Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
felineepino schreef:Ik stond op de bus te wachten waar mijn vriend in zat en toen stopte de bus recht naast mij en die spiegel knalde zo tegen mijn hoofd aan viel zo achterover hahaha
BenteMaxime schreef:felineepino schreef:Ik stond op de bus te wachten waar mijn vriend in zat en toen stopte de bus recht naast mij en die spiegel knalde zo tegen mijn hoofd aan viel zo achterover hahaha
Héel typisch dit..
Lijkt me van beide kanten onwaarschijnlijk.
En dan al helemaal van de chauffeur, die begaat wel een hele grote fout.
Waar is de rest van het verhaal? Stapte die niet uit?
BenteMaxime schreef:felineepino schreef:Ik stond op de bus te wachten waar mijn vriend in zat en toen stopte de bus recht naast mij en die spiegel knalde zo tegen mijn hoofd aan viel zo achterover hahaha
Héel typisch dit..
Warboel schreef:BenteMaxime schreef:
Ik stond op de bus te wachten waar mijn vriend in zat en toen stopte de bus recht naast mij en die spiegel knalde zo tegen mijn hoofd aan viel zo achterover hahaha
Héel typisch dit..
BonteLisa schreef:Laatst in de trein naar school. Jongens luid aan t praten. Ik muziek ui gezet en stiekem meeluisteren. De verhalen die eruit kwamen ik kon m'n lach bijna niet inhouden. Ze waren alle 3trouwens best knap, zegt er een ( lang verhaal voorafgaand ) ja t was een wijf met blond haar en blauwe ogen precies mijn type . Ik