Geesten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:36

Oh, dat is echt heel eng... -O-

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:41

BrammetJee schreef:
Dan heb je ee slaapverlamming gehad

Edit:http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Oei, ik was iig wel echt in paniek toen dat gebeurde..
Gelukkig geen "geest" die me vasthield dan haha

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 10:45

Een vriendin van mij heeft pas ook iets vaags meegemaakt.

Ze had gedroomd dat er een man zei ''Je mobiel gaat voor twee dagen stuk'' Toen werd ze dus om drie uur wakker en wat denk je? Mobiel kapot, alleen wit scherm. Ze is toen naar haar moeder gerent die het niet geloofde maar het wel raar vond. De volgende dag gingen ze naar een telefoonwinkel en die konden er niks aan doen. Twee dagen later werd ze om kwart over drie 's nachts wakker en ja hoor, haar mobiel was weer aan...

Poess91

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:59

Haha ik noemde 't altijd slaapdronken

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 11:00

Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt en hoop het echt niet mee te maken ik denk dat ik dan sws niet meer durf te slapen.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 11:03

gistere een grappig stom toeval

ik zat dance macabre te luisteren en deze eindigde precies om 0:00 op de klok ( waar ik toevallig net naar keek ) :+

Edith , type fout . lang leve de tablet

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:01

Ik heb 1x iets raars meegemaakt bij ons op stal, is al jaren geleden en daarna ook nooit meer iets gebeurd ofzo (maar ben daar ook nooit meer blijven plakken in het donker haha)

Wij hebben op stal een aggregaat voor stroom maar die gebruik ik eigenlijk nooit, als ik daar in het donker ben heb ik een zaklamp. Was toen die avond met een vriendin op stal, we hadden de paarden al gedaan maar we zaten nog even wat te drinken in de caravan, in het donker. Was heel gezellig maar opeens sloeg de sfeer helemaal om. Ik zei.... praktisch vanuit het niets tegen die vriendin (die midden in een zin zat) "Volgens mij is het tijd dat we naar huis gaan...... NU" .... ze kijkt me aan en reageert alleen maar met "OMG jij denkt hetzelfde he!! Ik dacht dat het aan mij lag maar we moeten echt weg!"

We hebben de fietsen gepakt en zijn als een idioot naar huis gegaan. Ik kan nog steeds niet helemaal omschrijven wat er was, er was uiteindelijk ook niets raars gebeurd of te zien de dag erna, maar het voelde op dat moment echt alsof er ieder moment een roofdier bovenop me kon springen ofzo.... heel bizar! En mijn vriendin ervaarde het precies hetzelfde...

Nou is dat wel een raar weggetje in het donker, ergens in die periode is er ook een keer ingebroken, hebben we een broekriem gevonden in de stal van onze shetlander (die van niemand was.... ik wil het niet weten ook haha) en scheen er een meisje verkracht te zijn iets verderop.

Ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij dat ik toen zo snel naar huis ben gegaan haha!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:06

Heel nickelodeon gaat over spoken haha

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:09

Het is dan ook Halloween :))

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:11

stoer! ik ga tv kijken denk ik :')
Gaat iemand van jullie iets leuks doen met halloween? ik ga alleen naar een spooktocht zaterdagavond :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 16:38

Ik ga niks doen, vind ik aan de ene kant wel jammer dat bijna niemand wat doet in nederland met halloween. Als er kinderen aan de deur komen en alle huizen versierd, lijkt me toch wel leuk om een keer mee te maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:53

Ik ga naar Insidious 2 vanwege Halloween haha. Telt dat ook?

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:02

ik zou ook willen dat het gevierd word( zegt de gene die haar pompoen nog steeds moet uit hollen etc. )

verder ben ik vanavond op stal .
( geesten verzoeken mij te vertellen wat er precies met man paard is ;) )

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:42

Je kan beter met het dier zelf proberen te communiceren dan er geesten bij gaan halen. Kan me niet voorstellen dat je paard 24/7 een beschermengel met zich mee draagt

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:47

ik maakte ook maar een geintje ;) tuurlijk ga ik geen geesten verzoeken .

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:17

Poess91 schreef:
Je kan beter met het dier zelf proberen te communiceren dan er geesten bij gaan halen. Kan me niet voorstellen dat je paard 24/7 een beschermengel met zich mee draagt

da zal wel niet serieus zijn :+

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:19

D'r zullen er genoeg rondlopen die het serieus willen proberen :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:45

kun je nog eens lachen :')

Ow geest, alsjeblieft laat mij weten wat mijn paard mankeert oehoeee *lees in zweverig stemmetje*
:')

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:43

DynamiteS schreef:
kun je nog eens lachen :')

Ow geest, alsjeblieft laat mij weten wat mijn paard mankeert oehoeee *lees in zweverig stemmetje*
:')

Hahahah _/-\o_

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:56

haha , de geesten hadden er geen trek in . ;)
de honden deden wel vreemd vanavond . }:0

en ik heb bijna ( denk ik) hardlopers aan gereden op de terug weg . :r

ze liepen vanuit het niets ineens naast m'n scooter ( gingen zelf ook niet aan de kant , donker gekleed en een enkel rood lichtje) schrok me eigen helemaal de pleuris riep gelijk wow sorry ... :')
ik weet echt niet waar ze vandaan kwamen :?

dus mochten ze op bokt zitten Y;(

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:03

Bizzybijtje schreef:
Ik ga naar Insidious 2 vanwege Halloween haha. Telt dat ook?

Rete slechte film :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 01:58

Vond het juist een goeie film :j Spannend :D

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 20:58

Ik heb altijd het gevoel of dr iemand aanwezig is, vooral als ik er over praat, of bijv nu ik dit verhaal typ iemand mee kijkt over me schouder. ook soms t gevoel of er een hand op me schouder ligt,

Ik liep laatst op stal er begon een vrouw (die mij niet kende en ik haar niet ) iets aan mij te vragen.
en ze zei dat ik meer lol moest maken omdat de geesten om mij heen het zeiden.
Toen was ik redelijk bang. (vind die dingen echt eng)
Af en toe krijg ik het ook heel benauwd. net of ik stik. en raak meestal dan in ''paniek'' en val meestal dan ook flauw.

Wat ik vroeger hoorde toen ik klein was.
Ik ging museums niet in etc. zoals een kasteel waar iemand vermoord was of in een huis waar erge dingen zijn gebeurd in de oorlog ofzo. ik ging dr voor geen goud in , en zei altijd, als 5/6 jarig meisje, ik ga dr niet in er zijn enge/erge dingen gebeurt in dat huis ofzo.

Ook voel ik mensen gauw aan , zoals die kan ik vertrouwen, die niet, en die liegt en die niet.
ik voel dieren ook gauw aan.

Maar met die huizen heb ik nog steeds wel een raar gevoel en benauwd gevoel als ik erin ga.
Dat is best raar toch ?

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 21:01

TessJazz schreef:
Ik heb altijd het gevoel of dr iemand aanwezig is, vooral als ik er over praat, of bijv nu ik dit verhaal typ iemand mee kijkt over me schouder. ook soms t gevoel of er een hand op me schouder ligt,

Ik liep laatst op stal er begon een vrouw (die mij niet kende en ik haar niet ) iets aan mij te vragen.
en ze zei dat ik meer lol moest maken omdat de geesten om mij heen het zeiden.
Toen was ik redelijk bang. (vind die dingen echt eng)
Af en toe krijg ik het ook heel benauwd. net of ik stik. en raak meestal dan in ''paniek'' en val meestal dan ook flauw.

Wat ik vroeger hoorde toen ik klein was.
Ik ging museums niet in etc. zoals een kasteel waar iemand vermoord was of in een huis waar erge dingen zijn gebeurd in de oorlog ofzo. ik ging dr voor geen goud in , en zei altijd, als 5/6 jarig meisje, ik ga dr niet in er zijn enge/erge dingen gebeurt in dat huis ofzo.

Ook voel ik mensen gauw aan , zoals die kan ik vertrouwen, die niet, en die liegt en die niet.
ik voel dieren ook gauw aan.

Maar met die huizen heb ik nog steeds wel een raar gevoel en benauwd gevoel als ik erin ga.
Dat is best raar toch ?

Hmm, ja ... Misschien heb je gewoon een heel goed voorgevoel !

Ik heb daar ook last van hoor, ik weet precies wat je bedoelt. Maar best wel eng van dat die vrouw dat tegen je zei!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 21:08

Ik had vanmiddag toen ik dit topic las opeens dat mn muis begon te spacen, dus helemaal op en neer op mn scherm, hij wou niet stoppen en kon nergens op klikken, pc wou ook niet uit of wat. Toen kreeg ik echt zo'n sterk gevoel dat er iemand in mn kamer was en toen zei ik opeens keihard 'kap daarmee!' en toen deed mn muis het opeens weer.. vond het wel creepy :))