Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat je het op deze manier gedaan hebt.
janouk schreef:Goed plan.![]()
Zorg goed voor jezelf en je kids. Laat je ook het Amsterdams Verreken beding uit leggen door de Notaris.
nu volhouden en zorg dat je zelf gelukkig wordt!
Sccount123 schreef:Gisteren gewoon een heerlijk hazelnoot gebakje gekocht, hij zegt hebben we een feestje... Ik zei nee gewoon omdat ik van je hou.. Wat kan een dag veranderen, als er gewoon 2 x ja word gezegd op iets wat ik al heeeel graag wil!!..
Sccount123 schreef:Gisteren gewoon een heerlijk hazelnoot gebakje gekocht, hij zegt hebben we een feestje... Ik zei nee gewoon omdat ik van je hou.. Wat kan een dag veranderen, als er gewoon 2 x ja word gezegd op iets wat ik al heeeel graag wil!!..
cam schreef:Ja had alles van TS terug gelezen en zag dat hij ook kind 4 had erkend bij de gemeente.
Maar dan heeft vriend het wel heel goed geregeld...........voor zich zelf.
Hij heeft een baan,een eigen bedrijf met gratis werknemer(TS),4kinderen die hij op kan eisen,een huis als zijn ouders en straks niet meer zijn.
En TS heeft nog een klein beetje spaargeld,4 kinderen die ze niet kan onderhouden,geen eigen inkomen ook al werk ze in het bedrijf van haar partner. En straks geen rechten op pensioen,woning,erfenis,en weduwe uitkering mocht er iets met haar partner gebeuren.
En hij geeft aan dat hij liever geld uit geeft aan zijn paarden dan aan iets wat TS rust geeft,een samenlevingscontract waar alles in wordt afgesproken.
Ik wist het wel,schrijf je zo snel mogelijk in bij een gemeente voor huisvesting.
Sommige gemeente hebben een korte wachtlijst,probeer het daar.
Probeer uit te vinden wat je moet regelen om onafhankelijk op je zelf te gaan wonen.
En als dat allemaal is geregeld zou ik mijn koffers pakken en samen met je kinderen vertrekken.
Ken helaas veel van deze verhalen onder boeren,en als vrouw trek je aan het kortste eind.
Veranderen gaat er niet,en als je nu vertrek kan je zelf nog wat op bouwen,je bent nog jong.