Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:33

Hee Bagheera, jou ken ik nog van het vrijgezellentopic :D Inmiddels aan de vrouw? :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:34

Fijne valentijn allemaal!

Ik heb mijn kaartje gisteravond op z'n bord gezet, en vanmorgen stond ie al heel snel weer naast m'n bed voor een extra kusje, en dat ie het jammer vond dat ie geen kaartje voor mij had :+ dus misschien komt ie vanavond toch nog ergens mee thuis :Y)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:44

Cayenne schreef:
Hee Bagheera, jou ken ik nog van het vrijgezellentopic :D Inmiddels aan de vrouw? :D

Laten we het op work in progress houden. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:47

Waaaauw Ries, echt?? Wat gaaf!! Details :j

Ik wil nog even een roos scoren op het station...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:50

We gaan geen dingen delen op een openbaar forum. :P Voor de mensen die mij op feestboek volgen is het just enough. ;) Misschien plaats ik na het weekend een foto. Weet nog niet of ze het OK vindt... := Er staat maar 1 foto van ons samen op mijn feestboek en dat is dus die schaduwfoto en lekker onherkenbaar. }:)

@Len: Ik denk iig dat jij 1 van de 3 liedjes wel zult waarderen die ik op mijn FB heb gezet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:58

Ja doe me even PB dannnnn!!

En ik ga liedjes kijken :j

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:37

Zoo mijn pakketje is afgeleverd. Ik heb het hart ingepakt in van dat doorzichtige folie met een strikje en een hartvormig lampje. Voor de zekerheid het kado naast de deur gezet ipv op de auto (ivm gevoelig alarm :+) en dat lampje aan gedaan zodat hij het niet over het hoofd kon zien.
Toen hij (als het goed is) al op zijn werk was ben ik nog langs zijn huis gereden en het kado was weg dus ik denk dat het goed ontvangen is. :) Ik wilde eigenlijk z'n gezicht wel zien maar hij zou mijn auto herkennen en dan is heel de zoektocht naar de anonieme liefde verpest, haha!
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij door heeft dat ik de afzender ben.

Fijne Valentijnsdag iedereen! <3

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:46

Oeh wat leuk allemaal!! :D fijn dat ook de geheimere acties al gelukt zijn!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:52

Was niet van plan wat meer te doen dan vanavond het sauna arrangement inclusief diner wat we hebben geboekt.

Toch gisteren last minute een kaartje gekocht en geschreven, die vanmorgen aan de deur gehangen van de garage. Kreeg gelijk reactie toen hij hem had gezien, lief berichtje <3

Nu zien de dag door te komen, heb echt zin aan vanavond, heerlijk in de watten laten leggen samen.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:54

Ik heb gisteravond op het station bij de ako een uur rondgelopen en uitendelijk met een boek en een kaartje thuisgekomen, die op de trap gezet omdat ik al sliep toen hij thuiskwam en hij was er heel blij mee gelukkig! Ik ook blij want ik lees graag boeken op vakantie en hij normaal gesproken niet maar deze houdt hem wel een tijdje bezig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:56

Ik heb net noh even een roosje gekocht op het station :+:

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:06

Zo leuk, op 3fm hebben ze in het weekend altijd flirt je stijf, luister ik altijd naar of zoek ik terug, en nu hebben ze elk uur een flirt je stijf.. :)) ik heb een leuke dag :))

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:07

En zoals ik al dacht haha. Ik lief kaartje en wat lekkers voor hem gekocht, hij weer niks voor mij.
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik aan Valentijn heb gedaan! :P

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:08

Ries, je maakt mij nieuwsgierig....

Ik ga zo maar wat bedenken, nog geen tijd gehad..

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:10

Aah, jammer irisje, maar misschien bedenkt hij nog wat? Het is nog de hele dag valentijnsdag!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:12

Lolacabana schreef:
Ries, je maakt mij nieuwsgierig....

Ik ga zo maar wat bedenken, nog geen tijd gehad..

@Laura: Jij hebt mij toch op FB? :P Af en toe heel subtiel een hint laten vallen. :P Gelukkig verzanden die hints tussen al mijn overige spam op FB. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:15

Ik eis nog steeds een pb hoor Ries!

Lolacabana

Jou heb ik op fb ja, maar ben niet zo goed met hints :+

Binnenkort maar weer eens meeten :j
Spelletjes spelen *\o/*

Anoniem

Spelletjes? :):)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:24

Casca schreef:
Zo leuk, op 3fm hebben ze in het weekend altijd flirt je stijf, luister ik altijd naar of zoek ik terug, en nu hebben ze elk uur een flirt je stijf.. :)) ik heb een leuke dag :))

Leuk, goeie tip :))

Gisteravond zei mijn vriend dat hij helemaal vergeten was dat het vandaag valentijnsdag was, en dat hij niets had geregeld. Hij bood wel honderd keer zijn excuses aan. Ik deed alsof ik het ook helemaal vergeten was, en we doen nu een klein cadeautje volgende week om het in te halen - denkt hij }> ben vanmorgen om half 6 de deur uitgegaan bij hem, en heb een rode doos voor hem achtergelaten waar ik al een stiekem week aan heb geknutseld. Wat erin zit:

- een cd in met alle liedjes die in 2013 iets voor ons bijzonder waren
- een bon voor een dinertje
- een kaart met lief verhaaltje waarin ik waarschuw voor de zoetsappigheid van het cadeau :D
- en een grapje: hij haalt wiskunde deelcertificaten naast zijn studie, en ik ben tegenwoordig amper bij hem, dus ik heb een snoeprekenmachine ingepakt en daarop geschreven "Je kan altijd op me rekenen" :')

Ben heel benieuwd wanneer hij wakker wordt en de doos ziet, aangezien hij dus helemaal niets verwacht :D Hij verdient het zo. Heeft mij nu harder nodig dan ooit, en juist nu ben ik er nooit door stage aan de andere kant van het land.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:25

Mijn vriend heeft cadeautje 2 gehad, nadat ik zijn cadeau kreeg. De bonbons vielen bij hem erg in de smaak.

Hij maakte me wakker (ik slaap vaak wat langer dan hij) met een bos hele mooie grote rode ruikende rozen. Top!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:26

Ondanks dat ik eigenlijk niks om Valentijn geeft vind ik het wel leuk om jullie verhalen te lezen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:29

Ik heb besloten nog wat extra's te doen. Hij krijgt die kaart vandaag met Ik vind je lief. X als het goed is weet ie dat dat van mij komt en als hij hem gekregen heeft krijgt ie ook een klein cadeautje met een roos. Een boekje met er in waarom ik hem lief vind en op elke bladzijde een goede eigenschap van hem. Ook wel leuk omdat ie soms negatief over zichzelf praat dus ik hoop dat dit hem ook een beetje een positieve boost geeft. Hihi zag t steeds beetje voorbij komem hier int topic en vomd t zelf ook wel een leuk idee. K kan alleen beter een neproos kopen want anders zit die de hele dag in mn tas, k wil hem dan eigenlijk vanavond stiekem op zn bed leggen als hij ff naar de wc is ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:35

Fijne valentijn allemaal! :D

Vandaag dus.. eerst werken :z wat later dan geplanned.. poes is ziek dus daar moest ik drie verschillende medicaties ingooien en mevrouw was BOOS _O- duurde wat langer dan geplanned.

Straks meteen naar huis, dan wordt het omkleden en al dat soort dingen. Vriendje mijmert altijd dat hij zwart jurkje met rode panty zo mooi vindt.. CHECK. _O-

Dan ligt er uiteraard een valentijnskaart in de bus, met een "keep calm" uitspraak erop :))

Dan naar imo het beste chinese restaurant waar ik ooit gegeten heb, Tai Soen in Utrecht *\o/*

Daarna naar huis, dan moet hij even op de bank zitten en ga ik even "naar de wc" in de badkamer. Dan laat ik het bad vollopen, kaarsjes op de rand. Zoetsappigggggg <<)

Terwijl het bad volloopt sneak ik naar de slaapkamer, flikker een oliebol aan rozenblaadjes en de piemelchocolaatjes op het bed en leg die boxershort daar neer _O- _O-

Intussen roep ik hem naar de badkamer. Komt binnen, flikker bruisbal in het bad :))

En daarna naar bed <<)

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:43

Hahaha Jans, je hebt er werk van gemaakt! :D
Veel plezier!

De rest trouwens ook, leuk dat zoveel mensen op deze dag toch met een klein gebaar hun liefde tonen ookal zijn ze jaaaaaaren bij elkaar :D

Ik heb mijn vriend een roos gestuurd met een kaartje erbij (komt met de post in de brievenbus) en ik ga op de terugweg van mijn werk ff een lekker valentijnsgebakje halen. Niet veel bijzonders maar het gaat om het gebaar toch. Ik vond vanmorgen op mijn stapeltje kleren voor vandaag een briefje met een hartje erop, dat vond ik al ontzettend lief. Mijn vriend is na de eerste maanden niet zo romantisch meer haha dus zoiets kleins waardeer ik heel erg. Hij wilde ook perse weten hoe laat ik vandaag thuis zou komen, stiekem heb ik hoop dat hij nog iets heeft... Maar het kan ook zomaar tegenvallen :')