Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cassidy schreef:cam schreef:Ja we weten het cassidy. Je hebt een zware jeugd gehad.
Dat is een aanname. Ik heb een hele fijne jeugd gehad maar van dichtbij mee mogen maken wat een gehandicapt kind in de familie voor beperkingen kan geven, en de impact die het in je leven kan hebben.
Coloured schreef:Ayasha schreef:maar om het feit dat de man in deze geen keuze heeft, geen enkel recht, en de vrouw alle keuze en alle recht. Hoe debiel is dat?
Deze man heeft nu geen keuze meer maar heeft wel een keuze gehad om niet in deze situatie terecht te komen. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Hij weet toch dat dit het risico is en dat hij niet voor de moeder kan beslissen? Voor mij is het gewoon spelen met vuur en als je je dan brandt, gaan zitten janken.
Cassidy schreef:cam schreef:Ja we weten het cassidy. Je hebt een zware jeugd gehad.
Dat is een aanname. Ik heb een hele fijne jeugd gehad maar van dichtbij mee mogen maken wat een gehandicapt kind in de familie voor beperkingen kan geven, en de impact die het in je leven kan hebben.

_San87_ schreef:Eigenlijk doet het niet ter zake, maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die niet op de hoogte zijn van het feit dat er bij een zwangerschap complicaties op kunnen treden, dat de mogelijkheid bestaat op een gehandicapt kind of zelfs het overlijden van moeder en/of kind.
Dus wanneer je als vrouw toch kiest de zwangerschap uit te dragen en een kind op de wereld te zetten, dan calculeer je die mogelijkheden in en kies je bewust voor de mogelijkheid dat. Dan is het gevaar dat de vrouw mogelijk loopt toch geen argument meer?
Cassidy schreef:cam schreef:Maar hoe erg je het vond dat je geen pony kreeg omdat je ouders daar geen geld aan uit wilde geven.
Terwijl er wel geld genoeg was.
En hoe dat jou leven heeft getekend.
Er speelde meer...lees al mijn topics nog maar eens goed door, staat er heus ook tussen
Citaat:Zoveel moeite ga ik niet doen.
Cassidy schreef:Wat is de reden dat jij dit geen argument vindt?
En wat is de reden dat jij denkt dat iedere vrouw met de mogelijke gevolgen en complicaties bekend is?
Sizzle schreef:Zijn dat mensen die geen biologie gehad hebben op school of zo?
Ik vind het in feite stellen dat omdat er zulke onwetende schaapjes bestaan daarom alle mannen maar misbruikt mogen worden nogal krom.
Angelique, kom maar weer rustig van de kast, niemand beweert hier dat.
. Sizzle schreef:Zijn dat mensen die geen biologie gehad hebben op school of zo?
Ik vind het in feite stellen dat omdat er zulke onwetende schaapjes bestaan daarom alle mannen maar misbruikt mogen worden nogal krom.
Angelique, kom maar weer rustig van de kast, niemand beweert hier dat.
. lieveli schreef:Edit: En dan nog wat, als ik mijn billen brand ga ik echt niet op de blaren zitten, maar zet ik MTV aan en lig ik prinsheerlijk op de bank. Op mijn buik. Dus ja.