mamamier schreef:Laat ik het anders zeggen. Als ik fulltime thuis zou komen te zitten zou ik vrijwilligers werk doen, veel gaan sporten en Veel meer tijd aan mezelf besteden. Lekker shoppen af en toe, paardrijden weer oppakken, dat soort dingen. Ik zie dat jullie eigenlijk allemaal alleen maar hard in huis werken en met de kids bezig zijn. Dat laatste vind ik ook heerlijk naar dat hard werken in huis zou me snel tegen staan. Ik ben nou eenmaal geen goede huisvrouw. Kortom, het lijkt mij luxe om fulltime thuis te zijn en ik zou het er echt van nemen. Doen jullie dat niet?
Dan heb je niet goed gelezen
En daarbij; de meeste ouders hier hebben jonge kinderen. De twee ochtnedjes dat ik geen kinderen heb, zit ik op m'n paard. De rest van de dagen kan ik niet weg. Behalve als manlief thuis werkt, dan is het mijn dag!
)moeder niet doe. Mijn ramen worden ook gezeemd. Ws wat minder vaak dan bij een ander omdat mijn prioriteiten anders liggen. Als ik thuis ben, ben ik er voor de kinderen en pas als zij slapen komt het huishouden. Maar ook wij leven in een redelijk schoon huis, eten elke dag en hebben een gevulde voorraadkast.
maar lang niet dagelijks nee