ik zie al helemaal voor me hoe ie blij/stralend dat pakket Open zal maken..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zie al helemaal voor me hoe ie blij/stralend dat pakket Open zal maken..
vvv , altijd lekker meegenomen maar we missen ook wel de vreetpakketten
, altijd zo leuk om uit te pakken hihi Britt schreef:Mijn moeder werkt in de zorg en had onder andere een boek over dementerende ouderen in haar kerstpakket![]()
Mijn vriend had een tapaspakket, en ik.. Krijg niks! Wel een mailtje dat de eindejaarsbonus maximaal 100,- netto zou zijn. Die ik dus ook niet heb ontvangen, vermoedelijk omdat ik pas een half jaar in dienst ben. Beetje treurig dus hier.
Zie hier wel hele leuke pakketten voorbij komen!
Britt schreef:Mijn moeder werkt in de zorg en had onder andere een boek over dementerende ouderen in haar kerstpakket![]()
Mijn vriend had een tapaspakket, en ik.. Krijg niks! Wel een mailtje dat de eindejaarsbonus maximaal 100,- netto zou zijn. Die ik dus ook niet heb ontvangen, vermoedelijk omdat ik pas een half jaar in dienst ben. Beetje treurig dus hier.
Zie hier wel hele leuke pakketten voorbij komen!
Mirjamsel schreef:_helga_ schreef:ik werk als kok dus moet gewoon werken met kerst baal baal..![]()
maar wij krijgen 2de kerstdag met heel het personeel een 3 gangen diner op ons werk en een fles prosecco of wijn wat je zelf wil van 1,5 L
Hahah, mijn vriend is kok en die baalt ervan dat ze elk jaar dicht zijn met kerstHij krijgt ook een fles wijn... Hoor het wel vaker in de horeca
In het restaurant waar ik (en mijn vriend ook) werkte, kreeg ik elk jaar een pakket van de banketbakker op de hoek. Chocolaatjes en koekjes enzo. Super leuk! Maar niet als je vader zelf banketbakker is en je moeder ook bij de bakker werkt.. Dan heb je al zat van die zooiVorig jaar liep ik stage bij een zorgbakkerij en toen had ik dat ook.. Nu werkt er niemand van de familie meer bij de bakker, en ik niet meer bij het restaurant met het bakkers-kerstpakket
![]()
Ik vind wel dat er nuttige voedselpakketten ook langskomen!
Nog geen mensen met dingen waar de gebruiksaanwijzing in het Italiaans erop staat? Of gedroogde, vieze worsten???
) + douchespul en oogmakeupremover omdat ik nog iets budget over had
Dat is veel!! 
Ook leuk!
. Zat trouwens een sjaal, muts, banketstaaf en stol in
.

jeeehj 
Sting schreef:Ik ben net door de baas van mn vrijwilligerswerk verrast (ja, op kérstavond nota bene!) met mijn kerstpakket. Zag op FB dat ze kerstpakketten hadden uitgedeeld en ik had niks gehoord... Dus had hem ge-appt en hij kwam het direct brengen, vond het echt lief. Zat trouwens een sjaal, muts, banketstaaf en stol in
.