vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:46

Ook van mij, nogmaals, heel veel sterkte toegewenst voor morgen. Veel respect voor jou!!

Edit; had ergens morgen gelezen, maar lees nu ook vanavond. Even zo goed sterkte!
Laatst bijgewerkt door Faelivrin op 06-02-14 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:47

Ook van mij heel veel sterkte en succes vanavond en morgen.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:50

Sterkte vanavond en de tijd die daarna komt..

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:57

Ik zie het topic nu pas en globaal doorgelezen.
TS een erg dapper besluit wat je maakt en ik wil je veel sterkte wensen komende dagen. Ik hoop op een goede afloop

Tabaluga12

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:04

Keep your head up!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:08

some1 schreef:
Zal dadelijk eens met mijn ouders overleggen om te kijken of we eventueel vanavond mijn paard anders weg kunnen halen. Mijn vader is vanavond ongemerkt in de buurt en morgen helpt hij de hele dag. Dat is een grote sterke vent dus voel me dan al wel stuk zekerder en veiliger :j

Als ik uitga van je openingspost, zou ik dat zeker doen. Geen stok geven waarmee hij kan slaan he.

En verder sterkte en succes vanavond, en de dagen erna.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:17

Heel veel succes! En kan je niet paard inladen bij ouders onder mom van buitenrit jij met pa naar jullie huis en iemand anders die het paard naar nieuwe stal brengt? Dan heb je alles tegelijk en kan hij ook niet zijn ouders inschakelen om je paard vast te houden.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:20

Stille meelezer.
Allereerst, wat dapper, heel goed.
Ik zou alleen wel echt zorgen dat je paard van het terrein van zijn ouders is, voordat jij ook maar iets aan hem verteld.
Heel veel succes en sterkte iig.

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:22

Ik zou het paard idd. vanavond mee laten nemen.
Hoe dan ook wens ik jou sterkte en ik hoop dat alles zo goed mogelijk verloopt!

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:24

Hier nog een stille meelezer. Veel succes en sterkte toegewenst.

Als ik jou was zou ik het paard inderdaad zo snel mogelijk weghalen bij je schoonouders. Misschien is het wel idee om daarna (misschien samen met je vader) een bloemetje o.i.d. bij je schoonouders langs te brengen als bedankje dat je paard daar heeft mogen staan. Het kan misschien wel zo zijn dat je weggestuurd wordt maar dan ben jij wel degene die het netjes heeft afgehandeld. Je hebt immers nog een huis met hun zoon dus het kan nooit kwaad om zoiets netjes af te handelen. Als je het liever niet persoonlijk wil afleveren is misschien een bloemetje via een koerier met een kaartje ook al voldoende.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:25

Pfff wat een verhaal zeg...

Hou je taai meid!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:36

Gezien je oprechte vrees had in het begin van het topic dat je problemen zou kunnen krijgen met je paard, zou ik er in deze situatie dan toch echt voor kiezen dat nog niemand iets weet voordat je het dier ophaalt.

Stel dat jij het hem vanavond vertelt en daarna je paard gaat halen: in de tijd dat jij naar je paard toe gaat kan hij zijn ouders al gebeld hebben en kunnen hij / zij al roet in het eten gooien :=

Maar ga je eerst het paard inladen, dan weten zijn ouders het als je pech hebt nog eerder dan hij en dat is ook heul erg raar :=

Daarom zou ik kijken of het mogelijk is om het als volgt aan te pakken:

Eerst zorgen dat je uit het huis de meest belangrijke spullen meeneemt, die moeten als allereerste weg zijn zodat je daar zeker van bent :j

Vervolgens ga je om het hele gebeuren in gang te zetten, vanavond of morgen met je paard rijden.
Je gaat dan zo voor het oog gewoon heel normaal voor een buitenritje het erf af :j

Vervolgens rij je met je paard een kilometertje naar een rustige plek, waar je vader staat te wachten met de trailer en je het dier in kunt laden.

Je levert het dier vervolgens af op de nieuwe stal, en gaat (samen met je vader) met je vriend praten waarbij je meteen je overige spullen meeneemt uit het huis vandaan.

En vervolgens ga je naar zijn ouders om daar ook nog even mee te praten.
Leg ze uit dat je ze heel erg dankbaar bent dat het dier daar heeft mogen staan, geef ze inderdaad aan hele mooie bos bloemen, en leg uit dat je je het paard alleen maar verhuist omdat je het anders wel een hele lastige situatie vindt voor alle partijen.

En neem daar vervolgens dan ook direct de rest van je spullen mee.

Ik denk dat je het op deze manier met vrij veel zekerheid toch vrij netjes doet allemaal :)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:39

Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Alleen als je op buitenrit gaat, kun je niet al je paardenspullen meenemen. Natuurlijk wel het belangrijkste, je zadel en hoofdstel en zeker niet te vergeten, je paard zelf.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:42

Ik heb ook de hele tijd mee gelezen.. Ik wil je nu heel veel sterkte wensen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 18:02

Lijkt me ook een goede manier zoals pmerena uitlegt. Je leek best wel angst te hebben in het begin voor zijn reactie, waarom dan riskeren dat hij je paard tegen je kan gebruiken?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 18:12

Ik zal het inderdaad zo aanpakken als pmerena zegt.

Succes! :(:)

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 18:15

Succes vanavond, en ook morgen en de komende dagen.
Ik hoop dat alles toch nog een beetje mee gaat vallen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 18:19

Meid je kunt het! :* Heel veel sterkte en succes. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 18:22

Ik zou inderdaad iets regelen, dat als jij met hem praat (wel met iemand erbij), iemand anders je paard weghaalt. Je weet nooit of hij opeens in de auto stapt en erheen rijdt/watdanook. Ik ken hem niet, jij kent hem het beste, maar toch zou ik daar nog goed over nadenken.

En natuurlijk ongelofelijk veel sterkte! +:)+ Ik duim voor je, en als het allemaal voorbij is halen we (hopelijk) ook allemaal opgelucht adem, en kan jij gaan genieten van een heel nieuw leven! :)

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:03

Heel veel sterkte vanavond!

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:43

Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:47

XLeandrosX schreef:
tineke8889 schreef:
(stille meelezer ontwaakt)
Ik dacht eerst steeds: ik heb niks toe te voegen, maar eigenlijk kun je van succeswensen, complimenten en meeleven niet genoeg krijgen denk ik.. (anders: excuses aan mods)

Ik heb enorm veel respect voor wat je doet/gaat doen. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk en heftig en ik zou er waarschijnlijk nooit sterk genoeg voor zijn. Heel veel succes en sterkte!

Om deze reden ook maar even een reactie van mij. Ik vind je ongelooflijk sterk en dapper. Ik duim voor je en zal vanavond aan je denken. Achter de horizon schijnt de zon. De stappen die je nu zet brengen je alleen maar dichterbij die zon.
Hier nog eentje. :o
Ook je vorige topic meegelezen en ook ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. :)
Inderdaad erg dapper besluit.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 21:05

Heb ook ontzettend respect voor je. Veel sterkte!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 21:15

ben benieuwd hoe het gaat/is gegaan!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 21:16

Succes en sterkte meid!