Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb ik rust
Remark schreef:Ik weet niet hoe de zaken er bij jullie voor staan maar ik kreeg net een berichtje dat GTA is uitgespeeld.
Nu weet ik waarom hij voorstelde om morgen wat leuks te doen ipv vandaag XD

dus ik weet nog niet of ik weg ga. Arme vriend want die keek er al helemaal naar uit
Joolien schreef:Remark schreef:Ik weet niet hoe de zaken er bij jullie voor staan maar ik kreeg net een berichtje dat GTA is uitgespeeld.
Nu weet ik waarom hij voorstelde om morgen wat leuks te doen ipv vandaag XD
Omg dat is snel
Vanavond zou ik weg zijn naar toneel, maar ik heb net geknuffeld met een veulen wat er niet zo zacht aan toe ging zeg maardus ik weet nog niet of ik weg ga. Arme vriend want die keek er al helemaal naar uit
jorika1986 schreef:Joolien schreef:Kwam deze foto tegen op FB, moest meteen denken aan GTA
Te koop: Auto zonder laadruimte. Vederlicht model door strippen van onnodige onderdelen. Makkelijk instappen. Voorwielaandrijving. Voor een schappelijke prijs al ben ik verdeeld over de verkoop omdat we samen veel hebben meegemaakt.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 5733_o.jpg
Waar is de andere helft??? Sjonge jonge dat moet een goeie klapper geweest zijn...

maar ben blij als ik dit weekend lekker weg ben want zit nu met oordopjes in... Voel me anders net zo'n oppas "Nee, niet schelden"
Lianne86 schreef:Hij doet nu elke dag iets, of helpt mee met de schuur of kookt zodat ik er niets van kan zeggen... Wel slim van hemmaar ben blij als ik dit weekend lekker weg ben want zit nu met oordopjes in... Voel me anders net zo'n oppas "Nee, niet schelden"