Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niobe schreef:Ik kocht eens bij een V&D wat lingerie en na het afrekenen kreeg ik van de cassiere: "Veel plezier ermee!"
Niet een hele rare opmerking, maar ik vond 'em wel een beetje ongemakkelijk
Sky_As schreef:Niobe schreef:Ik kocht eens bij een V&D wat lingerie en na het afrekenen kreeg ik van de cassiere: "Veel plezier ermee!"
Niet een hele rare opmerking, maar ik vond 'em wel een beetje ongemakkelijk
Dit ongemakkelijk? hetzelfde zei mijn huisarts toen ik als 20 jarige voor het eerst de pil ging halen.....
. Evenals het veel plezier wensen, dat deed ik zo'n beetje bij iedereen.
_lies_ schreef:Hunkemoller toevallig?
Daar hebben ze mij geprobeerd slappe oma bh's aan te smeren, omdat ze niks anders in mijn maat hadden...
Kom er ook nooit meer, genoeg andere winkels die het wel hebben

Blijheid schreef:Ik vraag ook vaak nog om de klantenkaart terwijl ik die al lang gehad heb. Als het druk is ga je gewoon snel op de automatische piloot en dan heb je dat
ryukapple schreef:Bizzybijtje schreef:Ik vraag ook vaak nog om de klantenkaart terwijl ik die al lang gehad heb. Als het druk is ga je gewoon snel op de automatische piloot en dan heb je dat
Dat had ik idd ook. Heeft u een klantenkaart o wacht sorry die had u al gegeven
Dat kon niet want mijn broertje en zusje waren nog zo jong en ook mijn uiterlijk verraade mij
Kleine kanttekening, ik was 21 en mijn broertje en zusje waren mijn bloedeigen kinderen van 1 en 3 jaar
Mocht uiteindelijk wel mee op een rit en dat was onvergetelijk
Konstantine schreef:Dat is iets heel anders Kiki, dat gaat over echt foute prijzen. Iedereen kan bedenken dat een stickertje met 6,95 op een Senseo 69,50 had moeten zijn...
Dit gaat over iets dat t/m zondag in de aanbieding was, waarbij maandag dan het kaartje per ongeluk nog hangt.

NoeskaMoos schreef:Sky_As schreef:Dit ongemakkelijk? hetzelfde zei mijn huisarts toen ik als 20 jarige voor het eerst de pil ging halen.....
Het kan ook een gevalletje automatische piloot zijn.
Ik heb ook een aantal jaar bij de V&D gewerkt, waarbij ik honderden klanten om hun Airmilespas heb gevraagd nadat ik die al gescand had. Evenals het veel plezier wensen, dat deed ik zo'n beetje bij iedereen.
Misschien was het zo niet bedoeld
elainelouise schreef:Konstantine schreef:Dat is iets heel anders Kiki, dat gaat over echt foute prijzen. Iedereen kan bedenken dat een stickertje met 6,95 op een Senseo 69,50 had moeten zijn...
Dit gaat over iets dat t/m zondag in de aanbieding was, waarbij maandag dan het kaartje per ongeluk nog hangt.
Ik geef dan altijd het product nog voor de actie prijs mee
Is onze fout dat dat kaartje er nog hangt, en daar hoort de klant niet de dupe van te worden
Shadow0 schreef:Hmmm, die eurocenten zijn nu al zolang uit de running (9 jaar minimaal) dat ik vind dat dat wel gewoon geaccepteerd is. Wiki zegt ook dat winkeliers het mogen weigeren: https://nl.wikipedia.org/wiki/Wettig_betaalmiddel
En de Aldi bij mij in de buurt heeft een meisje, die vind ik echt geweldig. Super vriendelijk, altijd gezellig, etc. De albert heijn en jumbo vallen mij toch ook regelmatig tegen. En dan vind ik het erger, want daar ga ik (mede) voor de service naartoe. Lidl/aldi alleen voor de lage prijs. Celiien schreef:Zo had ik wel eens een meisje voor me, was bij etos of kruidvat oid. Die vroeg om een pakje condooms (meisje was een jaar of 13). dus die vrouw achter de kassa keek haar zo aan en zegt tegen haar, heb je je id bij je? Dus dat meisje helemaal
Rood worden en zeggen uh nee? Zegt die mevrouw achter de kassa dan krijg je ze niet mee van mij
En daarna keek ze mij aan en gaf ze me een knipoog en gewoon normaal. Tjah ik gaf haar ergens toch wel groot gelijk, ze was echt max 14! maar nu de vraag of ze ze wel ergens anders heeft gehaald of toch maar niet
? Hoop t dan weer wel zegmaar

kiki1976 schreef:Hier op het dorp hebben wij een soort van sportzaak, maar verkopen ook de wat duurdere merkkleding erbij. Mij is het nog steeds een raadsel dat die zaak nog steeds bestaat en dat er mensen zijn die er graag komen. Ik rij liever een stuk verder weg dan dat ik daar heen moet.
De eigenaar van de winkel luistert nooit naar wat je vraagt of zegt.
Zoonlief (die was toen 5 of zo) z'n gymschoentjes waren te klein geworden dus ik dacht ik loop even daar snel naar binnen.
Hij vraagt netjes of hij ons kan helpen, en ik leg uit dat ik opzoek ben naar gymschoentjes. Niet van die hele duren want het over een maand zomer vakantie en hij groeit de laatste tijd flink hard.
Kwam hij met schoenen aan van € 50.-. Ik aangegeven dat ik die te duur vind.
Begint hij een heel gesprek tegen m'n zoontje van "vind je deze niet super mooi, dan heb je de stoerste schoenen van de hele klas". Doe ff normaal, ik ga geen Nike Air Max kopen als gymschoenen.
Ben zo de winkel uit gelopen.
Maar gewoon zo op het gevoel van een kind inspelen om maar dure gymschoenen te kunnen verkopen.
Later er nog 1x geweest met mijn man die nieuwe schaatsen wilde.
Ik had weinig zin om nog bij die winkel naar binnen te gaan, maar m'n man haalde me over.
En ja hoor daar kwam de eigenaar weer, kan ik jullie helpen.
M'n man zei dat hij noren wilde.
Eigenaar: heeft u voorkeur voor een merk? Hoge of lage?
Man: Lage maar geen voorkeur voor een merk. Prijs max € 100.- voor die andere halve keer dat ik schaats.
De eigenaar kwam met schaatsten aan, maar mijn man vond die niets omdat het hoge noren waren.
Toen kwam hij met schaatsten die wel lekker zaten maar mijn man vond die te duur, waren € 250.-
En dat ook gezegd.
Ohhh dan heb ik voor u de schaats die u zoekt. Ik ging alweer lichtelijk het kookpunt bereiken, want vent luister eens wat er gezegd word.
Nou deze schaatsen waren het helemaal. Aan de manier hoe hij de doos al anders neerzette voelde ik al nattigheid (en nee, niet in een wak gevallen met schaatsen haha) dus ik liep om hem heen en keek op de doos. Ik lag zowat gestrekt, schaatsen van € 450.-
Ik zei tegen m'n man, kom we gaan want er word gewoon niet geluisterd. Die kijkt mij aan en zegt "hoezo"?
Nou als wij schaatsen vragen van max € 100.- komt hij met schaatsen van € 250.- als we zeggen dat we die te duur vinden, komt hij met schaatsen van € 450.-
Toen we de winkel wilde uitlopen liep hij maar te mekkeren over hoe goed die schaats was. Werd ook gebruikt bij wedstrijden (één of ander model klapschaats).
Maar later had ik hem zelf als klant in de winkel, tja en toen vond hij mij de rare verkoper![]()
Want ik wilde hem geen blik verf vergoeden waarvan hij vond dat de kleur afweek.
Tja dat is logisch als je een muur gaat bijwerken waarvan het schilder werk er al langer dan 3 jaar opzit.
Nee hij wilde z'n geld terug, maar de pot muurverf van € 11.- was leeg.....
kiki1976 schreef:@Janine1990
Is idd een mafkees.
Maar hij bedoelde niet de profs maar degene die op een lager niveau schaatsen, tenminste zo vatte ik het op