chanel1985 schreef:Je snapt mijn punt niet, mensen die geen problemen hebben met zwanger worden, die dus geen hulp nodig hebben, die kunnen zonder problemen blijven roken, blijven drinken, niet afvallen,...
Daar kan men immers niet zeggen we helpen je niet om zwanger te worden, want men heeft geen hulp nodig. Dus daar kan men geen druk op uitoefenen.
Men haalt bv aan dat het slecht is voor de baby, dat is het toch in beide gevallen?
Waarom wordt er dan een verschil gemaakt tussen beide gevallen?
Snap je het nu?
Omdat het tegenovergestelde wereld is... De rokende en zuipende veelvraten, worden vaak nog zo makkelijk zwanger, omdat ze toch al nergens meer over nadenken (dus ook geen anticonceptie) En het is ook een feit dat als je sex hebt met een drankje op en je bent bv al heel lang bijna gefrusteerd bezig met het krijgen van kinderen, het ineens wel raak is, omdat de stress is weggevallen ten tijde van de daad.... En ook al kan je de nitwitten niet tegenhouden, wil dat natuurlijk niet zeggen dat men dat niet wilt!?
Om daar tegenover een bbw vrouw incl. vriend met niet al te sterk zaad te zettendie dus op kosten van de staat een stervensdure behandeling eisen, omdat kinderen krijgen een recht is? Prima hoor, maar dan toch wel in zo goed als mogelijk te creeren omstandigheden voor dat kind van een half miljoen, lijkt mij niet meer dan logisch dat een arts dan voor kwaliteit gaat ipv kwantiteit.
Nogmaals ik ben zelf ook een echte BBW, een beer van een wijf, jaren geleden in totaal zelfs 60 kg afgevallen (helaas er nu wel weer 20 erbij) maar ik dieet niet meer, omdat het jojo effect nog veel en veel erger is en ik trouwens zo zwak werd als slappe patat en dagelijks kotsend over de staldeur hing, dan maar wat meer wegen en me beter voelen, maar ik ben niet anders gewend dat er voor de meeste operaties/behandelingen die NIET van levensbelang zijn, er standaard word gezegd, eerst afvallen, juist omdat ze in het ziekenhuis allerlei complicaties bij afvallen bij voorbaat al voorkomen.
TS klaagt dus wel en geeft de schuld aan ziekenhuis en liegt zichzelf ook nog eens keihard voor, door kwaad te worden en zeggen dat als ze 30 kg afvalt ze perfect gewicht zou hebben, terwijl ze met 30 kg minder er hooguit lekker wulps bij zou lopen maar van je never nooit niet perfect slank! Maar wel gezond en sterk genoeg om dat kind van een half miljoen te voldragen en op te voeden, lijkt mij uitgemaakte zaak eigenlijk...