Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Heb wel gelijk de eerste dag al mijn aangifte gedaan.
, hopelijk komen ze snel
Blij blij!!!
Kirja schreef:Klopt, maar ik had een brief met dagtekening 30 april, nu nog niks ontvangen terwijl mensen met een dagtekening van 7 mei het al wel hebben.
JustLizz schreef:Kirja schreef:Klopt, maar ik had een brief met dagtekening 30 april, nu nog niks ontvangen terwijl mensen met een dagtekening van 7 mei het al wel hebben.
Heb je toevallig een brief ontvangen ter verificatie van je rekeningnummer? Dan kan het namelijk nog wel even duren omdat ze dat allemaal controleren tegenwoordig om fraude te voorkomen..

Kirja schreef:Klopt, maar ik had een brief met dagtekening 30 april, nu nog niks ontvangen terwijl mensen met een dagtekening van 7 mei het al wel hebben.
Alik schreef:Kirja schreef:Klopt, maar ik had een brief met dagtekening 30 april, nu nog niks ontvangen terwijl mensen met een dagtekening van 7 mei het al wel hebben.
Officieel is de regel dat er uitbetaalt (of verrekend) wordt binnen 10 werkdagen na de dagtekening van de betreffende aanslag.......
In de praktijk staat het geld er meestal al op op de dagtekening zelf.
Bedenk alleen in het geval van 30 april dat de banken niet werkten op 1 mei, niet in het weekend en ik denk ook niet op 5 mei (maar dat weet ik niet zeker)