vuurneon schreef:Nee, nee, niets mis met goede degelijke schoenen
Ik heb nu mooie nude/roze lakpumps, dat staat er beter onder
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

!
Langzaam maar zeker krijgt hij zijn zin though...

Resistance schreef:Je hoeft overigens helemaal niet je best te doen om af te slanken. Gewoon een goed, stevig ontbijt, een gezonde lunch, en gezond avondeten. Tussendoor misschien één koekje, maar beter crackertjes ofzo.
Het is niet dat je er heel weinig voor hoeft te eten, wij eten hier met zijn drieën elke avond een enorme pan eten leeg.
ik eet een tiende van wat ik ooit wegstouwde op een dag....en kijk...10 kilo te zwaar.En ik beweeg de hele dag zo ongeveer
... Hou niet van modellen lichamen ik zie liever een mooie vrouw met rondingen maar wel strak in haar figuur dus geen vet lubberss Resistance schreef:Je hoeft overigens helemaal niet je best te doen om af te slanken. Gewoon een goed, stevig ontbijt, een gezonde lunch, en gezond avondeten. Tussendoor misschien één koekje, maar beter crackertjes ofzo.
Het is niet dat je er heel weinig voor hoeft te eten, wij eten hier met zijn drieën elke avond een enorme pan eten leeg.
lieveli schreef:Resistance schreef:Je hoeft overigens helemaal niet je best te doen om af te slanken. Gewoon een goed, stevig ontbijt, een gezonde lunch, en gezond avondeten. Tussendoor misschien één koekje, maar beter crackertjes ofzo.
Slank worden hoeft hem echt niet in het eten te zitten. En wat gezond is, daar verschillen de meningen ook over. Het heeft met zoveel factoren te maken, het is echt niet iemand's 'schuld' als diegene te zwaar is.
Natuurlijk kunnen er andere factoren meespelen, maar anders zit het vaak in de manier van eten.