Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

felineepino

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:02

Ik stond op de bus te wachten waar mijn vriend in zat en toen stopte de bus recht naast mij en die spiegel knalde zo tegen mijn hoofd aan viel zo achterover hahaha

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:04

felineepino schreef:
Ik stond op de bus te wachten waar mijn vriend in zat en toen stopte de bus recht naast mij en die spiegel knalde zo tegen mijn hoofd aan viel zo achterover hahaha

Héel typisch dit..
Lijkt me van beide kanten onwaarschijnlijk.
En dan al helemaal van de chauffeur, die begaat wel een hele grote fout.
Waar is de rest van het verhaal? Stapte die niet uit?

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 08:58

Ik heb het ook een keer gehad. Alleen fietst ik in een bocht en de bus raakte mij ook met een spiegel. Ging niet hard gelukkig. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 10:02

BenteMaxime schreef:
felineepino schreef:

Héel typisch dit..

Is een vriendin van mij eergisteren nog bijna overkomen hoor... Ze dook net optijd weg omdat die bus helemaal over de stoeprand helde... Best eng. Chauffeur bood netjes zijn excuses aan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 10:03

elizexbeau schreef:
Van de week wilde iemand het busperron opstappen, maar ze struikelde en viel heel hard op de grond. Voor haar rot, maar ik moest hard lachen

Met zo'n persoon zou ik dan weer medelijden hebben en vragen of het gaat en haar misschien helpen opstaan. Je kunt je best lelijk bezeren.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 10:07

@ BenteMaxime: dat met die spiegel kan best gebeuren hoor. Bus 12 uit Utrecht is al een paar keer genoemd, maar ik haal hem er graag nog eens bij: volgens mij hebben heel veel mensen al blauwe plekken van die spiegels opgelopen. Mensen dringen daar op het laatste moment zo ver naar voren dat de bus inderdaad wel eens een achterhoofd aantikt.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 10:40

Gebeurt hier bij de studentenbussen ook geregeld dat het raak of bijna raak is, heb het zelf ook wel eens bijna gehad. Schrok me dood, in het vervolg let ik beter op!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 12:22

Inderdaad, het was ong eens per week raak, spiegel tegen de kop van een van de scholieren. Heb zelf ook een aantal keer weg moeten duiken. :')

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 12:24

O dan neem ik mijn woorden terug!
Belachelijk zeg, dat dat gebeurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 13:00

Bus 37 & 38 in Utrecht kunnen dat ook goed, ver over de stoeprand komen met de neus.. vooral bij de Otto Hahn weg :=

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 13:56

Denk dat dat bij elke drukke bushalte wel is? Zeker met scholieren die een plekje willen bemachtigen.. Bus 10 en 8 in [***] zijn ook altijd zo rete druk..

Anyway, ontopic!
Kreeg gister een foto van een klasgenootje doorgestuurd. Was een trein coupe, helemaal leeg maar er lagen nog twee koffers in die rekken boven de stoelen. Was iemand dus vergeten, oh wat zou ik dan kwaad zijn op mezelf :')

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 14:31

Ik liep donderdag de trap op bij Utrecht centraal had haast om de trein te halen ga ik vol op mijn snuffert op die trap nou ik schaamde me dood :o

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:04

Geweldig dit!!!

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:06

In de gang zei ik een keertje "oh Philip is weg"(hij is niet heel lelijk) en waar staat hij ja idd achter mij en ik draai me om en ik schaamde me dood en zei "hoi Philip jij kent Sanne" en toen liep ik weg faal faal faal

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:08

Oké die laatste snap ik niet helemaal haha

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:21

BenteMaxime schreef:
felineepino schreef:

Héel typisch dit..

Kan gewoon hoor.
Heeft hier in Leiden nog wel eens een ambulance aan te pas moeten komen omdat iemand een busspiegel tegen z'n hoofd gekregen heeft. Als je echt op de rand van de halte staat is het zo raak.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:30

Ik was van maandag t/m vrijdag in London, en de metro's rijden daar enorm hard.
Ik stond en hield me vast aan een paal en op een gegeven moment remde de metro. En tja, daar lag ik dan, op een hele knappe jongen.
De hele metro ging natuurlijk helemaal stuk en ik moet dit nog lang aanhoren ben ik bang... Hahaha

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:32

Warboel schreef:
BenteMaxime schreef:

Héel typisch dit..

Kan gewoon hoor.
Heeft hier in Leiden nog wel eens een ambulance aan te pas moeten komen omdat iemand een busspiegel tegen z'n hoofd gekregen heeft. Als je echt op de rand van de halte staat is het zo raak.[/quote]

Had al gezegt, neem m'n woorden terug.
Vind het echt belachelijk dat dat gebeurd!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:52

Hahaha heb toch wel even heel hard moeten lachen om de zingende vogel, de in-de-broek-poepende-jongen en de bos bloemen tussen de deur :=

Vaak zat genante momenten in het OV, helaas :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 21:58

Wederom niet echt een genant momentje voor mezelf, maar wel vreselijk gelachen.

In een overvolle trein die (wederom) weer eens vertraging had en met een rotgang van 30 over de rails scheurde. Iedereen was wat narrig, want de trein stond ook nog eens om de haverklap stil, kortom erg gezellig. Ik stond met een kameraad bij de deuren en hij liet trots zijn nieuwe telefoon even zien (inmiddels al zo'n 6 jaar geleden?). Hij had er ook een heel leuk deuntje op staan, van het liedje 'begin de dag met een dansje'.. Hij die afspelen (was tamelijk stil in de trein), staat er ineens een boom van een kerel op en begint het liedje vrolijk mee te zingen. Hele treinstel in een deuk, echter kon zijn vriendin er niet om lachen :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 22:30

Ontzettend leuke dingen komen hier langs! :D

Mijn vriendinnen en ik vallen regelmatig bijna van het trapje in de trein als hij remt!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:33

Hihi zou mij ook vaak overkomen als ik niet wist waar de trein ong remt of waar ze ineens een bocht moeten maken waarbij het treinstel vreselijk wiebelt of gewoon omdat de bocht beetje scherp is icm met de snelheid.. Gelukkig weet ik dit wel van mijn traject dus ben blij dat mij niet overkomt :)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 22:36

Ik voel me ook altijd enorm opgelaten als mijn vriendinnen en ik als enige praten in een coupé.
Alsof iedereen dan mee luistert (niet dat het zo interessant is... :D)
We controleren altijd drie keer of we niet in een stiltecoupé zitten!

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:39

Laatst in de trein naar school. Jongens luid aan t praten. Ik muziek ui gezet en stiekem meeluisteren. De verhalen die eruit kwamen ik kon m'n lach bijna niet inhouden :') . Ze waren alle 3trouwens best knap, zegt er een ( lang verhaal voorafgaand ) ja t was een wijf met blond haar en blauwe ogen precies mijn type . Ik *D

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 22:43

BonteLisa schreef:
Laatst in de trein naar school. Jongens luid aan t praten. Ik muziek ui gezet en stiekem meeluisteren. De verhalen die eruit kwamen ik kon m'n lach bijna niet inhouden :') . Ze waren alle 3trouwens best knap, zegt er een ( lang verhaal voorafgaand ) ja t was een wijf met blond haar en blauwe ogen precies mijn type . Ik *D

Herkenning :o

Zo'n momentje had ik ook met een paar jongens. Alleen hadden deze het iets té goed met zichzelf getroffen...

''Ja, die Laura hé, die vraagt cónstant aandacht van me. Ik word er zo moe van, ik denk dat ik haar gewoon een keertje 'doe' en haar dan laat vallen''

Uh!? :?