.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Het kerstpakket 2013; wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:47

Mijn moeder en ik werken bij hetzelfde bedrijf, en mochten allebei zelf iets uitkiezen bij cadeau carrousel. Nou is mijn vader vlak voor de kerst bij zijn bedrijf eruit gewerkt (geen vast contract, doen ze niet meer aan.. ) en nog erger, in 1 van de laatste keren dat ie nog werkte heeft ie een bedrijfsongeval gehad..(waar ie waarschijnlijk zelfs aan geopereerd moet worden) Hij baalt zo vreselijk dat ie geen kerstpakket krijgt(elk jaar kreeg ie een leuke) dus wij hebben hem die van ons al Open laten maken. Ik vond het echt zielig, dus hebben mijn moeder en ik hem allebei opgegeven voor de rtl kerstpakket actie, en mijn moeder is uitgekozen :D *\o/* ik zie al helemaal voor me hoe ie blij/stralend dat pakket Open zal maken.. <3

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:56

Mijn man 2 cadeaubonnen van 25 euro :-) vvv , altijd lekker meegenomen maar we missen ook wel de vreetpakketten ;-), altijd zo leuk om uit te pakken hihi

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 08:41

Britt schreef:
Mijn moeder werkt in de zorg en had onder andere een boek over dementerende ouderen in haar kerstpakket :+
Mijn vriend had een tapaspakket, en ik.. Krijg niks! Wel een mailtje dat de eindejaarsbonus maximaal 100,- netto zou zijn. Die ik dus ook niet heb ontvangen, vermoedelijk omdat ik pas een half jaar in dienst ben. Beetje treurig dus hier.
Zie hier wel hele leuke pakketten voorbij komen!

krijg je ook niet naar rato? Dat is bij heel veel bedrijven, half jaar in dienst, halve kerst bonus. Zou wel zo eerlijk zijn.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:49

Britt schreef:
Mijn moeder werkt in de zorg en had onder andere een boek over dementerende ouderen in haar kerstpakket :+
Mijn vriend had een tapaspakket, en ik.. Krijg niks! Wel een mailtje dat de eindejaarsbonus maximaal 100,- netto zou zijn. Die ik dus ook niet heb ontvangen, vermoedelijk omdat ik pas een half jaar in dienst ben. Beetje treurig dus hier.
Zie hier wel hele leuke pakketten voorbij komen!

Dat boek, haha! Kan je in het nieuwe jaar aan zelfstudie gaan doen :')

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:29

Mirjamsel schreef:
_helga_ schreef:
ik werk als kok dus moet gewoon werken met kerst baal baal.. ;(
maar wij krijgen 2de kerstdag met heel het personeel een 3 gangen diner op ons werk en een fles prosecco of wijn wat je zelf wil van 1,5 L

Hahah, mijn vriend is kok en die baalt ervan dat ze elk jaar dicht zijn met kerst :') Hij krijgt ook een fles wijn... Hoor het wel vaker in de horeca :P

In het restaurant waar ik (en mijn vriend ook) werkte, kreeg ik elk jaar een pakket van de banketbakker op de hoek. Chocolaatjes en koekjes enzo. Super leuk! Maar niet als je vader zelf banketbakker is en je moeder ook bij de bakker werkt.. Dan heb je al zat van die zooi ;) Vorig jaar liep ik stage bij een zorgbakkerij en toen had ik dat ook.. Nu werkt er niemand van de familie meer bij de bakker, en ik niet meer bij het restaurant met het bakkers-kerstpakket :P

Ik vind wel dat er nuttige voedselpakketten ook langskomen!

Nog geen mensen met dingen waar de gebruiksaanwijzing in het Italiaans erop staat? Of gedroogde, vieze worsten???

Waar werkt hij? :=

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:43

Niet bij jou in de buurt, haha

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:00

Ik heb nog een kerstpakket van Subway gekregen :D
Een hele leuke mand met een fles royal club, kaascrackers, chocokoekjes, een hele mooie kaars en marsepein. Vooral de mand vind ik heel mooi :Y)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 05:14

Net terug van de kerstborrel, heb een bord met kleine schaaltjes(saus), kaartje voor kerstcircus en kaartje voor 80's 90's en 00's feest van 8fm gekregen.

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:50

Ook weer een mooi kerstpakket gekregen:

- zak oplos-cappuccino
- meergranenbeschuit
- potje zwarte bessen confiture
- breekbrood
- pak pasta trottole
- pot pastasaus
- potje pesto
- zak grissini
- blik tomatensoep
- soepstengels
- bruschetto mix rosso
- balsamico saladekit
- fles appel en vlierbessap
- groene thee
- olijven
- chocolade kerstballen
- plastic bidon
- sportbal
- baddoek
- sporttas

Ben er erg blij mee. :j

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:41

Wij hebben een gezellig uitje gehad, een kerstontbijt en een fair-trade voedselpakket met allemaal bruikbare dingen. Heb een pak muffinmix aan een collega gegeven, die gaat er voor mij muffins van bakken. Ook de wijn heb ik aan een collega gegeven.

Daarnaast hadden wij met de directe collega's nog een lunch georganiseerd, waarbij iedereen wat maakt en dat was weer erg gezellig.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 20:47

Mijn kerstgeschenk is Dot van Marc Jacobs (het flesje is al te geweldig <3) + douchespul en oogmakeupremover omdat ik nog iets budget over had _O-

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 15:38

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:49

Zo, haaaallo :wow: Dat is veel!! :')

Ik kreeg 2 bioscoopbonnen :) Ook leuk!
Had niks verwacht.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 23:35

Een boek 'De magere kok' en een Rituals pakketje. <3

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 23:46

Ik ben net door de baas van mn vrijwilligerswerk verrast (ja, op kérstavond nota bene!) met mijn kerstpakket. Zag op FB dat ze kerstpakketten hadden uitgedeeld en ik had niks gehoord... Dus had hem ge-appt en hij kwam het direct brengen, vond het echt lief :D. Zat trouwens een sjaal, muts, banketstaaf en stol in *\o/* .

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 14:26

Allemaal bruikbare etenswaren :)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:42

Ik heb slechts van 1 van m'n 4 baantjes iets extra's gekregen voor kerst }:0
Van dat echtpaar een flesje goede parfum en bankletter en een kerststol, dat zijn ook hele lieve mensen (krijg ook met verjaardag altijd wat etc).
De andere 3 gezinnen (nog) niks gekregen.
Vind het toch wel jammer als ze me echt 'vergeten' zijn :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 14:41

Ik heb bij mijn andere werkgever heel veel zoetigheid gekregen, zowel in het pakket van de pv als van het bedrijf zelf. Koek, marshmallow, schuimpjes, chips, popcorn, chocolaatjes en 3 vormen. Daarnaast een fles sap, thee, en 2 theeglazen en een etagiere van glazen bakken om alle zoetigheid in te doen.
Opzich een leuk pakket, wel jammer dat de pv en het bedrijf niet op elkaar hebben afgestemd, waardoor ik dus 2 pakketten met alleen maar zoet had..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 16:14

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 13:41

rectificatie!

Ik heb, ondanks de berichten dat het niet door zou gaan, wel een kerstpakket gekregen... nou ja, nieuwjaars pakket :+ jeeehj *\o/*
Het was een soort keuze/pluim gebeuren. en ik heb een soeppan uitgekozen :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 13:47

Sting schreef:
Ik ben net door de baas van mn vrijwilligerswerk verrast (ja, op kérstavond nota bene!) met mijn kerstpakket. Zag op FB dat ze kerstpakketten hadden uitgedeeld en ik had niks gehoord... Dus had hem ge-appt en hij kwam het direct brengen, vond het echt lief :D. Zat trouwens een sjaal, muts, banketstaaf en stol in *\o/* .

Stom bokt censuur :')
Ik las het automatisch al anders die banketstaaf.... :')

Ik mag zelf iets uitzoeken, twv 15 euro. Altijd goed! Al mis ik wel de spanning van een pakket.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 14:37

ik heb een middelgrote harde koffer gekregen met daarin eten en drinken, super leuk kerstpakket en net ook nog eens 100 euro op mijn bankrekening!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 14:41

Kerstbonus van 500,-, VVV-bon twv 50 en een boekje en koektrommel van het bedrijf... Iemand nieuwsgierig waar ik werk? Mag ik lekker niet zeggen! ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 15:02

WolinLotte schreef:
Een trolley! van Princess.. Leuk ding! :)

Wij werken bij dezelfde werkgever geloof ik, haha! Ben er wel helemaal blij mee!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:40

Mijn broodrooster is binnen! Van zo'n bon :P Heb even op Bol gekeken en hij is 55Euro waard... Wil gelijk de andere apparatuur van dat merk :D