Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
kom maar op met die volgende 5 dagen! Ik ben er klaar voor
Kom maar op!!

annnepannne schreef:Even een vraagje, wat doen jullie onder je jurkje?
Ik heb een wit jurkje en maat s is altijd te kort en maat m is te wijd, ben dus bang dat mn jurkje omhoog waait en ik in mn blote kont sta.![]()
Zat te denken aan zo'n h&m basic jurkje maar die zijn dus nergens te vinden, enige wat ik kan vinden zijn van die shape jurkjes die je figuur corrigeren dus dat is echt de noodoplossing
annnepannne schreef:Even een vraagje, wat doen jullie onder je jurkje?
Ik heb een wit jurkje en maat s is altijd te kort en maat m is te wijd, ben dus bang dat mn jurkje omhoog waait en ik in mn blote kont sta.![]()
Zat te denken aan zo'n h&m basic jurkje maar die zijn dus nergens te vinden, enige wat ik kan vinden zijn van die shape jurkjes die je figuur corrigeren dus dat is echt de noodoplossing
_Kellyy schreef:annnepannne schreef:Even een vraagje, wat doen jullie onder je jurkje?
Misschien heeft de Hema zo'n jurkje?