Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tita schreef:zo denken de meeste mensen niet Wilmaboy en helemaal niet de categorie 30-60 jaar want alleen is maar alleen en je meeste vrienden zijn gesetteld
ik heb het jaren gedaan ... niet dat ik er spijt van heb absoluut niet en niet dat ik vreemd ben gegaan maar ik bleef bij hem uit stabiliteit.... maar ik mistte wel heel veel dingen.tita schreef:ik heb het jaren gedaan ... niet dat ik er spijt van heb absoluut niet en niet dat ik vreemd ben gegaan maar ik bleef bij hem uit stabiliteit.... maar ik mistte wel heel veel dingen.
Vrijgezelle leven vind ik persoonlijk niks aan
tita schreef:ik heb het jaren gedaan ... niet dat ik er spijt van heb absoluut niet en niet dat ik vreemd ben gegaan maar ik bleef bij hem uit stabiliteit.... maar ik mistte wel heel veel dingen.
Vrijgezelle leven vind ik persoonlijk niks aan
nelis schreef:Misschien reageer ik nu inderdaad veel uit emotie maar gezien mijn verleden , waarvan hij op de hoogte is is dat enigsins verklaarbaar.
anneliesdj schreef:nelis schreef:Misschien reageer ik nu inderdaad veel uit emotie maar gezien mijn verleden , waarvan hij op de hoogte is is dat enigsins verklaarbaar.
Misschien wel verklaarbaar maar geen excuus, je leeft niet in het verleden maar in het nu. Wat kan je partner eraan doen dat jij de verkeerde mannen hebt getroffen? Dat waren ook je eigen keuze's en moet je nu hem niet voor laten boeten.
Dat de man(nen) die je vroeger hebt gehad niet betrouwbaar waren wil niet zeggen dat deze man dat ook niet is.
ik eerst zelf een profiel zou aanmaken met een foto van een prachtige vrouw en dan zou ik met hem in contact proberen te komen, alleen maar om zeker te weten dat hij buiten de pot wilde piesen. nelis schreef:Nee maar kat op het spek binden is ook wat anders..
daarnaast weet ie wat de consequenties zijn.. ook door dat zelfde verleden.
Je hebt het over een mens, je partner heeft zijn eigen karakter, eigen gevoelens, eigen denkwijze, die kun je niet verwijten de kat op het spek te binden, wel het opeten van het spek mocht hij dat daadwerkelijk gaan doen 
anneliesdj schreef:nelis schreef:Nee maar kat op het spek binden is ook wat anders..
daarnaast weet ie wat de consequenties zijn.. ook door dat zelfde verleden.
De kat op het spek binden?Je hebt het over een mens, je partner heeft zijn eigen karakter, eigen gevoelens, eigen denkwijze, die kun je niet verwijten de kat op het spek te binden, wel het opeten van het spek mocht hij dat daadwerkelijk gaan doen
En de consequentie's bepaal jij zelf, dat doet jouw verleden niet. Volgens mij ben je geen programma wat volgens een vast systeem moet reageren maar kun jij ook prima zelf nadenken en relativeren.
anneliesdj schreef:Dat is allemaal prima, maar als de ts haar vriend nu de bons geeft moet ze dat niet doen met als excuus 'jamaar ik heb een vervelend verleden'. Je verleden doe je niets aan, je toekomst heb je zelf in de hand.
Ik snap best dat het je wat achterdochtiger maakt maar daar ben je je ook zelf van bewust, des te meer reden om het goed uit te praten voor je verdere beslissingen neemt.
anneliesdj schreef:Dat is allemaal prima, maar als de ts haar vriend nu de bons geeft moet ze dat niet doen met als excuus 'jamaar ik heb een vervelend verleden'. Je verleden doe je niets aan, je toekomst heb je zelf in de hand.
Ik snap best dat het je wat achterdochtiger maakt maar daar ben je je ook zelf van bewust, des te meer reden om het goed uit te praten voor je verdere beslissingen neemt.