Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:42

vuurneon schreef:
Nee, nee, niets mis met goede degelijke schoenen :')

Ik heb nu mooie nude/roze lakpumps, dat staat er beter onder :P

Carr_friesje

Re: Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:53

Nope.. kan niks vinden :')
zo'n beetje alle foto's boven de gordel haha, en heb áltijd het onderste stuk van m'n vest dichtgeritst :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:54

Heb even geTEMd, volgens mij ging dit topic over Yolanthe en niet hoe dun/dik de bokkers zijn :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:55

carr_friesje schreef:
zo'n beetje alle foto's boven de gordel haha, en heb áltijd het onderste stuk van m'n vest dichtgeritst :')

Lekker zo houden :P

En een 30 day ab challenge gaan doen ;) Ik merk in ieder geval verschil. Maar dat mag ook wel bij mij _O-

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:56

carr_friesje schreef:

gelukkig...het topic gaat nu even over jou...dat is heel wat beter dan die yoyo... :D

Tanya@Ik was wel blij met die wending :o

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:56

Tanya schreef:
Heb even geTEMd, volgens mij ging dit topic over Yolanthe en niet hoe dun/dik de bokkers zijn :D

Flauwwwwwwwwww

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:57

Tanya schreef:

Ik vind dit eigenlijk een beetje offtopic voor iemand die dit als enige post in een langlopend discussietopic plaatst... :P

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:57

Tanya schreef:

Wat dus in directe verbinding ligt met het idiote ideaalbeeld van tegenwoordig ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:37

Noooh wat een dikkies hier! :=

Nee serieus, jullie zien er prima uit! Ik ga geen foto plaatsen van mijn muffin top, ik plaats wel een foto als ik ben afgevallen. Met een sportschoolmanager als schoonvader moest het er toch ooit van komen dus nu sta ik 3 dagen in de sportschool om met mijn maatje ahum44ahum weer wat strakker te worden.

Ik hoor eigenlijk nooit dat ik dik ben. Behalve laatst toen ik ruzie had met 2 Turkse jongens die niet voor me aan de kant gingen toen ik aan kwam fietsen. Ik fiets daar gewoon doorheen want ik ben een rebel en toen was ik een 'lelijke dikke kankerzeug'. Credits voor de originaliteit though.

Sommige mensen, zoals mijn nichtjes, zijn gewoon ultra skinny gebouwd. En andere mensen, zoals ik, zijn van nature wat steviger. Ik snap nooit zo goed dat mensen zich daar 'dik' om kunnen maken, als je gezond eet en je hebt voldoende beweging, dan is het toch prima? En zoveel mensen zoveel smaken, we hebben niet allemaal hetzelfde ideaalbeeld.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:20

@Lieveli: heb jij niet het perfecte vriendje? Ik meen mij uit een ander topic iets te herinneren van bio-winkels, en de vader heeft een sportschool? <3 !

Ik vind de foto's van de meiden hierboven allemaal erg mooi: jullie zien er goed uit!
Volgens mij zit het verschil ook in de proportie: jullie zijn allemaal erg mooi in verhouding, dat had ik niet toen ik dikker (véél dikker dan de foto's) was. Door jullie verhoudingen lijken jullie ook gewoon een maat 38 te hebben vind ik, toen ik een 42 had zag ik er écht niet zo uit.

Edit: ik heb ook maar even de test gedaan:
Ik heb een maat 36; ik weeg 58 kg bij 1.70. Ik vroeg aan vriendlief of hij even mij wou vergelijken met de eerste foto van de bokster (een meisje op een brug?). Vriendlief zei dat hij me hetzelfde zou schatten qua lichaam, terwijl er toch een verschil op de maten zit. Maten zeggen echt niet alles!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:36

Ik lees liever de hele dag in bed een boek, omringd door bonbonbloc, dus we hebben nogal wat strijd gehad in het begin := Langzaam maar zeker krijgt hij zijn zin though...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:46

Zolang hij je maar af en toe tussen de dekentjes laat liggen met chocolade :(:)
Ze moeten natuurlijk ook niet té perfect zijn, dat maakt het voor ons alleen maar lastiger!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 17:56

Nu heb ik in ieder geval een beeld van bovenstaande bokkers. :D

Nouja, ik vind het echt van de zotten dat figuurtjes zoals die van Yolanthe vroeger omschreven werden als plussize. Ik doe een moord voor zo'n lichaam maar ik zit gevangen in een vierkante/ronde vorm even hoog als breed van 1,58m.
Wat leven we toch in een verknipte samenleving..

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:49

https://www.facebook.com/?ref=logo#!/ph ... =3&theater

Nou dit is dus een recente foto van mij, mn dikke buik zie je niet, want ik heb er een super strakke corrigerende corset onder die mn hele buik en "lovehandels" weg werkt, maar ik vind wat ik nu ben dik ja, ik heb hier een broek maat 40 aan...en ik ben maar 1.60 dus ik vind dat te dik ja...

En tuurlijk als je 1.86 ben is maat 40/42 echt totaal niet te dik! Vind dat jullie een goed figuur hebben!

ebn let maar niet op mn stomme oudejaarsloten had wel 10 euro gewonnen hahahha, maar we waren in de hoop dat we miljonair zouden worden :P

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:51

Je link doet het niet.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:30

Wat Yolanthe doet moet ze voor zichzelf natuurlijk zelf weten. Mijn smaak is het niet en ik hoop dat er geen hordes meisjes haar als grote voorbeeld zien en de hele dag niks anders eten en drinken dan komkommers en water want dat staat tenslotte in de media vermeld. Dat vind ik persoonlijk het grote probleem met mensen met een voorbeeldfunctie die op deze manier een voorbeeld neerzetten voor jonge meisjes. Ikzelf woog 8 jaar geleden 10 kilo minder dan nu. 1.75m en toen 58 kilo. Ik was er niet blij mee, nu 10 kilo zwaarder krijg ik het commentaar dat ik wel een dikke reet begin te krijgen en I love it! haha! Voel me veel lekkerder in dit lichaam nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:46

Je hoeft overigens helemaal niet je best te doen om af te slanken. Gewoon een goed, stevig ontbijt, een gezonde lunch, en gezond avondeten. Tussendoor misschien één koekje, maar beter crackertjes ofzo.

Het is niet dat je er heel weinig voor hoeft te eten, wij eten hier met zijn drieën elke avond een enorme pan eten leeg.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:54

Resistance schreef:
Je hoeft overigens helemaal niet je best te doen om af te slanken. Gewoon een goed, stevig ontbijt, een gezonde lunch, en gezond avondeten. Tussendoor misschien één koekje, maar beter crackertjes ofzo.

Het is niet dat je er heel weinig voor hoeft te eten, wij eten hier met zijn drieën elke avond een enorme pan eten leeg.

dat moet je echt niet doen hoor als je tegen de 50 loopt :+ ik eet een tiende van wat ik ooit wegstouwde op een dag....en kijk...10 kilo te zwaar.En ik beweeg de hele dag zo ongeveer :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:54

Gewoon voldoende bewegen doet ook al een hoop. En ja zondig je een keer,niet erg. Beweeg je de volgende keer gewoon iets meer. :)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:13

Nu wel als het goed is, mn foto stond op alleen vrienden :)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:18

Resistance schreef:
Je erft sowieso je cupmaat van je moeder, daar kan je dus niets meer aan veranderen.

Was het maar zo :')

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:24

xEmily schreef:
Resistance schreef:
Je erft sowieso je cupmaat van je moeder, daar kan je dus niets meer aan veranderen.

Was het maar zo :')

Bij mij is dat niet zo mijn moeder had eerder vrij kleine borsten terwijl ik echt wel veel te goed bedeeld ben.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:37

Sjaa het is een heel verschil met toen en nu. Dat heeele dunne vind ik dus ook niet mooi.. Maarja dat vind ik, ik zou verder best met haar willen ruilen dan vreet ik wel wat kilo's aan :P ... Hou niet van modellen lichamen ik zie liever een mooie vrouw met rondingen maar wel strak in haar figuur dus geen vet lubberss

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 03:56

Resistance schreef:

Slank worden hoeft hem echt niet in het eten te zitten. En wat gezond is, daar verschillen de meningen ook over. Het heeft met zoveel factoren te maken, het is echt niet iemand's 'schuld' als diegene te zwaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:17

lieveli schreef:
Resistance schreef:

Slank worden hoeft hem echt niet in het eten te zitten. En wat gezond is, daar verschillen de meningen ook over. Het heeft met zoveel factoren te maken, het is echt niet iemand's 'schuld' als diegene te zwaar is.

Dat zeg ik ook helemaal niet. :) Natuurlijk kunnen er andere factoren meespelen, maar anders zit het vaak in de manier van eten.