donjalover13 schreef:haha precies dit zou ik ook gedaan hebben bahbahbahbah wat een vieze beesten. ik ging een.keer.op kamp en in die.tent (zonderonderzeil dus.sliep op het gras) liepen ALLEMAAL hooiwagens.. denk maar.niet dat k lekker geslapen heb. al die beesten in mn tas.op mn kussen in mn slaapzak. was er iemand zo lief.om het weg te halen had hij ze verzameld en gooide ze een voor een.op me. ik heb als een hysterisch wijf gegild en geschreeud.. ben vervolgens huilend naar de leiding gegaan. town ik smorgens wakker werd lag er een dode spin op mn hoofd. en een dooie op mn kussen. getvergetvergetverdemme. ik heb er echt een trauma aan overgehouden.
ook had.ik afgekopenvakantie in spanje een mini spinnetje van nog geen 1x1 cm in mn tent. heb de hele camping bij elkaar gekrijsd enom mn moeder geroepen. namalief.kwam met een doek aan om dat enge beest wegtehaleb. ze was vervolgens boos want de baby naast.ons was wakker geworden en gaan huilen van mijn gekrijs. uiteindelijk baby weer.stil ik mn tent.in. (rond 1 uur snachts) ik voelde gekriebel kijk ik precies dezelfde spin. mn ouders.wilden.net gaan slapen toen heb ik mn dekens kussen en tent helemaal leeg gehaald midden in de nacht. ik ben de rest van de vakantie dood maar dan ook dood bang geweest.
ik denk er.niet overna.ik denk spin omygoddd die moet dood. das t enige dat ik denk. vervolgend ga ik gullen en pak het eerste de beste voorwerp dat ik tegenkom. of ik laat het mn ouders doen...
OMG! van jou kamp verhaal krijg ik zelfs nachtmerries!!!
ik had een keer op vakantie een spin voor mijn tent. en ik ZIE het gebeuren dat mijn vriend er per ongeluk op stapt. Komen er vervolgens 1000en spinnetjes uit! GADVERDAMME! ik heb ook niet meer geslapen!