikkelijk wat ga ik nu twijfelen! Ik ben toen ik ze allebei alleen nog op internet had gezien echt als een blok voor de blauwe gevallen, maar die vind ik wel het minst praktisch omdat ie zo verschrikkelijk strak zit (en ik ben daggast dus het is nogal een lange dag) en ik heb niet veel aan de voorkant maar zoals je ziet is zelfs met mijn cupmaat het decolleté niet heel degelijk meer te noemen.

En ik ben al zo goed in keuzes maken! :Y)

Wat staat er trouwens nog op jullie wishlist? Vind ik altijd leuk om te weten.

Ik ben zelf in ieder geval nog op zoek naar:
- Mooie platte overknee zwarte leren laarzen, lijkt een makkelijke opgave maar blijkt in de praktijk erg moeilijk te zijn vooral omdat ik smalle kuiten heb en bijna alle laarzen me dus te wijd zijn. Iemand tips?
- Een basic zwarte tas, misschien ga ik binnenkort voor een KO Birkin

En eigenlijk mag ik niet meer willen want mijn kast (en kledingrek, ladekast, schoenenrekje, bureaustoel en schoenenkast) puilen al uit. Schandalig!!

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:51

Iemand enig idee waar je deze top kunt kopen ?

Afbeelding