Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NienkeV1994 schreef:mara168 schreef:Blijft iedereen de hele nacht met de laptop op schoot of zijn jullie van plan ook even naar buiten te gaan?
Ik ga ook wel even naar buiten, en oliebollen eten en champagne drinken, en we hebben ook nog toastjes en bittergarnituur dus zal toch maar even naar beneden gaan als m'n moeder thuis is van d'r werk
Sjolvir schreef:Imala schreef:Op net 5 de leukste videoclips van het foute uur in samenwerking met Q-music.
Ow yeah, ik ga vanavond zo op mijn tafel dansen op al die foute nummertjes
Dat is misschien ook wel grappig! Jeugd sentiment!
Bellatrix schreef:Ben jij zo erg?
mara168 schreef:Blijft iedereen de hele nacht met de laptop op schoot of zijn jullie van plan ook even naar buiten te gaan?
Maartje1990 schreef:Bellatrix schreef:Ben jij zo erg?
Jep, dan vlieg ik echt tegen het plafond aan ook en ik gil ook bijna altijdHilarisch... voor anderen
mara168 schreef:Blijft iedereen de hele nacht met de laptop op schoot of zijn jullie van plan ook even naar buiten te gaan?
Nee hoor, om 12 uur ga ik even naar buiten vuurwerk koekeloeren! Woon buitenaf en aan de maas. Dus kan van het dorp aan de overkant vuurwerk zien, mijn eigen dorp, dorp/stad verderop echt prachtig ik heb echt 360 graden uitzicht over vuurwerk, prachtigDus voor diegene die foto's gaan maken, kom maar hierheen, verder zijn de buren weg en woont er bijna niemand, dus dat huispak maakt dan ook niet uit